peeter20 kirjutas:väga lahe! Loodetavasti saab kõik korda ja taas üks kena MX juures.
Mul sihuke sumpapütt vedeleb pikemalt:
https://www.moss-europe.co.uk/silencer- ... 0-565.html
kui huvi peaks olema, siis võid vabalt oma hinna pakkuda.
ja vabandan, et teemat risustasin
mrtn kirjutas:Heli upgrade plaanist olen loobunud, kuna üle 70kmh on muusika kuulamine müra tõttu niikuinii mõttetu üritus.
kulles kirjutas:mrtn kirjutas:Heli upgrade plaanist olen loobunud, kuna üle 70kmh on muusika kuulamine müra tõttu niikuinii mõttetu üritus.
Korralikud mürasummutusega klapid ja kõik on super.
mrtn kirjutas:Heli upgrade plaanist olen loobunud, kuna üle 70kmh on muusika kuulamine müra tõttu niikuinii mõttetu üritus.
peeter20 kirjutas:Panen paar pilti ka sulle inspiratsiooniks
kulles kirjutas:peeter20 kirjutas:Panen paar pilti ka sulle inspiratsiooniks
Vaesed uksehinged
mrtn kirjutas:Huvitav oleks muidugi võrrelda enda autot ja korraliku heliisolatsiooniga masinat. Konkreetselt selle auto puhul oli alguses sõita üsna veider, salongi on hästi kosta ka rataste alt vastu kere lendavaid liivateri Selles valguses võiks heliisolatsiooniga üle teha näiteks ka rattakoopad, samas muretsen natuke lisanduva kaalu pärast. Kuskilt jäi silma, et selle mudeli puhul mängib auto sõidudünaamikas rolli ka täis vs poolik paak bensiini.
Lauri. kirjutas:Olen olnud kursis selle auto eestisse toomise looga ja esimesed 10 tuhande kilomeetriga siis julgen väita et sellel autol on all LSD differ. (Kui autoplats seda alt ära ei keeranud).
Differ peaks töötama sellel autol selliselt et ilma veota on tegemist avatud differiga, kuid kui rattad juba ringikäivad siis käivad mõlemad ehk siis väändega läheb differ lukku.
Katust on parandatud silikoonliimiga.
Väga meeldiv näha, et auto on sattunud hoolsa omanikku kätte!
Palju jõudu ja jaksu ning muretuid kilomeetreid!
Lauri. kirjutas:Olen olnud kursis selle auto eestisse toomise looga ja esimesed 10 tuhande kilomeetriga siis julgen väita et sellel autol on all LSD differ. (Kui autoplats seda alt ära ei keeranud).
Differ peaks töötama sellel autol selliselt et ilma veota on tegemist avatud differiga, kuid kui rattad juba ringikäivad siis käivad mõlemad ehk siis väändega läheb differ lukku.
Katust on parandatud silikoonliimiga.
Väga meeldiv näha, et auto on sattunud hoolsa omanikku kätte!
Palju jõudu ja jaksu ning muretuid kilomeetreid!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist