25.02.17 Uunikute 16. Talveralli

Toimuvatest üritustest teadaandmise koht

25.02.17 Uunikute 16. Talveralli

PostitusPostitas Injection » 08 Jaan 2017, 17:51

Välja kuulutati Klubi Unic poolt korraldatav 16. Uunikute Talveralli.
Alwaro kirjutas:Parem hilja, kui ... ehk siinkohal kuulutame välja - Uunikute Talveralli 2017 toimub 25-26.02.2017

Eelregistreerimiseks tuleb ennast tavapäraselt kirja panna postitades käesolevas teemas, teavitades osavõtusoovis:
1. Osalev sõiduk, mark/mudel ja väljalaskeaasta
2. Osaleja nimi
3. Mitu inimest on meeskonnas/mitu jääb ööbima
4. Kas on osalemisel numbrieelistus (võimalusel arvestatakse)
5. soovituslikult foto osalevast sõidukist.

EDIT1 - juba õigustatult küsitud, sest osalemise planeerimisel piirkond on oluline - ööbimine/lõpetamine on Põhja-Eestis, Tallinna ja Rakvere vahel. Täpsem info hiljem.
Eelregistreerimine on avatud kuni 15.01 kell 23.59.
Soovi korral võib osalemisest teada anda ka allpool olevatel kontaktidel.

Hetke seisuga saab eelregistreerimisest edasi ca 120 sõidukit või/ja ca 300 osalejat. Täpse arvu otsustavad korraldajad eelregistreerimise lõppemisel ja sellel hetkel teada olevatest võimalustest lähtuvalt. Registreerunute nimekiri avaldatakse siin, hiljemalt 5 päeva peale eelregistreerimise lõppu. Registreerunuks loetakse kuni ca 100 vanimat + ca 20 sõidukit korraldajate valikul. Korraldajad on oma otsustes vabad ja võivad eelregistreerunute hulgast teha valikuid, neid põhjendamata. Pikemalt allpool – tasub lugeda, on ka punktiarvestuse uuendusi & selgitusi.

Seoses osalejate arvu piiramisega, on osalustasu 2017 - 49€ inimese kohta. Sisaldab endiselt tervet päeva FUN-i koos 2 x sooja söögi, õhtuse peo, panusega auhinnafondi jm harjumuspärasega. Ööbimine on tavapäraselt eraldi teema, info selle kohta eelregistreerumise lõppedes.

Järgnevalt siis veidi pikemalt infot.
Nagu huvilised-osalejad teavad , ütles Priit välja, et päris sellisel kujul, nagu viimastel aastatel Talveralli toimus, seda ei toimu. Vähemalt mitte Priidu korraldamisel. Ja minu teada ei ole olnud kätemerd, et keegi tahaks hirmasti selle massiga edasi „töötada“. Olles olnud teemas sees palju aastaid ning olles nüüd ka erinevate huvilistega teemat käsitlenud astun nö ette ja katsun „vanadest“ ja uutest kaasvõitlejatest meeskonnaga eelkõige talvise motoriseeritud ristsõnalahendamise traditsiooni jätkata. Tingimata ei jääks see ka ainult üheks väljundiks, miks vana/unikaalset sõiduvahendit soetada/taastada/ehitada – mõtteid on juba mitmeid, aga hetkel ei tõttaks asjadest ette.

500+ osalejat on talvisel ajal väga keeruline kuhugile mõistlikult paigutada ning see on esimene ja põhiline põhjus, miks tuleb hakata piirama osalemist. Väiksem osalejate hulk annab palju suurema paindlikkuse täna ja „homme“ kohtade valikul, kes suudaks selle ürituse ka vastu võtta. Eeldusel, et senine Talveralli formaat jääb ka edaspidi kestma koos meeleoluka järelpeo ja ööbimisega. Hetkel selline plaan veel on. Kust piirata? Üldiselt eelistaks edaspidi vanemaid liikureid, aga kindlasti ei unustaks/välistaks unikaalseid. Hindaks ja toetaks (moraalselt) ning annaks väljundivõimaluse neile, kes on rohkem vaeva näinud või/ja rohkem (nii aega, kui raha) kulutanud. Ehk siinse foorumi mõttes vanade ja unikaalsete sõidukitega tegelevad. Minu hinnagul võiks stardirivi põhisuund (unikaalsete eranditega!) olla selline, et 2021a toimuva 20nda Talveralli keskmine auto „sünniaasta“ oleks pigem 1971 ehk 50 aastat või seal lähedal (2016 oli keskmine 1980, kui osalenud oleks 120 vanimat, siis juba 1976). Ehk pigem motiveeriks, kutsuks vanemaid masinaid juurde. Mitte mõelda 2020 aastal, et 1990 aasta auto on hirmus vana auto (vanatehnika mõistes). Ei ole kuidagi aus ja võrdväärne läbida talvisel ajal nt 400+km 1960 vs 1990 aasta masinaga... Seega – alustame nüüd ka punktidega motiveerimist - andes Stardis eelise vanemate sõidukitega osalejatele. Aluseks reg.tunnistusel olev aastaarv, nullpunktiga 1980. Iga aasta vanemaks annab 2 punkti aasta kohta, iga aasta uuem annab -3 aasta kohta. Näiteks – 1960 aasta saab stardis +20 ja 1985 saab stardis -15. Vahe on 35 punkti, mis võimaldab näiteks päeva jooksul AKP-desse jõudmisel 35 minutit rahulikumat kulgemist vanema auto kasuks. Ehk kui jääda igasse AKP-sse hiljaks mõne minuti on see juba stardis uuemate osalejate vastu kompenseeritud. Rohkem vanatehnika Fun-i. Samuti on kindlasti eelis vähem esindatud automarkidel/mudelitel - Unikaalsus on pluss ja Fun!

Mõte on liikunud aruteludes selles suunas, et kui kaalukausil on tinglikult 100 liikurmasinat x 2 isikut või 50 masinat x (keskmine) 4 – siis eelistaks esimest. Hoolimata sellest, et korraldus ja tulemuste koostamine oleks mõnevõrra lihtsam 50 autoga. Ehk pigem võiks igaüks registreerimisel olla võimalike kaasosalejate suhtes heatahtlik, sest iga 4-ne auto võtab ühe 2-se tiimi koha... Ja kuigi on ka sel teemal arutletud, siis hetke seisuga 2017 veel ei piiraks väga rangelt osalejate arvu 2-3ni sõiduki kohta – kuigi see on väga teretulnud suund. Küll aga saavad 2-sed meeskonnad juba stardis plusspunktid kirja, sest 3-4 meeskonnaliiget omavad suurt eelist ristsõna lahendamisel. Täpne punktide arv sõltub keskmisest liikmete arvust registreerunud meeskondade hulgast ja avaldatakse peale eelregistreerimise lõppu. Viimane ei kehti kehti osavõtjatele klassis Naised, selles klassis on niigi vähe osalejaid ja neile on erand.

Nüüd sai küll juba liiga palju juttu, aeg on tegusid teha :D

Kui keegi soovib veel kaasa lüüa või toetada üritust ükskõik mis moel, siis võib sellest mulle märku anda siin foorumis või alvar.valend@gmail.com või leiab mind Facebookist või on muud moodi loominguline.

Igasuguse pikema kommenteerimise ja aastaid kestvad arutelud kas Sierraga ikka peaks rajale saama või mitte, võiks palun jätta eraldi teemadesse.

Katsume siis ka alanud aastal, hoolimata väikesest etteteatamise ajast, saada kokkuvõtteks täisväärtuslik FUN üritus kirja. Ja järgmiseks aastaks juba kindlasti pikem etteteatamine, Kui osalejaid jätkub.

Tänan tähelepanu eest!

Viimati muutis Injection, 27 Okt 2017, 08:44, muudetud 2 korda kokku.
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Jaapani Autode Entusiastid
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 268
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Uunikute 16. Talveralli

PostitusPostitas Injection » 16 Jaan 2017, 00:48

Eelregistrerimine kohe-kohe lukus!
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Jaapani Autode Entusiastid
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 268
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Uunikute 16. Talveralli

PostitusPostitas Mel » 16 Jaan 2017, 00:51

Siin poleju uunikume :think:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2994
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Uunikute 16. Talveralli

PostitusPostitas Injection » 16 Jaan 2017, 01:25

Ega see üritus vaid musta numbriga masinatele polegi mõeldud.
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Jaapani Autode Entusiastid
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 268
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Uunikute 16. Talveralli

PostitusPostitas Injection » 26 Veebr 2017, 23:29

Kahjuks selleks Talveralliks 929-t päris valmis ei jõudnud, seega osalesime ´82 Opel Rekordiga. Piloodiks oli ürituse ajal valdavalt kaasa, ise sõitsin lisakatsetel.

Pilt
Start

Pilt
Pilt
Pilt
Kehala ring
Pilt
929-le mõeldud võistlusnumbrid ja muu nodi

Pilt
Pilt
Sõber osales '65 Opel Rekord Olympiaga

Oympia ja E ettevalmistuste tõttu sai küll vaid tunni enne kella kuuest starti Neljijärve poole magada aga see-eest üritus oli vinge! Soovitan Mazdad järgmiseks ürituseks valmis panna!
Rastblaster - Abrasiivpritsi teenus erinevate materjalidega
Motoristi Klubi
Jaapani Autode Entusiastid
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 268
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3


Mine Üritused

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist