Muidugi ei olnud kõik kuld, ees oli mingi metalli hääl, meenutas nagu stabika vardaid, niisiis sai hakatud uurima mis värk. Tuli välja et ketaste taga olevad tolmukaitsed vms, plekid olid täiesti mädad ja kolisesid, käisid vastu ketast jne. Stabikat polegi sellel autol, selgus veel et esimesed kettad on päris otsas, polegi ammu nii koledaid kettaid näinud, naljakas on see, et klotsid olid praktiliselt uued, ehk tundus, et eelmine omanik vahetas kui asjad katki, mitte ennetavalt. Sai siis kohe sõbrale helistatud ja tellitud vajalikud jubinad, sealhulgas ka kkk tihendi, küünlad ja õhufiltri, muud filtrid siis kui õlivahetust hakkan tegema. Küünlad nägid ka välja nagu 10 aastat vanad ja olid mega kõvasti kinni, õhufilter oli pigem must kui punane, niiet hingamine läks vähe paremaks. Samas pöördesse tahab ikka natukene karedalt minna(külamalt), ilmselt jagaja vahetada + juhtmed (jagaja kaane ja jagaja rootori tellisin ära juba). Aga see selleks, natukene sai paremaks, suppordi puhastasin ära, veendudes et kõik käib nagu õlitatud ja kolviümber kumm ilus ja elastne siis sai veelkord puhastatud/määritud ja et asi kestaks sai ka kõige kangema hammerite üle käidud + ilus kah, et asi kestaks, hea uudis oli see veel, et autol uued rattalaagrid, sai näpuga tõmmatud rooste maha ja all paistis uus metall, tore tore. Käsipidur vbl natukene liiga nõrk, aga tagasillas kolinaid ei täheldanud, aga peab ükshetk lahti võtma ja vaatama, ilmsetl tasub pidurid niiehknaa uuendada, aga sellega hetkel ei põle, pidurid head. Ilmselt väiksemaid lõtke ikka on, mida kõike ei saa aru, kui auto kanalile või tõstukile satub siis peab kriitilise pilguga kõik kangiga läbi logistama ja vastavalt siis vahetama. Aga mega hüplik on, aga 13 rattaga oli sujuv, aga asi on ilmselt selles et rõhku rehvides 2.5, lasen selle alla siis ehk tuleb mugavus ka tagasi.
Antud hooldus sai tehtud LS : 254545
Olen Hetke seisuga autot omanud 6 päeva, hetkel veel suu kõrvuni ja täitsa rahul!
Nagu kombeks siis väike galerii jutule, inimestele ei meeldi ju lugeda: