Mazda MPV

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda MPV

PostitusPostitas vandersell39 » 09 Mai 2017, 22:16

Tere
Pöördun foorumlaste poole kui täielik võhik Mazdade kohapealt. Andke nõu- millele MPV ostul erilist tähelepanu pöörata. Diisli kütusekulu tundub tunduvalt mõistlikum kui bensukal. Kuid müügil enamus just bensukad. Silma jäänud selline isend (on ka siin foorumis müügil):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2461757

Tänud ette.
vandersell39
 
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Mai 2017, 17:55

Re: Mazda MPV

PostitusPostitas arxanyus » 10 Mai 2017, 11:34

Roostest ei hakka rääkima :D
Ka sellest et tagumiste uste avamise ja sulgemisega tekib probleeme mingi aeg.
Kütusekulu ei saa ka päris tõena võtta. See sõltub täitsa paljusti sellest, kui suur on auto last - inimesed, pagas, kütuse kogus paagis.
4 inimest ja ca kolmveerand paaki kütust teeb maantee kuluks 7l sajale ikka.
Samuti on häda taga istujate soojendusega.
No ja eks silla osasid saab ka vahetama hakata.

Muidu aga mahukas masin.
Oma suuruse kohta suht normaalne teel.
Bensiinikat isegi mitte ei soovitaks. Kui siis jah diisel.
Eriti hirmus ju 2.3 bensukas.

Õlivahetuse välba soovitaks hoida kuni 10 000km.
Rihma vahetus 100 000km.
Samuti tuleb vaadata, et mida tangid. Omalt poolt soovitaks diisli puhul kütuse hulka valada ka 2 taktilise õli.
Hoolega uurida ka eelnevalt omanikult mootori hoolduse kohta.
Diisli remont on kaunis kulukas ja vigu diagnoosida raske.
arxanyus
 
Postitusi: 80
Liitunud: 05 Aug 2016, 15:00

Re: Mazda MPV

PostitusPostitas vandersell39 » 31 Mai 2017, 11:43

Tänud!
Sellest oli abi.
vandersell39
 
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Mai 2017, 17:55

Re: Mazda MPV

PostitusPostitas vandersell39 » 27 Aug 2019, 20:13

Upitan taas vana teema üles, kuid... küsimus. Kas tänane biolisandiga diisel võib selle mootori puhul probleemseks osutuda? Ei taha foorumlasi ärritada, kuid asi selles, et otsime taas mahtuniversaali, tookord jäi MPV ostmata. Vaja mahukat pereautot, MPV jääb hinna oolest just sinna ....piiri peale. Või pigem üldse loobuda kui just remonditöökoja püsikliendiks ei taha sattuda? Ütleme nii, et sattusime isendi otsa, mis vähese roostega, liuguksed korras, kuid mootori hoolduse kohta vaid suusõnaline kinnitus.
vandersell39
 
Postitusi: 4
Liitunud: 09 Mai 2017, 17:55

Re: Mazda MPV

PostitusPostitas psyaddict » 28 Aug 2019, 00:34

mootor on mazdaga kõige väiksem mure üldjuhul, pigem seal rooste ümbert värvi maha võttes läheb asi kehvaks.
diislite kohta muidugi ei tea, ma ei võtaks ühtegi jaapani autot diisliga kui ta konkreetne veomasin pole ja ülejäänud maailma masinaid ei tunnista( pole nuhtlust kaela vaja)
sõidab suht okeilt muidu, nagu 626 xxl :D ja ottomootor kindlasti linnas janune sellise massi kohta.

aga mootori remont/ vahetus on tavaliselt kiirem ja odavam kui roostes pleki vahetamine ( uue välise pleki alla jäetakse ikka rooste enamus kohtades)
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda MPV

PostitusPostitas psyaddict » 28 Aug 2019, 15:58

kalliduse kohapealt:
kunagi 2006/2007 aastal esma autos praktikal olles kuulsin, et kallid varuosad(piduriketas oli 2500eek tükk, jne)
Rääkisin ka meistriga, endises töökojas ja ta ütles, et siiamaani on kallis auto.
hinnad muidugi odavamaks läinud kui algul.
alvadist sirvides tundusid hinnad suht mõistlikud, kuid mõned asjad ikka päris krõbeda hinnaga nagu ntx amordid ( samas hea tootja omad) 163.76 eur tk.
üks artikkel ka: https://jalopnik.com/this-270-000-mile- ... 1829762305
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda MPV

PostitusPostitas justin.keiss » 28 Aug 2019, 17:12

Minu kogemused selle mootoriga on suhteliselt head. Ühe GG peal sõitis 380k. Mootoriga ei olnud suuremaid jamasid aga kere pudenes ümbert ära. Sai mootor maha müüdud ja peaks siiani liikuma. Teisel samasugusel mootoril täitus just 300k. Pole ka suuri jamasid olnud. Õli ja rihm õigel ajal vahetada, klapid regullida ja peaks kestma küll. Pihustialuseid seibe olen koos klapiregulliga samuti vahetanud. Esimesel mootoril hakkas kahemassiline hooratas 350k pealt häält tegema ja 280k pealt sai turbo vahetada. Õli pealevool oli ummistunud. Rohkem ei meenu ühtegi vigu kumbagi mootoriga.
Kasutaja avatar
justin.keiss
 
Postitusi: 266
Liitunud: 07 Mär 2015, 02:26

Re: Mazda MPV

PostitusPostitas psyaddict » 28 Aug 2019, 17:38

mazda on üldjuhul ikka plekksepa-maalri auto :D
RX-7 Turbo II 1989
626 GW
323 BG
Luce 1500 1969
B2200
Wankel mootorite remont TEL: 55518288
Kasutaja avatar
psyaddict
 
Postitusi: 709
Liitunud: 17 Okt 2012, 15:50
Asukoht: Tallinn


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron