tomkulibin kirjutas:maaks kirjutas: ...väiksem pinge ei tohiks küll midagi maha tappa...
Ohmi seaduse järgi, kui takistus/pumba mähis on konstant ja vähendada pinget, siis suureneb vool/amprid. seega ka pingelangus võib mootori mähisele haiget teha. Kui toitejuhtmed on ok(taustuuringud) siis ka korralik mass peab olema tagatud. Võrdle pindeid aku, dünamo ja tarbija vahetus ühenduses.
sellega peaks nagu korras olema... pidev 13.9V pumbale..
Aga kuna vastus HRC poolt venib siis võtsin ise pumba lahti nüüd.
Ja mis välja tuli on see, et 1 hari oli kinni (peaaegu kulumata, kusjuures teine on üle poole kulunud) ja rootori kollektoril siis korralikud kulumisjäljed (sooned sees)
Töökaaslased väitsid, et ilmselt on mustus sees või noh tavaliselt siis jäävad harjad kinni, samas kütus on alati korralik ja puhas olnud
vahepeal sai veel vahetatud kütusefilter mis ikkagi oli täiesti s*tta täis, ilmselt seismisest.. aga mootori poole siiski ju mustust edasi ei tohiks kanduda, mis sest et filter must..? siis oleks juba pihustid umbes vist?