Postitas taigur69 » 19 Jaan 2017, 18:19
Tõesti pole suurt vahet täispaagiga kas kork kinni või kork lahti, ühtemoodi kehvasti sõidab.Olukord normaliseerub ca peale 100 km sõitu ehk ,siis kui ca 10 liitrit kütust on vähemaks jäänud.
Täna juhuslikult parklas ühte Premacyt kohates, mis oli ka 1,8 bensiini mootoriga, küsisin papi käest luba kuulata kas tal ka töötava mootoriga korgi vahelt õhku imeb ja tulemus oli ,et täielik vaikus ja kinnise korgiga ei tekkinud poole minuti jooksul sellist vaakumit nagu minul. Nüüd vähemalt ilmselt tean milline peab olema normaalne olukord.
Ehk ,siis mingi asi tekitab ebanormaalselt suure õhu tõmabamise vajaduse paaki ja kui paak triiki täis, ei ole paagis piisavalt vaba ruumi õhu hulga tekkeks mis vaakumit kompenseeriks.
Samas ei seleta see seda miks ta siis lahtise korgiga ei tööta korralikult ?
MazdaAbis pumba surve kontrollitud ja normis , pöördesse läheb mootor korralikult ,nii et nende sõnul peaks pumbaga kõik korras olema
Tuulutusel küll metalltoru asendatud kummivoolikuga , mis Mazda Abis läbi puhutud ja samade kurvidega paigaldadtud ja sama pikk kui originaal metalltoru.Tankides jookseb kütus ilusasti paaki, nii et selles ei tohiks asi olla. Olen aru saanud ,et kui tuulutus umbes ,siis tankida väga kehva ja kipub kütust nn."tagasi lõõma".
Miks ma ka selle tuulutuse välistaks on see ,et see tuulutustoru oli katki ka vana paagiga ja ja ka peale uue paagi paigaldust ei tehtud seda kohe korda.
Kogu jama hakkas pihta vahetult peale paagi vahetust ja uue paagi täis tankimist.
Nii, et seos peab olema kuidagi paagivahtuse protseduuriga seotud ?
Hakka või mõtlema ,et B-varuosa paagil endal on mingi viga küljes?