Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 04 Jaan 2018, 04:43

Hetkel olen vist uusim kasutaja siin foorumis. Mõtlesin, et jagaks ka oma teekonda siin.
Ostsin novembri lõpus endale siis 6-silindrilise Ford Probe GT 850€ eest (kuulutus oli 1500€, hind vähenes tänu ostueelsele kontrollile.
Vead: Mootor 340 000 sõitnud, peaaegu täiesti kohv (plokikaane tihend läbi-praeguseks peale 5-minutilist töötamist tossab lekkiva jahutusvedeliku tõttu, peale 10km sõitu või isegi vähem, saab liitri peale valada ilusti). Karbid tagant läbi. Tagumised pidurid ei tööta. Kuluosad vahetamata-eelmiseid omanikke vist eriti ei kottinud sellised asjad (ei tolereeri selliseid inimesi..). Viimaks veel iluvead-terav mõlk kapotil, siit-sealt värv ussitab-lühidalt öeldes ülevärv või kole värviparandus, nagu vanal autol ikka.

Kuu enne ostu sain aga tuttava käest tema maja ees aegamööda laguneva Ford Probe GT. Algselt pidi sellest pill saama, aga tuli välja, et sellel põhi suhteliselt olematu. Nii temast saigi nüüdsele autole doonor stangede, klapptulede ja muude jubinate näol, mida oleks kohe vaja või siis igaks juhuks kõrvale panna kartuses, et äkki kunagi juhtub avarii ja jupp (või käigukast :D) oleks kohe võtta. Peamiselt tuleks doonorilt aga mootor, mis on tsipa vähem sõitnud-250 000. Kuigi samadest kohtadest märg-plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend jne, siis tundub seda olevat mõistlikum taastada.

Koostasin suuremate tööde nimekirja ka:
* Mootori taastamine (korralikult, remontmõõdus kolvid jpm) TEEMA PEA KÜSIMUS: KUS VÕIKS LASTA KAP.REMONTIDA? HETKEL VAATAN OTG MOTORSI POOLE. Hind võiks ka normaalseks jääda.
* Karbid ja tiivakaared - praeguseks juba tehtud (lasin teha CSG Autohoolduses. Mõlemalt poolt karpide tagumised otsad ning veel siin-seal paar lappi + u nädal hiljem juhipoolne tiivakaar ülenisti ning kõrvalistuja omale lapp = Kõik kokku 550€)
* Alates katalüsaatorist kõik uus (hetkel summutit kuskil kuuri all juba 3-4 korda keevitatud ja endiselt ära kukkumas. vaatab äkki jätab katalüsaatori pigem üldse ära ja teeb midagi lahedat ;) )
* Jupid ja varuosad (kõik puksidest klotsideni, amortideni, pidurivoolikuteni)
* Ülevärv (millist värvi teha? ise kahe vahel, kas juba tehasest tulnud must või midagi põnevamat-pärla pruun.. alla tuleksid nii-või-naa (vist) valged Japan Racingud (JR1,JR2,JR3 ei tea) või muud selletaolist.

Lisaks mugavuse ja niisama hea pärast ostsin Narvast mingi venelase käest, kes oma Probe lammutab, mustad nahkistmed koos uksepolstritega ja kõige muuga-andis isegi põhjamati kaasa. Kokku 150€ eest.

Uue kasutajana ei tea veel kuidas pilte lisada ja foorumi juhend aastast 2008 on ka aegunud, seega tegin Google Docs'i piltide jaoks. Igaüks saab kommentaare lisada.

https://docs.google.com/document/d/1BAn ... sp=sharing

Lisaaruteluks toon välja veel kord küsimuse, kus oleks mootori taastamiseks kõige parem hinna-kvaliteedi suhe või jään OTG Motorsi juurde.
Lõpuks ka veel kuulsin tuttavalt, kes MX-3 omas paar aastat tagasi, et paljudel V6 Probe'del ongi mootor läbi, sest õli ei jõua kuuendasse silindrisse. Teab keegi midagi sellest? Ja et ainuke õli, mis on piisavalt vedel ja jõuab ka kuuendasse ning millega pole keegi veel seda mootorit kokku jooksutanud, on Valvoline VR1 Racing 10W60.

Ootan tagasisidet ja abi ning tarkus/kogemus on alati oodatud.
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas ivoK » 04 Jaan 2018, 11:46

Mootori remi teeks enda autol ise :) mul ka neid 2 tk mõlemad v6, Selle mootori kottijooksmist vast ei tasu üle tramatiseerida ka vast, pigem on asi ikka kasutajas ja auto hoolduses (õlitsaemed) Samas paljud mootorid lähevad laiali kui korras ei hoita. Minu oma on minukäes nüüdseks juba vist 11a, Hetkel seisab garaasis talveunes vb kevadel kui väline autopark vähemaks jääb siis ajan välja :mrgreen:
Kasutaja avatar
ivoK
 
Postitusi: 126
Liitunud: 21 Sept 2008, 21:32
Asukoht: Järvamaa<->Tallinn.

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994

PostitusPostitas Probz » 04 Jaan 2018, 11:47

Tervitust kaaskannataja! :D
Probe teemadel olen nõus alati pikalt ja laialt rääkima. See, et kuluosad vahetamata on pole mingi uudis, enda autol oli sama moodi. Kuna jupid on kallimad kui mõnel teisel autol siis pole enamik neid vahetanud. Niipalju kui omast kogemusest oskan öelda, siis on iga detaili vahetamine nagu tagumiku kaudu hammaste parandamine, ehk võta auto pilbasteks kui midagi vahetada tahad või lase mõnel pisikeste kätega naisterahval vahetada.

Promon ka oma teemat: topic21947.html

Minu mootor läheneb 300.000 läbisõidule ja ei tunne üldse et oleks kohv. Kompressiooni mõõtsin oli 189psi kõigis ühtlaselt ja õli ei söö ka tilkagi. Klapikambrikaante alt oli väga puhas, nii et vähemalt õli oli keegi raatsinud vahetada.

Roosteussi kohapealt tasuks vaadata tagumisi rattakoopaid, niipalju kui mina probesi näinud olen siis enamikel kimbutab sealt.
Varuosadega sul vist puudust ei tule, kui tuleb siis Probemees nr1 on Hr Ints Erastverest kelle Probe facbeooki grupis üles leiad, ainult ära talle oma head diili nahksisu kohta räägi :D ta ise väga pikalt otsinud ja saab jube kurjaks kui keegi jälle omale nahksisu leiab.

Edu
Kasutaja avatar
Probz
 
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Aug 2016, 19:29

1995 Ford Probe

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994

PostitusPostitas erks » 05 Jaan 2018, 01:06

Üks küsimus veel. Probe’le coilovereid leidub Eestis? Või madaldusvedrusid. Teab keegi kedagi, kes müüb?
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994

PostitusPostitas Injection » 05 Jaan 2018, 22:34

erks kirjutas:Üks küsimus veel. Probe’le coilovereid leidub Eestis? Või madaldusvedrusid. Teab keegi kedagi, kes müüb?


Soovitan päringuga pöörduda Stance.ee poole. Ise sain oma MX-3-le sealt väga hea hinnaga madaldusvedrud. Ja uskuge mind, ma uurisin hindu kõikjal. It's worth a shot!

Pilt

Vaatasin just, et sama tootja, V-Maxxx, pakub ka Probele -35 komplekti hinnaga 153€. Minu meelest tuli Stance.ee kaudu komplekt koos transpordiga soodsamalt, kui mistahes müüja kodulehel olevad hinnad transpordiga.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 283
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994

PostitusPostitas erks » 06 Jaan 2018, 06:39

Nojah, ongi siis need hinnad, mis isegi leidsin. Sel juhul jääb selline asi tegemata. Ülejäänud asjad poole tähtsamad kui madaldus. Võiks olla nagu bemm, et leiab coile 45€ga :D
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 22 Jaan 2018, 01:27

Kas keegi teaks head kohta kus palju varuosi on Probele? Paluks uusi, mitte teise rondi küljest. Kõikvõimalikud puksid-stabika jne väga vaja.
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas tomkulibin » 23 Jaan 2018, 00:14

Sama aastakäigu Mazda 626 on Probe ehitamise aluseks olnud...
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas justin.keiss » 23 Jaan 2018, 22:17

GE Mx6 (626GE kupee pmst) kuulub ka nende perre.
Ja veermiku juppe veel väga hästi saada. ladu24.ee, eparts.ee, allcar.ee jne.
Kasutaja avatar
justin.keiss
 
Postitusi: 266
Liitunud: 07 Mär 2015, 02:26

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas Injection » 24 Jaan 2018, 08:46

Aeromotorsist saab varuosi üldiselt kõige parema hinnaga. Kui kataloog ei paku kõike, mis vaja, kirjuta aga list oma teemasse ja võin aidata otsimisel.
Kasutaja avatar
Injection
 
Postitusi: 283
Liitunud: 15 Dets 2010, 13:25

1992 Mazda MX-3

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 24 Jaan 2018, 11:35

Aeromotorsist saab küll jah, aga pooli, mitte kõiki juppe ja nii odav ka nüüd pole. Õnneks üks foorumi kasutaja juba abistas ja temalt tellides saan kõik jupid ning ka odavamalt, kui mujal on. Kuigi 626 on sama alus, siis ei viitsi riskida ja pead valutada, kui midagi siiski ei sobi. Õige varuosamüüja juba oskab pakkuda 626 juppe ka Probe’le, kui sobivad ja nõudlus on.
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 12 Mär 2018, 13:20

Mis õli soovitaksite kasutada? Auto sõidab aprillist oktoobrini, saab ka ehk veidi rohkem kuuma kui tavaauto. Mootor tuleb kapitaalremondist. Sain siit foorumist ennist soovituse, et Valvoline VR1 10W60. Hiljem kuulsin, et Valvoline pigem ei soovitata “odav õli, halb kvaliteet jm”, Liqui-Moly soovitas enda täissünt. 5W40 koos sõnumiga: “ 10W-60 teile ei soovitaks, kuna see õli vajab keskmisest kõrgemaid õlitemperatuure, et ta mõttetult hobuseid vähemaks ei võtaks.” Hiljem muidugi lükkas üks tuuningfirma taas ka selle väite ümber: “Just vahetasime ühe auto Liqui-Moly ōli Valvoline VR seeria vastu ja ōlirōhk mootoril tōusis ning tōukurite klōbin jäi väiksemaks.”
Seega kokkuvõttes võibki jääda ühe tootja juurest teise juurde minema, aga mida siinne foorum arvab, mis oleks parim? Motul?
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas kulles » 12 Mär 2018, 15:04

Mul on elus ainult 2 korda olnud õli teemalist jama: VAZ-2101 mootoris Shell 10W-40 klõbises, Mobil 1 sama viskoossusega mitte. Ja siis esimese põlve 323F mootorist kadus Addinoli poolsünt nagu poleks olnudki, kõik muud õlid töötasid.

Ülejäänud õlid, sõltumata margist kõik on hästi töötanud, ka suurte läbisõitudeni: Valvoline, Fuchs, Motul, LiquiMoly, Mobil, jne.
ex-2008 Mazda 6 GT 2.3 GY
kulles
 
Postitusi: 133
Liitunud: 22 Mär 2012, 22:48
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas ivoK » 25 Mär 2018, 16:05

Mina sõitnud koguaeg, Castrol, Valvoline-i või Mobili õlidega, teisi pole proovinud. Mingeid ebatavalisi helisi pole ja mootorid seest ilusti puhtada mina kasutan siis 5w30 õlisid.
Kasutaja avatar
ivoK
 
Postitusi: 126
Liitunud: 21 Sept 2008, 21:32
Asukoht: Järvamaa<->Tallinn.

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 25 Mär 2018, 19:53

Keegi siit foorumist automaaler, kes saaks terve auto ette võtta? Vaja üle värvida. Vahest hoopis keegi teab kedagi, kes teab kedagi? :D
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas MXracing » 26 Mär 2018, 16:26

Ise enda 92a mx6ele jupid tellinud USAst. Rockautost saab päris odavalt juppe ja valik üsna suur
MXracing
 
Postitusi: 24
Liitunud: 27 Mär 2014, 11:19

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 17 Mai 2018, 20:43

Keegi teab, kust saaks kõrvalistuja ukse, mille alumine äär pole väga roostes? Veel oleks vaja tagaluuki, millel võib äär olla minimaalselt roostes, kuid ei peaks vajama vahetust.
Vabandan, et pole ammu aktiivne olnud, kui viitsin, siis nädalavahetusel teen suurema uuenduse.
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 01 Juul 2018, 03:59

Nii.. Mitu kuud hiljem mõtlesin, et viitsin siia kirjutada jälle midagi. Tundub suht väljasurnud foorum, aga kui juba alustasin, siis teen lõpuni välja.

Tänaseks on auto täielikult roostevaba, kere värvitud (mõni detail veel) ja mootor kap.remondi läbinud ja ootab paigaldamist. Lõpusirge. Kõik tähtsamad pildid, mis siiani tehtud, lisan samasse google docs'i faili.
Plaan juuli keskel liikuma saada.
Igatahes, Kaavere autolammutusest sain uskumatult täiesti roostevaba ukse ja tagaluugi. Mainiks ära kõik kohad, kus rooste vajas likvideerimist või auk lappimist: tagumised karbiotsad ja tiivakaared, tagastange alt küljed, tagaluuk ja uks (mõlemal alumine äär), kõnniteepoolse logari tagant/amordikannust madalamal asetsenud auk. Lisaks sellele põhi pindmisest puhtaks ning muunduri, epokrundi ja bituumeniga üle.

Värv tuli kahjuks veidi heledam kui lootsin. Õnneks mitte nii hele kui tänapäeva uued Mazda maasturid, seega siiski erineb massist. Üldiselt aga rahul, ilus värv ikka.

Mootorist: sai soodapritsi, vahetusse läksid kolvirõngad, kepsu- ja raamsaaled. Kaante portimine, värvimine punaseks, plokk mustaks. USAst tellisin torukollektori, mis läks ka külge. Kast saab samuti puhastatud ja hoovastik üle vaadatud. Sidur on heas konditsioonis, ketas parem kui keskmine.

Niipea kui mootori peale saab, alustan väljalaske tegemist. Roostevaba 2.5'' toru on juba kohal. Samuti veel Simonsi väike resonaator, japstyle stiilis lõpupütt ja ülevaatuse jaoks katalüsaator. Kõik asjad uued.

Ilu: kõik plastikdetailid, mis katki olid (karbikatted jne) sai plastikeevituses korda tehtud (Bacania OÜ). Alla tulevad 18'' suurused 9'' laiad uued Japan Racing JR3 veljed. Hiljem, kui auto juba liigub, on plaanis soetada ka shortshifter, mõni ilus käigukanginupp, spidoplokile plasmanäidikud jne. Uued kõlarid peaks samuti sebima, ühelt mazdaklubi kasutajalt sain equalizeri, mis annab ka "edevust" juurde.

Lisaks said kõik tuled lahti võetud. Klapptulede raamid puhtaks tehtud ning reflektorid hõbetamisse viidud. Tagatuled said ka puhtaks, kõik uued pirnid sisse ning, et uude värvi "ära ei upuks", ka musta tooni peale.
Spekuleerin, et hetkel on kogu projekti peale läinud +6000€.
Eelnimetatud asjad valmis saavad, saab nahksisu ka sisse visata lõpuks.

Kõige suuremateks probleemideks said:
1) karbikatete ja küljeliistude tüüblite otsimine/saamine. 3D prindis programm ei saanud hakkama ning tehasest tuleb 5.71€tk. Eestis pole kuskil. Andsin alla ja kõik läks kahepoolse teibiga, mitte-katki-olevate tüüblite ja kereliimiga kinni (talvel niikuinii ei sõida)
2) juhipoolne ukseliist/tihend - liistu sees olev plekk on pudiks roostetanud. Lammarites kõigil sama seis. Uut tihendit liistuga otsisin Ameerika Autost. Seal leiti võib-olla see, mis sobib, 125€. Mazda Abis Probe'le pole, on vaid MX6'le 250€ eest uus.

Pildid ja auto seisukord - https://docs.google.com/document/d/1BAn ... sp=sharing

Hetkel rohkem ei viitsi kirjutada, midagi meelde tuleb siis kirjutan. Tahaks juba sõita :)
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Juul 2018, 07:22

Korralikult asi ette võetud :thumbup:
Vaikseks on küll foorum jäänud, seda ilmselt minu pärast. Olen üritanud seda keskkonda hoida puhtana muidulobast. Viimast saab piiramatult näoraamatu sarnastes mölakondades/sotsiaalmeedias. Ka koosviibimised on harulduseks muutunud.
Pealegi, ega muud nn margipõhised foorumid kah eriti ei hiilga aktiivse sagimisega :wave:
PS vaikseid foorumi jälgijaid on palju rohkem, kui arvata võiks.
Mul peres I gen Probe aastaringses argikasutuses. Teema ise on nähtav vaid toetaja/liikmetele.
Jutuks siis seepärast, et mõni aasta tagasi sai kah kere kap. rem. tehtud ja ainiti ka sildades kogu kulumaterjal profülaktiliselt välja vahetatud(kõikMazda GD/IIIgen jupid). Esimesena peale aastast kasutamist panin vanad õõtshoovad tagasi, kuna uutel olid kuulliigendid ja nende kummiosad otsa saanud. riburadapidi muudki nokitsetud. Viimati nn kvaliteekulutosa/õlifiltri käigupealt lagunemisega seonduv mootori remont.
Vanematel autudel on kombeks, et kütteseade jääb niruks, põhjuseks on läbipesemisele mittealluv salongi radikas. Sul asi suurelt ette võetud, mõtle, kas poleks mitte mõistlik ka korra armatuur seest välja koukida. Hiljem ei raatsi sellist tegevust meelsasti ette võtta.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas Mel » 01 Juul 2018, 12:56

tomkulibin kirjutas:Korralikult asi ette võetud :thumbup:
Vaikseks on küll foorum jäänud, seda ilmselt minu pärast. Olen üritanud seda keskkonda hoida puhtana muidulobast. Viimast saab piiramatult näoraamatu sarnastes mölakondades/sotsiaalmeedias. Ka koosviibimised on harulduseks muutunud.
.


Korralik eelarve,millest pool tõenäoliselt läind keretöösse,igatahes tubli ette võtmine,kogunemistest jh veic kahju,et see nii on läind. Tom su probe teemas pole enam pilte,ei leia oma galeriist ka,mis on veic imelik,üks päev nägin FB,seal tuletab meelde,mis on juhtunud,5a.tagasi jne. :shifty:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas tomkulibin » 01 Juul 2018, 15:12

Mel kirjutas:... Tom su probe teemas pole enam pilte...

Siinkohal avaldame suurimat tänu sõbralikele suhtluskeskondadele... :evil: Eks ma üritan miskit muud moodi üles laadida pildikesi kadunud asjadest(paber küll kardab tuld, aga tundub, et on ajahambale vastupidavam, kui need kaasaegsed võimalused).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas erks » 03 Juul 2018, 21:31

Tom ja Mel, andke nõu, mida teha. Viimase asjana oleks vaja juhipoolset uksetihendit/liistu. Tegemist on vist tüüpveaga. Paremas ülanurgas on liistu sees olev plekk roostes ja pudenes katki. Lammarites on sama seis. Mazda Abi ei oska aidata, AmeerikaAuto leidis varuosakoodi ning palju müügikohti, kus kirjas discontinued. Kust saaks uue liistu või kuidas ise uus tihend vorpida? Kood on muidu F42Z-6120557-AA või siis -B lõpuga.
Kasutaja avatar
erks
 
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Jaan 2018, 03:02
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas tomkulibin » 03 Juul 2018, 23:05

Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas 624AUH » 04 Juul 2018, 17:08

Vääna-posti romulas vedeleb üks probe kindlasti .
3x626 GE 1.8
Kasutaja avatar
624AUH
 
Postitusi: 357
Liitunud: 12 Apr 2013, 17:07
Asukoht: Saue vald Vatsla küla

Re: Ford Probe GT 2.5 V6 122kw 1994. erks

PostitusPostitas Mel » 10 Juul 2018, 20:44

erks kirjutas: Viimase asjana oleks vaja juhipoolset uksetihendit/liistu. Tegemist on vist tüüpveaga. Kust saaks uue liistu või kuidas ise uus tihend vorpida? Kood on muidu F42Z-6120557-AA või siis -B lõpuga.


Seda sooviks isegi teada,kas saaks sellist taastada,FB oleva pildilt nata raske aru saada :?
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron