94. 626 GE 1.8 77kW - aeg-ajalt puterdab

94. 626 GE 1.8 77kW - aeg-ajalt puterdab

PostitusPostitas MicroSD » 18 Juul 2017, 18:58

Tervist

Mootor tõstab pöörded ise ülesse 1500 - 2000 rpm kanti ja hoiab noid seal. Kui vajutan sellel ajal gaasi põhja, siis hakkab mootor puterdades pööret tõstma ning 3k rpm pealt läheb edasi tavaliselt pöördesse. Õrnalt gaasi vajutades tõusevad pöörded ilusti. Kui mootor puterdab ja sellel ajal masin välja suretada, jääb kohesel käivitamisel masin kusagil 250rpm kandis käima kui gaasi põhjas hoida. Vastasel juhul ei käivitugi. Kui kolm-neli korda käivitada jääb mootor tööle 1500-2000 rpm kandis. Kui mootor hoiab ise tühikäigul eelpool nimetatud pööret, siis puterdab.

Puterdamist esineb nii sõites, kui ka tühikäigul. Tuleb ja läheb täiesti suvaliselt. Kui tunnen trassil sõites, et auto kiirendas natukene ilma gaasi asendit muutmata, siis tean, et antud tõrge hakkas tüütama. Kui masin hoiab tühikäigul 750rpm, siis puterdamist ei esine.

Vahel saan sõita 1k km vahel 200km vahel 10km. Vahel vihmas vahel selge ilmaga. Kestuses ei esine samuti selget mustrit. Tuleb ja läheb suvaliselt. Aju näitab 0 veakoodi.
Täna sõitsin äikesetormis 300 km maha, siis esines antud tõrget rohkem kui tavaliselt. Ma ei ole varem vihmas nii pikka otsa sõitnud, et oskaks niiskuse faktorit antud probleemi suhtes hinnata.

Video puterdamisest: https://youtu.be/mBvXLuFcUeY

Kui puterdamise ajal kohapeal gaasi tallata nagu videos, siis pressib autosse korralik bensiini ja sulakummi või siduri kärsaka laadne lõhn.

Oskab ehk keegi nõu anda?

Auto enda turuväärtus on piisavalt madal, et seda teenindusse viia.
Vast leiame kamba peale vea ülesse.
MicroSD
 
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Aug 2016, 13:07

Re: 94. 626 GE 1.8 77kW - aeg-ajalt puterdab

PostitusPostitas MicroSD » 19 Juul 2017, 23:07

Tervist

Puterdamise esinemise sagedus on suurenenud. Mõõtsin pihustid üle, jäävad 12,5 ohmi kanti - Autodata ütleb 12-16 Ohmi. Peaks korras olema, Samuti on toitekaablid neile korras.
Küünlad on vahetatud. Mõõtsin gaasi asendi andurit ja too näitas imelike numu breid, vahetasin tolle teise vastu, mis garaazist leidsin. Tundus, et läks korraks.
Õhulugeja pinge aga tekitab kõhklusi. Kui süüte sisse keeran on pinge 1.3V. Tühikäigul on pinge 1.9V. Just-kui on kusagilt silma jäänud, et peaks olema 0.6V ja 0.9V vahel. Vb on see mu probleemiks?
"Naised saunas rääkisid", et kui MAF lahti ühendada ja auto käima jääb on anduri töös tõrkeid.. Kui tolle pistiku lahti ühendan, siis auto jääb käima.
Proovin toda vana lugejat puhastada ja kui pinget paika ei saa, siis proovin teist õhulugejat.
MicroSD
 
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Aug 2016, 13:07

Re: 94. 626 GE 1.8 77kW - aeg-ajalt puterdab

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Juul 2017, 09:16

Võimalik, et mootori aju üritab päästa, mis päästa annab ja hoolimata mõne anduri rikkest jätkab tööd, küll aga SELF MODE`s
PS: diagnostika pistikust võib leida viiteid vea põhjustajale :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: 94. 626 GE 1.8 77kW - aeg-ajalt puterdab

PostitusPostitas MicroSD » 10 Aug 2017, 13:47

Hoi.

Diagnosti pistik näitab 0 viga. Leidsin interveebusest 2.0 MAF pinged ja jootsin kiiruga kokku pingejaguri. Peale seda kadus mootoril tuntavalt jõudu ning kütuse lõhn tuleb käivitamisel. Küll kadus viga ära ja masinat annab hetkel enamvähem kasutada. Küll on kütuse kulu 9-10L/sajale. Vahetan MAF'i ära ehk hakkab tööle.

Kõike head!
MicroSD
 
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Aug 2016, 13:07


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline