Kondid küljes summutid all või kuhu ma nüüd jäingi.
Aaa.. olin vahepeal juba ära unustanud šarniiri kattekummi, hea 2 kuud läks aega ja nüüd on küljes. Tänud Injection-ile vihje eest kust varuosa saada
ja u. nädal tagasi hakkas Ivari ja tomi metallihunnikus mingi šarniir silma, lähemal vaatusel tundus see kattekumm üks ühele sama mis mu mazdal. Ma kujutan, ette et terve see šarniir koos kummiga maksab vähem kui 37€
Siis mõtlesin, et aega nagu on paneks esiotsa altpoolt kokku, et siis hiljem juba tehtud. Ja nagu ikka murdusid poldid enamustele klambritele sisse
Enne kui teada sain kust siukseid soetada saab, vorpisin tööjuures mõned roostevabast valmis, ehk siis loodetavasti kestavad aegade lõpuni.
Uued klambrid sain lõpuks baltic bolt-ist, kui kellelgi peaks vaja olema, aga siiamaani on külge panemata
(jah ma tean, Almelost saab ka, aga see asub nii kaugel minust, et mul pea võimatu sinna jõuda tööajast.
Järgmiseks tuli siis ette võtta radikas- viimane vajalik detail, et sõita saaks...
IvarR alustas: see on siis kõige kriitilisem keevitus selle radika juures, et sisse ja välja toru ühel samal pool toimiks.
Keevitas mul veel paar toru sinna ja siis sai argoon otsa..
Aga mul oli suur sõiduisu peal ja ei kannatanud üldse oodata, võtsin tööle kaasa, siin argooni jagub ja hakkasin õppima kuidas keevitada alumiiniumi
Kõige esimene töö oli 2 kõrva veel külge saada, et saaks auto külge riputada, suure nu$$iga sain külge.
Ventika kate:
Ise olin jube rahul, Ivar ütles, et porno
"Radiaator murul"
Igatahes kokku ta sai, ma arvan, et pool tegi hea aparaat ära muidu poleks välja tulnud
aega võttis see algajal keevitajal koos detailide lõikamisega hea 15-20 tundi. Nüüd on alumiiniumi lõikamisest mõneks ajaks kopp ees, teras on nagu või selle kõrval.. kui relakaga lasta.
Siis mõtlesin, et radikas külge ja tuld! Aga võta näpust, kohe kui kütusepump tööle läks hakkas kütust lahmama SIIT-
see siis käib secondary kütuselati otsas, otse väljalaske kollektori kohal
tegin lahti, kahtlustasin, et O-rõngas kutu, aga täitsa terve oli.
lihtsalt pask toode- vabandust väljenduse pärast, aga see on tõsi.
Järgmine päev VKM-is müüja ütles, et osad odavad lasevad kohe uuena ka läbi ja ausalt kui selle peale vaadata siis on näha ka et odav, valmistamis jäljed peal ja siuke kerge ja rabe, igaksjuhuks otsustasin 2 tükki võtta ja näe õigesti tegin- teiselpool latti(tagasivoolus) täpselt sama sugune. vahetasin mõlemad siis.
Igatahes peale seda kütuse purskkaevu mõtlesime radikat testida ja noh see lasi ka läbi, mingist poorsest kohast, Jäi ära see käivitamine too õhtu.
Järgmine päev ehk eile keevitasin kõik kahtlased kohad üle mis vähegi silma hakkasid ja vähemalt dest. vett ta peab 0.9 Bar juures. Sai mootor töösoojaks ilusti ja rõhk üles ja peab! Ise olen väga rahul oma sünnitisega
Video ka:
https://www.youtube.com/watch?v=TiZXktCjw0sMärtsikuus käis viimati, sai 5l kütust ka peale valatud, jahutussüsteemi õhutamine läks väga ladusalt. Ja Summutid on all, tühikäigul on ikka väga vaikne mis on hea, pöördesse mootor ei lähe eriti hetkel, teadjameest appi vaja arvutiga.. AGA sidur lahutab, 1,2 ja 3 käik töötavad, sidurit võiks vist ikka proovida õhutada veel.
Vead mis siis veel välja tulid seoses mootori käima panemisega:
¤VDO jahutusvee temp. kell ei näita midagi, toruteipi vist keerme vahel niiet ei saa massi..
¤Turbo õli pealevoolu flants lekib keevituskohast, tahaks tig-iga üle teha.
Midagi oli kindlasti veel aga ei tule pähe hetkel