nii kiire oli et ei jõudnud kirjutada ennem..
pisikese aku sain kõige võimsama mis sellise suurusega saada on, käivitub tõesti hästi.
uuema mudeli torsen diffri sain hollandist hea hinnaga, väidetavalt 70.000km sõitnud
Koni amortisaatorid sain laenuks, kuna müügisoovi polnud
, ees tegi asja paremaks küll tunduvalt ikka, aga taga pean natuke katsetama veel, koni küll aga mul on tutikad kybid, mis on jäigemad.
japanpartsi tagaratta laager ja ees pingutasin peale lihtsalt, brembo oem asendus taga klotsid võtsin kuna tundus, et kulunud vanad, aga uute saabudes vaatasin et ongi sellised madalad lihtsalt
taga rattakoopas väike auk ka, millest hakkas peale puhastamist vett välja tilkuma... eks ta spoileri kinnitus august tuleb kuskilt. konserveerisin ära, talvel aega teha küll
ja siis käisin sõitmas, tagasiteel juba linnas sees madalal kiirusel kulgedes kiikasin õli temp. peale ja tundus suts kõrge, ja armatuurilt vaatas vastu temp. näidik mis suts alla H positsiooni
kohe mootor välja siis ja teeäärde.. igatahes suur radikas päästis päeva, paisupaak ei hakanud isegi üle ajama, vanaga oleks 30 sekundiga keema läind
vent töötas otse ühendades, juhtmed olid korras- see tähendas, et viga peab olema temp anduris mis ajusse signaali annab või relee, mida kahtlustasin ise ka, sest seda ennemgi juhtunud.
ja nüüd saadeti tšehhimaalt veljed ka, 3 osalised ja jaapanis tehtud