Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas laura » 26 Dets 2016, 23:36

Tere,

Algaja autoostja sooviks abi.

Mazda RX-8 (2005a mudel), läbisõit 91 000.
Autol on minimaalselt roostet (karbid mõlemalt poolt).
Diagnostis olulisi vigu esile ei tulnud ja kõik elektroonika töötab.

Minu mure kohaks on mootor, mis on u 50 000 eest vahetatud. Manomeetriga kompressiooni test andis ühes kojas keskmiselt 95 PSI ja teises 100 PSI. Video alusel olid mootori pöörded u 290RPM ehk siis lõpptulemus jääb sinna 6.5kg/cm2 kohta. Mootor käivitus külmalt ja soojalt probleemideta.

Kas kellegi on kogemust, kui kaua võiks sellel mootoril olla veel elu? Kas tasuks sellise mõõtmise korral proovida ka esinduses korrektse vahenditega seda teostada? Kui kallis oleks uus mootor või siis olemasoleva re-build?
Viimati muutis laura, 27 Dets 2016, 22:59, muudetud 1 kord kokku.
laura
 
Postitusi: 6
Liitunud: 26 Dets 2016, 22:29

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas psyaddict » 27 Dets 2016, 02:57

80+ on täitsa ok, 100+ väga hea, teoorias peaks ilusti kestma veel.(vanadel mootoritel)
süütepoolid paremate vastu vahetada kindlasti kui pole juba tehtud, õli 5000 tagant vahetada, korralikult mootor alati soojaks ajada ja aeg-ajalt pöörded piirajasse lasta. Lisaks võib natuke kahetakti õli paaki valada, või siis tehase poolt kodade õlitus täitsa ära kaotada ja ainult õli bensiiniga segades määrida, aga ma oletan et see pump mis sinna õli laseb on ajuga ühenduses ja hakkab mingit häiret andma, ei tea.
Et niimoodi peaks kindlasti tunduvalt paremini kestma. Aa ja mina isiklikult paneks lisa õlirõhu näidiku autole, sest see mis seal on vist näitab ainult kas on rõhk või pole üldse, seier ei liigu.
Uus mootor on ilmselt väga kallis, usun et mingi kasutatud korras mootori võib ok hinnaga saada aga see on juba kahtlasem teema.
Rebuild oleneb kui palju tihendeid sees vaja/tahta vahetada ja kui katki/kulunud on mootor. Üldjuhul tasub mootor siis lahti võtta kui veel töötab aga kompressioon on madal ent midagi pole jõudnud puruneda ja kalleid kodasid lõhkuda. Kindlasti peab vahetama kõik pehmed tihendid mootoris. Saab edukalt mõõdus olevaid metallist tihendeid taas kasutada, siis peaks tulema päris mõistliku hinnaga.
Sellise komplektiga peaks ilusti hakkama saama: http://www.ebay.com/itm/Fits-Mazda-Rx8- ... hN&vxp=mtr
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas raira » 27 Dets 2016, 15:41

Ilma õlipumbata kohe auto avariireziimis!!!Ainus võimalus omp mööda hiilida on uus aju...
Süütepoolide teemal ka hädaldatakse, et kehvad,aga reaalsuses pole asi nii hull.
Muide usakate ls mootorite peal olevad d585 süütepool asendus,saadaval ka PnP juhtmestik.
Pole nendel mootoritel häda miskit.Kuigi jh on inimesi kel 100tkm pealt 3 mootor:)
Mida rohkem pähe saab,seda paremini kestab:)
raira
 
Postitusi: 50
Liitunud: 07 Apr 2008, 19:05

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas psyaddict » 27 Dets 2016, 16:10

ma oletan et rx8-l vähe paremini see omp tööle pandud, et pihustab palju täpsema koguse õli kui vanematel pillidel. Aga väikses vahekorras 2t õli ei tee kindlasti paha.
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas raira » 27 Dets 2016, 16:31

Muidu aju näppides enamus rx8 omanikke tõstavad omp
efektiivsust, suurendades pritsitava õli kogust 15% võrra.
Ja ei premixi enam...
Kuigi premix ka hea lahendus , siis alternatiiv veel sohn adapter ,millega saab otse puhast ja värsket õli pumbale ette sööta;)
raira
 
Postitusi: 50
Liitunud: 07 Apr 2008, 19:05

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas laura » 27 Dets 2016, 20:39

psyaddict kirjutas:80+ on täitsa ok, 100+ väga hea, teoorias peaks ilusti kestma veel.(vanadel mootoritel)


Kas saaksite mulle, kui algajale selgitada, et kuidas need numbrid tulevad või on seal taga praktiline kogemus?
Foorumite alusel olen lugenud, et alla 75 ei lähe enam käima ja selle kompressiooni tabeli järgi on eelkirjeldatud mootor punases (vajaks vahetust). Tulemused jäävad sinisesse ristkülikusse ja pilt avaneb järgnevalt lingilt. https://drive.google.com/open?id=0B7XHnjzxFkkrLUYteklnWVJfalk
Kas ma olen sellest tabelist valesti aru saanud?
laura
 
Postitusi: 6
Liitunud: 26 Dets 2016, 22:29

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas jyri-k » 27 Dets 2016, 22:21

Mina selle testi sooritasin.
https://www.youtube.com/watch?v=Rl_RsH2 ... e=youtu.be
Plaanis on teha homme uus test, kuna antud korral pidin olema manomeetri ühendamisel veidi "loomingulune" ja kardan et sellega võis mõõtetulemus olla natukene madalam.
jyri-k
 
Postitusi: 3
Liitunud: 26 Nov 2016, 21:16

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas raira » 27 Dets 2016, 22:44

Ma vaataks ilmselt kriitilise pilguga pöörded üle... 290rpm suht optimistlik juhul muidugi kui pole uuem starter peale krutitud.
raira
 
Postitusi: 50
Liitunud: 07 Apr 2008, 19:05

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas jyri-k » 27 Dets 2016, 23:09

jah, masinal on peal uuem starter.
jyri-k
 
Postitusi: 3
Liitunud: 26 Nov 2016, 21:16

Re: Ostuabi - Mazda RX-8 (2005a mudel)

PostitusPostitas raira » 27 Dets 2016, 23:25

Aa ok,no siis arusaadav pöörete arv...
Küllap see tulemus miskit sellist ka on mis mõõtsite...
raira
 
Postitusi: 50
Liitunud: 07 Apr 2008, 19:05


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron