Mazda3-e vaiksemaks muutmine

Kõik probleemid ja ideed mis seotud helitehnikaga postitada siia.

Mazda3-e vaiksemaks muutmine

PostitusPostitas madisl » 05 Juun 2006, 20:24

Kas keegi on oma Mazda3-e pigimatte ja vilti pannud? tahaks teada, kui palju see vaiksemaks on muutnud ja kuhu seda pannud on. Ise panin alles pühapäeval pagassi põhjale ja koobaste peale 4mm pigimattid. Soov ikka terve auto vaiksemaks saada, aga tahaks teada kas ainult pigimattidest piisab, või peaks kohe ka vildi peale tõmbama?
madisl
 


PostitusPostitas mondi » 08 Juun 2006, 20:59

Kogemused veel puuduvad. Räägi vähe kuidas kõige valutumalt polstrid maha saab salongis. Ma ei leidnud esmapilgul ühtegi kohta kuhu näpud taha saaks ajada nii, et kindlalt pärast tagasi saaks panna.
mondi
 


PostitusPostitas madisl » 10 Juun 2006, 22:35

Mälu järgi peaks ukse lingi juures olema väike kate ja käepideme kummi on ka eemaldadav(ma loodan, et saad seletusest aru). Nende all on kruvid. Kui aus olla, siis ma olen ainult pagassi lahti kiskunud ja ukse polstreid pole ära kiskunud(ainult luurasin :D ). Kui need kruvid lahti siis peaks juba tüüblite najal olema. Kõige mugavam on vist näpud sinna kõlari nurka ajada, ehk siis alt nurgast tõmbama hakata. Aga soovitan ette-vaatlik olla.
madisl
 


PostitusPostitas madisl » 26 Sept 2006, 00:06

Ok. pole ammu kirjutanud. Vahepeal on tagumised koopad ja kõik uksed pigitatud... Pean mainima, et ainult pigitamisest ei aita. peaks kasutama ka vilti, sest pigi on mõeldud ikka suurte plekkpindade vibratsiooni vastu. Uksed on vaiksemad ja sulguvad märksa paremini. Kui keegi soovib sarnast tegevust sooritama hakata, soovitan korraga ka põhi lahti võtta ja see ära pigitada. Ei soovita 4mm pigimatte ustesse, kuna need võivad lahti tulla. mõtekam 2-3mm... natuke ka kergem :D
madisl
 


PostitusPostitas kaRRRL » 26 Sept 2006, 14:20

Mul on ustes 4mm matt ja siiani pole lahti tulnud. Aitab kuumapuhur.
Kasutaja avatar
kaRRRL
 
Postitusi: 229
Liitunud: 08 Mär 2006, 18:50
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

PostitusPostitas Lennu » 26 Sept 2006, 17:26

lasin enda omale teha korrosioonitõrje.kisti lahti kõik logarid jms mis rattakoobastesse jääb ja kaeti auto pind mingi asjaga mille paksust tuli umbes 2-3 mm.seda tehti siis põhjast ja rattakoobastest.igatahes : 2600.- EEK eest on auto vaiksem.eks uksed jms seestpoolt tehtav tuleb endal ise teha.
Lennu
 


PostitusPostitas madisl » 30 Sept 2006, 12:10

Ma olen täiesti teadlik, et tuleb korralikult kuumutada, aga kas on mõtekas panna 4mm matt, kui 2-3mm teeb sama tööd. Nagunii tuleb "läbi" klaasi väga palju müra. 4mm on siis kasulik, kui sul on korralikud kõlarid ustes, ja sa ei taha, et kere kaasa mängiks.
madisl
 


PostitusPostitas Haramount » 01 Okt 2006, 17:08

madisl kirjutas:kas on mõtekas panna 4mm matt, kui 2-3mm teeb sama tööd


Ei tee ta midagi sama...

BRM
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas madisl » 02 Okt 2006, 22:04

Minuarust on erinevus 3 ja 4 mm vahel nii väike, et kõrvaga on seda raske tabada.
madisl
 


PostitusPostitas Haramount » 04 Okt 2006, 10:24

No eks sa siis pane omale aga ära palun propageeri. Näiteks minu auto uksepleki resonatssagedus 4mm matiga on kenasti sobivalt madalal, 3mm on nii palju kergem, et jääb just lollil sagedusel kaasa kõmisema.
Või siis on vahe kõrvades...
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 10 Okt 2006, 21:36

ära mingit viltti kyll pane,pigimatt ja vedel bituumen.Nendega ajab asja ära.Vöistlustel käivates hi-fi autodes pole ka vilti kuskil
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 10 Okt 2006, 21:38

mul uksed seest pihustatud 8 korda stingeri noice killeriga ja see on hää
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 11 Okt 2006, 10:45

parimad myrasummutajad on need kus on alumiiniumi kiht yhel poolel
Anonymous
 


PostitusPostitas Haramount » 12 Okt 2006, 13:24

kristo3 kirjutas:parimad myrasummutajad on need kus on alumiiniumi kiht yhel poolel


Millest selline arvamus? Füüsikat paluks...
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 12 Okt 2006, 18:29

Kuna alumiinium on väga heade antiakustiliste omadustega,see ei lase välismyra sisse ja samuti hoiab seesmised hääled seespool
Anonymous
 


PostitusPostitas Haramount » 12 Okt 2006, 22:08

kristo3 kirjutas:Kuna alumiinium on väga heade antiakustiliste omadustega,see ei lase välismyra sisse ja samuti hoiab seesmised hääled seespool


Ahzoo... võta alumiiniumist pott, koputa vastu põhja ja mõtle veelkord...
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 13 Okt 2006, 10:41

noh,eks igalyhel ole öigus omale arvamusele,kui tahad millegi muuga mängida siis palun väga,siinmail on see siiski heaks tödetud ja seda kasutatakse oluliselt enam kui mingit tavalist bituumi plaate,topi seda mönusad kilomäärad uste sisse ja kuhu iganes,ma teen nii nagu asjatundjad soovitavad ja kasutan alumiiniumiga bituumimatte mis on oluliselt öhemad tehes sama töö kui 4mm paksud plaadid ja samuti pihustatavat myrasummutit:)
Anonymous
 


PostitusPostitas Haramount » 13 Okt 2006, 13:26

kristo3 kirjutas:siinmail on see siiski heaks tödetud ja seda kasutatakse oluliselt enam kui mingit tavalist bituumi plaate


Kusmail on siinmail?
Venemaal on näiteks heaks tõdetud õhu asemel lämmastiku pumpamine autokummidesse :D
OK, ma küsisin, mis füüsika seal taga on. Mind absoluutselt ei huvita, mida keegi heaks arvab ja samas on mul ka täiesti savi, mida keegi oma autoga teeb - ma ei pea nende autodes muusikat kuulama.
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 13 Okt 2006, 18:58

siinmail on soome,kus on ala harrastatud palju enam kui eestis ja seega ka kogemused palju paremad ja asjalikumad.Tahtsid fyysikat,said seda!Alumiinium on antiakustiline materjal,see ei lase häält läbi ja igal pool ymber maailma heaks kiidetud,kui eestist leidub keegi kes pole sellega sama meelt siis see vast ei möjuta yldlevinud arusaami asjast hi-fi-stide piirkonnas.
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 13 Okt 2006, 19:05

kristo3 kirjutas:siinmail on soome,kus on ala harrastatud palju enam kui eestis ja seega ka kogemused palju paremad ja asjalikumad.Tahtsid fyysikat,said seda!Alumiinium on antiakustiline materjal,see ei lase häält läbi ja igal pool ymber maailma heaks kiidetud,kui eestist leidub keegi kes pole sellega sama meelt siis see vast ei möjuta yldlevinud arusaami asjast hi-fi-stide piirkonnas.

Kuule kui alumiinium ei lase heli/häält läbi siis peaksid osad autod juu vabsee vaiksed olema :roll:
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 13 Okt 2006, 21:16

ok,ok asi hakkab naljaks kiskuma,käi kuskil kellegilt kysimas,kes asjaga tösiselt tegeleb,et millist myrasummutit soovitab asjatundja,et saavutada parim tulemus,olen ysna kindel,et pakutakse just sellist matti millest rääkisin,seal pole alumiini kiht mingi sendi paksune,pigem selline öhuke fooliumilaadne,ja kindlasti ei soovitatata mingi vildi kasutamist,see mönusalt imeb niiskust,hoia siis auto nii kuivana kui tahes. http://www.stinger.de/customer/web/indexinstall.htm sel lehel seal allpool on neid myramatte,kysimus oli mis on parim.Seal on esimene tavaline bituumimatt ja allpool siis spetsiaalselt auto hi-fi kasutusse,resonansi ja myra summutamiseks.Pange tähele hindadevahe.Jah,eks tavaline matt ajab asja ära aga kui parimat tahad siis see on millest jutt on käinud.Alumiiniumiga on pinnatud ka need myratökked mida kasutatakse näiteks salvestusstuudiote vaikseks saamiseks.
Anonymous
 


PostitusPostitas Laika » 14 Okt 2006, 12:24

kristo3 kirjutas:Alumiiniumiga on pinnatud ka need myratökked mida kasutatakse näiteks salvestusstuudiote vaikseks saamiseks.

Pole küll kuskil helistuudios alumiiniumit seinal näinud :roll: tavaliselt pannakse seal ikka perforeeritud vineer, millele paksud vildikihid peale tõmmatud (seal nimelt niiskust pole vaja karta).
Põhiline koht, kus alumiiniumit (täpsemalt küll fooliumit) seinal võib kohata on leiliruum saunas. Võib kihla vedada, et seal pole tema otstarve mürasummutus.
Laika
 


PostitusPostitas madisl » 15 Okt 2006, 15:21

kristo3 kirjutas:ära mingit viltti kyll pane,pigimatt ja vedel bituumen.Nendega ajab asja ära.Vöistlustel käivates hi-fi autodes pole ka vilti kuskil

Vilti pole sellepärast, et neil pole vaja tee müra salongist eemale hoida. Neil on tähtis, et plekk ei mängiks kaasa.
madisl
 


PostitusPostitas Haramount » 16 Okt 2006, 16:25

kristo3 kirjutas:ok,ok asi hakkab naljaks kiskuma


Ega pole mõtet vaielda jah. See Sinuga vaidlemine siin on tõesti nagu paraolümpia...
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kentaur » 16 Okt 2006, 20:40

Hm, võttes asja valge inimese mõistusega on mürasummutusmattidel alumiiniumi kiht kolmel põhjusel :
* esiteks ta teeb mati jäigemaks ja see parandab vibratsiooni vastaseid omadusi
* mati otsa saab järgmise kihi nänni panna ilma, et oleks karta et see sealt eriti suure küpsetamise puhul punuma paneb või mati mingid jäägid sinna sisse sulaks... a la võid lakke ka panna.
* AL kiht on radiaatoriks ;)
Kasutaja avatar
kentaur
Administraator
 
Postitusi: 401
Liitunud: 02 Veebr 2005, 22:17
Asukoht: Tartu

1992 Mazda MX-6

Järgmine

Mine Audio

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist