Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 09 Apr 2017, 23:00

S.R. kirjutas:
psyaddict kirjutas:
S.R. kirjutas:Nende kütusevoolikute teemase, me laudas trosse lõigates mässime lõigatava koha isoleeriga ära ja ka jääb ilus lõige :thumbup:


jah isoleerteip on koguaeg ümber olnud, aga ikkagi kisub seda kiudu lahti

Mida lõikamiseks kasutad?


relakat :D
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 10 Apr 2017, 13:26

sai natuke radikat retsitud
Pilt
Pilt

Siis sai nimekirjas ette võetud järgmine asi:
Pilt
ehk siis kõrvalistuja aken ei ole mu käes kordagi lahti käinud.
Puhastasin mõlema poole lülitid ja ei midagi, tükk aega proovisin viga tuvastada ja siis hakkasin juhtmeid kahtlustama.
Panin siis teise aku pealt otse pistikule voolu taha ja mu kahtlused osutusid tõeks. Kaassõitja aken keris kohe alla. Kas siis juhtmete eluiga ongi umbes 23 aastat? :wtf:
Igatahes jah oletan et mootor ei saa piisavalt voolu peale kuna juhtmete takistus ajajooksul suurenenud ja kõrvalaknale jõuab juhe viimasena... teekond siis aku----juhiukse lüliti-----kõrvalistuja lüliti.
Kurat mõtlesin, et juhtmestikuga kõik ja saab interjööri paigaldada, aga võta näpust, tuleb aina juurde seda nu**i ja juhtmete vedamist, mida uste sisse pole just kõige mõnusam ajada.
Kiskusin juba plastikud ka kastidest välja, et puhastama hakata
Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas argo7up » 10 Apr 2017, 17:39

Jõle kahtlane, et juhe süüdi, kusagil vast mõni joode ehk?
Kasutaja avatar
argo7up
 
Postitusi: 372
Liitunud: 09 Apr 2010, 14:44
Asukoht: tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 10 Apr 2017, 17:55

argo7up kirjutas:Jõle kahtlane, et juhe süüdi, kusagil vast mõni joode ehk?


no maitea kui kuskil tehasepoolt juhet jätkatud on siis võibolla küll, lülitid ise jummala korras, ses suhtes et voolu panin enne lülitit pistiku taha ja toimis korralikult
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 10 Apr 2017, 22:11

Juhtmekimp saab väntsutamist ukse avamise/sulgemisega. Ilmselt kummilutis, mis paistab ukse-kere vahel. Varemgi seal piirkonnas vigaseid juhtmeid tuvastatud(isolatsioon on seejuures ok).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 11 Apr 2017, 08:40

tomkulibin kirjutas:Juhtmekimp saab väntsutamist ukse avamise/sulgemisega. Ilmselt kummilutis, mis paistab ukse-kere vahel. Varemgi seal piirkonnas vigaseid juhtmeid tuvastatud(isolatsioon on seejuures ok).


eks ma hakkan sealt pihta siis, tänud info eest
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 12 Apr 2017, 08:37

Oligi täpselt nii nagu Tom ütles, lõikasin juhtme pistiku tagant läbi ja panin uued kuni lülitini ja toimis.. vahetasin kõrvalistuja uksel ka samamoodi veel lootes et paneb akna vähe kiiremini tööle, eriti vist ei aidanud. Aga peaasi et töötab. Sai siinidele peenikest õli lastud, käib vähe vabamalt.
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Apr 2017, 07:03

psyaddict kirjutas:
argo7up kirjutas:Jõle kahtlane, et juhe süüdi, kusagil vast mõni joode ehk?


no maitea...

Ma ju ütlesin.... :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 24 Apr 2017, 12:31

kõik salongiplastikud auruga üle pestud, pehmed asjad salongipesu vahuga ja tolmuimejaga...
Pilt
Pilt
Pilt
mustust tuli ikka jubedalt, sai pidevalt kraani vahet joostud ja lappi pestud, minu kätte jõudes oli juba tolmune + siis veel nüüd 3 aastat pidevat garaažitolmu ladestumist.
Pilt
hakkab ilmet võtma :thumbup:
Pilt
Pilt
Pilt
sai tagaistmed ka ära proovitud, oli hullem kui mäletasin, seal istumine käib nii, et jalad on nii kõveras vasta lõuga niipalju kui saab ja pea paremale/vasakule kallutatud max. nurga all ja seljatugi on suht 90kraadi püsti :mrgreen:
Klaustrofoobia all kannatavatel inimestel sellest kindlasti hoiduda.
Pilt
Korralik sidruni lõhn on autos nüüd, kuni järgmise käivituseni, siis on jälle 2t :thumbup:
ahjaa ja siis enne salongitegu sai juhtorgani karp parajaks lõigatud, pistikuauke vajab veel
Pilt
Ja siis väikese vihje peale hakkasid sellised asjad ivari garaažis silma
Pilt
sai sealt küljest kojameeste lüliti laenatud ja proovitud, aga ei midagi, töötas veel vähem, kuuldavasti pidid nood pikalt seistes otsad andma..
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 26 Apr 2017, 14:09

käisin sõbra garaažis, minu vana siin kõige ees ja keskel see mis elvast saime :thumbup:
Pilt

sain mõned puuduolevad detailid:
Pilt

võtsin tööle natuke nikerdamis kaasa, ehk siis suunatuled, valisin välja 2 kenamat.
Pilt
need olid just samused millel reflektorid puudu.. koledamal oli küljes aga roostene.
plekikääridega natuke lõigata ja foolium teip peale, peaks toimima küll
Pilt

Ja siis suunatulede lüliti mis mul igatahes korralikult töötamast lakkas, kohe peale vaadates sain aru, et mu omal midagi puudu küljest..
Kõrvuti pannes selgus, et mu omal ainult 4 juhet, ja sellel mis sain 7! Ei ta millejaoks need, peab auto pealt vaatama kas neile klemmidele üldse kere poolt vastust on.. loodan, et toimib igatahes, päris tüütu on suunda koguaeg ise välja lükata.
Pilt
Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas tomkulibin » 26 Apr 2017, 15:09

Peegeldi oleks võinud teha poleeritud roostevabast...(mul seda veidi on).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 26 Apr 2017, 20:26

tomkulibin kirjutas:Peegeldi oleks võinud teha poleeritud roostevabast...(mul seda veidi on).


Jah oleks võinud, ma oleks võind ise ära poleerida ka, aga originaalist kehvem see kleeps ei tundu. Vahepeal mõtlesin, et panen reflektori kleepsu isegi( see mis valgusanduritele käib, üpris helkuri moodi)
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 05 Mai 2017, 12:20

Tegin istmed ka puhtaks, jube lääbakil ikka neil külgtoed, just seljatoe omad..
Pilt

Siis sai ette võetud rool, jubedalt meeldib see Nardi Mazda 323 rool mis ma siit samast foorumist 35€ga ostsin :D
See aga jäi kätest kuidagi kaugeks ja kui mutter korralikult kinni keerata siis hakkas rooli pooma, ei tahtnud enam ise tagasi sirgeks keerata.
Mõtlesin, et prooviks ehk saab nuudid ära vahetada ja ennäe imet augud kattusidki.
Pilt
vasakpoolne siis läks asemele:
Pilt
vana
Pilt

Uuel nuudil aga puudus see pasuna kontakt rõngas, nii, et tuli külge aretada
Pilt
natuke puurimist..
Pilt
ja kokku saigi
Pilt
poltidele panin igaksjuhuks keermeliimi vahele.
Jama aint, et vana nuut ja teine rool omavahel ei sobi.

Siis oli kahtlus, et sidur ei lahuta kuna pedaal tundus ikka nii jube pehme, no reaalselt pehmem kui 626 gw peal ja see tundus natuke sportautole kohatu..
Keerasin siis siduri alt luugi lahti ja mida ma näen- Siduri poldid lahti kruttind ennast :shock:
Hea oli et vaatasin, muidu oleks sõitmine ilmselt järgmisesse kevadesse nihkunud.
Kuna jube sitt oli polti sisse tagasi saada (keerasin välja ja puhastasin keerme) ise pool kummargil olles, tõstsin auto üles ja pukkide peale, tuli välja, et enamus polte lõdvad. Kinni sai keeratud raamatu järgi, mis muidugi on jube nõrgalt- ainult 27N*m. Keerasin nii kõvasti kui julgesin, ehk jääb pidama, mingi hetk peab siis uuesti kontrollima.

Kuna auto õhus juba, siis mõtlesin, et vaatan mis amordid teevad, kahtlustasin, et läbi kuna taguotsa vajutades ikka väga pehme ja kergelt õõtsuv.
Üks oli täitsa tip-top, ja teine täiesti otsas omadega- paks õlikiht peal ja käis kolaki sisse-välja.
Kohapealt sai natuke uuritud puuritud, japanpartsist öeldi et 80€ tükk ja kuuaega ootamist, Autoint-ist helistati järgmine päev tagasi, ei kuulanudki mis neil pakkuda oli, jõudsin juba inglismaalt tellida 145€ ja umbes 2 nädalat KYB, muidu tundub täitsa ok pood.
Ja ega kui juba amordid maas on siis võib madalduse ka alla panna.
-40mm
Pilt

Nüüd ilmselt tükk aega pukkidel, sai ka esimesed lahti kakutud, sellest juba järgmine kord.
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 02 Juun 2017, 16:09

Tükkaega pole kirjutand, vahepeal puhkus olnud ja igasugu asju juhtunud, nii head kui halba. Hea, et neli aastat kestnud pangaorjus on otsa saanud
:thumbup: saab bensiini osta :clap: ja mis sa halvast ikka räägid :D Nüüd igatahes tööl tagasi ja on aega siia ka kirjutada.

Siis pmst ostsin igast nänni palgapäeval
Pilt
Universaalsed põrandamatid, nimekirjas kuhu sobib oli ka rx7, ma kahtlustan esimese põlvkonna mudelit siis, mati kuju järgi. Ühesõnaga Ei sobind, lõikasin parajaks ja ehk õnnestub lasta kuskil need ääred ka ära õmmelda, enne kui matid mustaks saavad.
Tsentreerimisrõngad ka ei sobinud, nihikuga ei mahtunud velje seest mõõtma eriti ja mõõdulindiga tuli ka umbmäärane, tänaseks päevaks on õiged olemas, sai Tartust tellitud, Tallinnast ei leidnud kuidagi siukest mõõtu.

Esiamordid mõlemad õnneks toimivad, üks täitsa hea, teine kehvem, erineva firma omad ka muidugi.
Kehvemast pilte siis:
Pilt
Amort ise toimiv, aga see plekk seal peal või vahel on nii julmalt oksüdeerunud, et paiste läinud ajapikku
Kuna rahaga on jube kitsas, ja ajutine variant nagunii siis keevitasin plekki peale mõlemale poole, ehk on ikka tugevam.
Pilt
Muidugi keevitades pidasin silmas, et amort kuuma ei saaks, punkt ja natuke ootamist, vahepeal mõni sigarett.
mingisugune värvikiht peale
Pilt
Nagu alati jäid porikaitsmed panemata esimesel korral, õnneks madaldusvedrusid pole vaja kokku pressida et amordi otsa panna :)

Eesmise strutbari kronsad värvisin üle, komplekt ise on võlts, ehk siis mazdaspeed-i koopia, toimib ma julgen arvata, et sama hästi aga pronksikarva värv on kukkunud välja siuke kõhulahtisuse pruun. Mazda blaze red värviga tegin üle siis..
Pilt

Tagumised asendusamordid ka käes, käravad küll mõnda aega kuniks mingid coilid alla saab.
Pilt
Tagumise struti kronsad said ka värvitud, aga kuradi ahastus tuleb peale vaadates seda pornot mis ma 4 aastat tagasi tegin-nimelt siis lõikasin pagassi matti, et strutbar kinnitada, selleasemel, et sinna poldiaugud teha ja ilus vaadata oleks :x mäletamist mööda läks nuga katki ja siis jäigi eriti porno. eks kunagi peab uue hankima, kui juba putitamisega tegelen..
Pilt

Esitiiva sain kätte, hetkel ainult krunt peal, ideaalne pole, aga ega see tiib oli ka emexi materjal suht, tuli eest otsast peale painutada lihtsalt.
Pilt
Ja ega väga aru ei saagi, et madaldusvedrud all on kui küljelt vaadata, lootsin muidugi vähe paremat tulemust visuaalselt. Aga kui nüüd täitsa auto kõrval seista siis on ikka tunduvalt madalam, eriti hästi tuntav kui sisse istuda ja jalad üle karbi vasta maad on- enne olid rippus, aint varbad ulatasid maha. Loodetavasti vajub veel suts.

Siis juhtus siuke asi:
Pilt
Väike pilt igaksjuhuks, äkki mõni minestab ära :D
Kui 13b renesis mootori malmist otsaplaat varbale kukub, kõige teravama nurgaga ~13kg.
Ma ei kurda tegelikult üldse, kindlustus korvab kahju, puhkus venis ka suts pikemaks, liikuda põhimõtteliselt sai, nii et win-win situatsioon :thumbup:

Ja siis maaksi käest sai paar lampi võetud, väga rahul, palju valgemaks tegi, kohe tekkis mõte mõned juurde hankida. Silm seletab ikka palju paremini kui valgust on.
Pilt
Sai vist vahepealne kokku võetud, järgmise vaba hetkeni siis!
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 03 Juun 2017, 16:02

Sul äge teema vaatet väga polegi siin suurt vastu panna jätka aga :thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 07 Juun 2017, 12:04

Mel kirjutas:Sul äge teema vaatet väga polegi siin suurt vastu panna jätka aga :thumbup:

Hehe :D no siin ägedaid masinaid ja teemasid ikka veel
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas Mel » 07 Juun 2017, 14:09

Onon nii ses mõttes et pildim ja jutt sinna juurde väga informatiivne :thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 11 Juun 2017, 18:46

Mel kirjutas:Onon nii ses mõttes et pildim ja jutt sinna juurde väga informatiivne :thumbup:

Ma vist see uue aja inimene kes kõigest pilti peab tegema koguaeg :D
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 12 Juun 2017, 15:46

Ivar arvas, et võiks ventika koja ka alumiiniumist teha, jääks kenam.
Pilt
sobib ka paremini..
Enamus jubinad valmis lõigatud:
Pilt
Kahjuks radikakorgi kõrid mis tellisin ei sobinud, olid suuremad, küsisin küll et kas jaapani autole sobib- vastuseks tuli, et standard mõõt.
Tuleb välja, et siis japsidel pole standard :x
Õnneks originaal radikal see kõri poltidega seal ja tuli flants teha lihtsalt, ajab asja ära pmst.
Tööl maja taga hea alumiiniumi doonor kus erineva paksusega materjali saada :D
Pilt

Siis vahepeal jõudsid kauaoodatud juhtmed:
Pilt
sai sisselase veel korra lahti võetud ja kontrollitud ega kuskilt lisaõhku ei saa, silikooniga kokku, torud ka poleeritud ja tagasi pandud. Kütuserõhu regulaatori kinnitamisel tekkis kuidagi veel kütuseleke, suht kinni pidi korgi vägistama, et pidama jääks, peab veel kontrollima kindlasti kui proovisõidu aeg.

Turbo õli äravoolu toru keevitasin TIG-iga üle tööjuures, vana Mig aparaadiga lihtsalt ei saanud normaalselt keevitada, ei tea kas seade väga paigast või masin ise kulunud, igatahes pidas õli nagu sõel, mõlemalt poolt tilkus normaalselt läbi. Oli paras keevituse õppematerjal, et kuidas paksu väga õhukese külge lasta.
Ühe otsaga pusisin hea 3 tundi, teise otsa tegin 10 mindiga ära :D
Pilt

Ja siis ilmselt liivapritsiga olin oma tuuturid tuksi keeranud, õnneks sain annetusena mingi poola oma :D
Pilt

Hydroscandis lasin voolikud teha, sai üpris mõistliku hinnaga isegi. Ja täpselt õigel ajal kui veel ligi pääseb, nii, et ei pea mitu korda lahti kakkuma.
Läikiv siis turbo õlituse jaoks ja teine õlirõhu andurile kuna see oli vaja natuke kaugemale tuua ja ei kannata vibra ka..
Pilt

Ja just hetk tagasi toodi tööle summutid ära, suur kast pole sisse vaadanud veel.
Ehk siis keevitus töid natuke ja seadistamist ja siis proovisõidule!
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 12 Juun 2017, 23:08

Pilt
Pilt
Summutid ja stabikakondid ja natuke nänni ka
Summutiabist võtsin veel toru, flantse ja tihendeid.
Nood pütid peaks hea 20 aastat vastu pidama, loodetavasti auto 50ndal sünnipäev ikka all :D
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 21 Juun 2017, 11:29

Pilt
torud valmis..

natuke värvi ka peale, mingid suvalised kuumakindlad mis riiulist leidsin, ilmselt vanemad kui universum, hõbedases polnud üldse survet sees- tilgutasin peale lihtsalt :D
Pilt

ja all ta istub
Pilt

sai tagumised kondid ka külge
Pilt

Ja siis saigi aeg otsa jälle. Peab varsti miljonäriks hakkama, siis aega nikerdada.
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 07 Juul 2017, 12:00

Kondid küljes summutid all või kuhu ma nüüd jäingi.
Aaa.. olin vahepeal juba ära unustanud šarniiri kattekummi, hea 2 kuud läks aega ja nüüd on küljes. Tänud Injection-ile vihje eest kust varuosa saada :thumbup:
Pilt
Pilt
ja u. nädal tagasi hakkas Ivari ja tomi metallihunnikus mingi šarniir silma, lähemal vaatusel tundus see kattekumm üks ühele sama mis mu mazdal. Ma kujutan, ette et terve see šarniir koos kummiga maksab vähem kui 37€ :D

Siis mõtlesin, et aega nagu on paneks esiotsa altpoolt kokku, et siis hiljem juba tehtud. Ja nagu ikka murdusid poldid enamustele klambritele sisse
Pilt
Enne kui teada sain kust siukseid soetada saab, vorpisin tööjuures mõned roostevabast valmis, ehk siis loodetavasti kestavad aegade lõpuni.
Pilt
Uued klambrid sain lõpuks baltic bolt-ist, kui kellelgi peaks vaja olema, aga siiamaani on külge panemata :D (jah ma tean, Almelost saab ka, aga see asub nii kaugel minust, et mul pea võimatu sinna jõuda tööajast.

Järgmiseks tuli siis ette võtta radikas- viimane vajalik detail, et sõita saaks...
IvarR alustas: see on siis kõige kriitilisem keevitus selle radika juures, et sisse ja välja toru ühel samal pool toimiks.
Pilt
Keevitas mul veel paar toru sinna ja siis sai argoon otsa..
Aga mul oli suur sõiduisu peal ja ei kannatanud üldse oodata, võtsin tööle kaasa, siin argooni jagub ja hakkasin õppima kuidas keevitada alumiiniumi :D
Kõige esimene töö oli 2 kõrva veel külge saada, et saaks auto külge riputada, suure nu$$iga sain külge.
Pilt
Ventika kate:
Pilt
Ise olin jube rahul, Ivar ütles, et porno :clap:

Pilt
Pilt
Pilt
"Radiaator murul"
Pilt

Igatahes kokku ta sai, ma arvan, et pool tegi hea aparaat ära muidu poleks välja tulnud :D aega võttis see algajal keevitajal koos detailide lõikamisega hea 15-20 tundi. Nüüd on alumiiniumi lõikamisest mõneks ajaks kopp ees, teras on nagu või selle kõrval.. kui relakaga lasta.

Siis mõtlesin, et radikas külge ja tuld! Aga võta näpust, kohe kui kütusepump tööle läks hakkas kütust lahmama SIIT-
Pilt see siis käib secondary kütuselati otsas, otse väljalaske kollektori kohal
tegin lahti, kahtlustasin, et O-rõngas kutu, aga täitsa terve oli.
Pilt
lihtsalt pask toode- vabandust väljenduse pärast, aga see on tõsi.
Järgmine päev VKM-is müüja ütles, et osad odavad lasevad kohe uuena ka läbi ja ausalt kui selle peale vaadata siis on näha ka et odav, valmistamis jäljed peal ja siuke kerge ja rabe, igaksjuhuks otsustasin 2 tükki võtta ja näe õigesti tegin- teiselpool latti(tagasivoolus) täpselt sama sugune. vahetasin mõlemad siis.
Igatahes peale seda kütuse purskkaevu mõtlesime radikat testida ja noh see lasi ka läbi, mingist poorsest kohast, Jäi ära see käivitamine too õhtu.

Järgmine päev ehk eile keevitasin kõik kahtlased kohad üle mis vähegi silma hakkasid ja vähemalt dest. vett ta peab 0.9 Bar juures. Sai mootor töösoojaks ilusti ja rõhk üles ja peab! Ise olen väga rahul oma sünnitisega :thumbup:
Video ka: https://www.youtube.com/watch?v=TiZXktCjw0s
Märtsikuus käis viimati, sai 5l kütust ka peale valatud, jahutussüsteemi õhutamine läks väga ladusalt. Ja Summutid on all, tühikäigul on ikka väga vaikne mis on hea, pöördesse mootor ei lähe eriti hetkel, teadjameest appi vaja arvutiga.. AGA sidur lahutab, 1,2 ja 3 käik töötavad, sidurit võiks vist ikka proovida õhutada veel.
Vead mis siis veel välja tulid seoses mootori käima panemisega:

¤VDO jahutusvee temp. kell ei näita midagi, toruteipi vist keerme vahel niiet ei saa massi..
¤Turbo õli pealevoolu flants lekib keevituskohast, tahaks tig-iga üle teha.
Midagi oli kindlasti veel aga ei tule pähe hetkel
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 24 Juul 2017, 17:37

nonii, juppmaad aega edasi läinud ja nüüdseks 500 kilomeetrit läbitud.
Valge tiiva värvisin spray-ga üle
Pilt

esiots kokku pandud ilusti, logarid asjad jne...
isetehtud klambrid sobisid mõnusasti peale:
Pilt

tüüblid värvitud:
Pilt

ja sai üle hoovi autopesulas käidud:
Pilt
tehti kõik uksevahed jne puhtaks, päris hea vaadata kohe kui igasugu kriime peal poleks..

Pilt

see kevadise ilma +10C suva motoneti õli tundus jube kahtlane, õlisurve oli soojast peast üpris madal, niiet sain ivarilt hea hinnaga kanku castrolit, võtsin veel lidra juurde ja kui juba poes olin, haarasin kõige kallima gl4 kastiõli mis leidsin- kast toimib niiet võib mobil1 välja lasta..
Pilt
jah tühikäigul surve paranes natuke aga ikkagi tundus liiga madal, olin valmis juba õlipanni eemaldama- siuke töö mida üldse teha ei taha kui mootor juba autol peal on... aga igaksjuhuks võtsin töölt mõned manomeetrid, eelnevalt muidugi kontrollisin neid, et kas õigesti näitavad.. ja mis ma teada sain?! VDO kell näitab 1 BAR vähem rõhku, ehk siis kõik on normi piires, tsipa kõrgem kui originaal... milline kergendus :D sain ka päris palju loetud õlirõhu kohta ja põhimõtteliselt ei ole vaja kõrgemale kui stock rõhk ajada kui on standard saaled autol. Uuemal mudelil ja võidusõidu autodel on kõrgem rõhk kuna neil on race liuglaagrid- suurema lõtkuga ja suurema õlikanaliga-soonega, et siis neil peab olema kindlasti. Eks näis võibolla tõstan ka rõhku mingi hetk, kuigi ei tohiks nii väga lugeda.
Ja siis sai sõidetud natukese haaval, ka ivariga seadistamas käidud nii et 2-3 käik on turvaline kütta 0.4 bar. Ainuke asi peale 3ndaga piirajasse laskmist suri välja-tühikäigul ei tahtnud käia... aga läks uuesti käima ja ei osanud midag arvata sellest tol hetkel.
Juhtus veel paar korda seda ja vahest pidi gaasiga mängima, et käima jääks, tavaliselt peale lühikest sõitu probleem kadus..

Ja siis mõtlesin, et teeks suts pikema test sõidu veel ja pärast siis põhjalik kontroll ja pikem putitamine- et noh 626ga säästab ikka kütust ja linnaliikluses on mugav seista :D ja kindlustus ka veel augustikuuni.
Ühesõnaga viisin sõbra rutja sõjalennuväljale techno peole, et siis hommikul panen linna tagasi ja garaaži, aga no 4 km enne kohale jõudmist suri välja, enne kui rahvas veoköiega järgi jõudis, selgitasin välja, et kütusesurvet pole.
Ehk siis kui valgeks läks olin keset lennuvälja, päike paistis lagipähe ja väljasebitud multimeetriga hakkasin viga otsima.. jõudsin otsaga bensiinipumbani.. viimast sai hea 7-8 korda sisse välja tõstetud.
Ei tea miks otsad andis, 3 tundi ja 350km käind tutikas pump...
Igatahes lõpuks sain sõbra ära räägitud, et mu vana pumba sinna tooks ja sellega hakkas toimima, tühikäik ikka jama, näitab jõle lahjat segu aga põhimõtteliselt sõita sai tagasi, ja mootor jäi terveks.
Saatsin ka kohe HRCperformance.co.uk kirja, et näe mis juhtus ja vastati juba puhkepäeval, et sul on küll 12kuud garantii läbi (ostsin 1.5 aastat tagasi) aga väga mõistvad olid ja lubasid et kui vana pumba tagasi saadan siis saan pmst uue, saatmise maksan ise... Rääkisin nad ära et UPS expressiga saadaks ja kolmapäeva õhtul peaks käes olema :thumbup:

Techno festivalil kütusepumpa vahetamas :mrgreen: :clap:
Pilt
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas argo7up » 25 Juul 2017, 13:04

Ja selliste klassikuga väljasõitudega kasvavadki poistele munad ning neist saavad mehed, kes ei karda vanuriga tuuritamist. "Küll kuidagi ikka koju saab!" Kiidan su teemat :wave:
Kasutaja avatar
argo7up
 
Postitusi: 372
Liitunud: 09 Apr 2010, 14:44
Asukoht: tallinn

Re: Mazda RX-7 fc3s 1989 psyaddict

PostitusPostitas psyaddict » 07 Aug 2017, 12:40

argo7up kirjutas:Ja selliste klassikuga väljasõitudega kasvavadki poistele munad ning neist saavad mehed, kes ei karda vanuriga tuuritamist. "Küll kuidagi ikka koju saab!" Kiidan su teemat :wave:


No nüüd sai vähe pikem reis ette võetud, ja polnud probleemi :) va. see et ventika käima jätsin ja aku 5 minutiga tühjaks tõmbas :D
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron