Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas Mazdavaim » 21 Mär 2018, 09:39

Tere
Pärast 10 a sakslast- BMW´d, otsustasin, et vajan uut autot. BMW jäi vanematele-sest kere on jätkuvalt roostevaba ja saab kasutada. Pärast tund aega Auto24, LKF ja mnt veebides surfamist jäi sõelale 2006 a Mazda 6 2l ja automaat. Kopp oli ees kepikastist ja tahaks kondensioneeriga autot ka lõpuks omada.
Vaatamise hetkel oli sõidukil mõlemal tagatiival rooste
Pilt,
läbisõit oli 121 kopikatega (täiesti originaalne läbisõit ja Mazda abist sain ka hooldusraamatu). Kohapeal sai auto ise ülevaadatud, lekkeid ja rohkem roostet ei tuvastanud. Samal päeval tegime netis omanikuvahetuse ja nii ta minu kätte jõudis. Siiani pole suuremat remonti (kui tagatiiva kaarte vahetuse ja tagumisne amort, mis Pärnus pauku tegi) ette pidanud võtma. Õlid ja muud vedelikud ka vahetatud. BMW´ga võrreldes ikka küll uuem aga nüüdseks õhukese pleki ja sõidumüraga harjunud.
Sügisel lasin Mazda abis ka korrosjooni tõrje ära teha, kuigi suht tihti pesen autot, siis lisakindlus peab olema.
Pilt
Kasutaja avatar
Mazdavaim
 
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Mär 2018, 20:55

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Mär 2018, 23:30

Mel kirjutas:Tere.
Mu raal ei ava pilte
Mina näen :think:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7802
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas Mel » 21 Mär 2018, 23:36

Mazdavaim kirjutas:
Pilt


Hmm,??? ei nää,naljakas veel,et tel.näitab
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2964
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas Mazdavaim » 22 Mär 2018, 09:45

Kummaline. Peaks ilusti töötama kõik lingid.
Kasutaja avatar
Mazdavaim
 
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Mär 2018, 20:55

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas maaks » 22 Mär 2018, 14:21

Mulle kah ei näita, isegi see ei aita kui pildi aadress otse avada.
https://imageshack.com/a/img922/7233/yab1bF.jpg
EDIT: Ega pildid polegi tegelikult olulised - palju muretud kilomeetreid!
________________________________________
Reisid korraldab http://www.reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 417
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas Mazdavaim » 22 Mär 2018, 14:47

Tavaline hall facelift, midagi paremat ei ole juures küll, mis pildilt välja tuleks. Ptüi ptüi-siiani on olnud Mazda ülalpidamine olnud odavam, kui BMW oma. Paraku iga krõbin ja klobin on mind häirinud, ehk seepärast ka BMW alla nii palju raha läks. Sama suunda hoian ka Mazda poolelt. Näis-esimene japs :D
Kasutaja avatar
Mazdavaim
 
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Mär 2018, 20:55

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas Mel » 22 Mär 2018, 19:27

maaks kirjutas:EDIT: Ega pildid polegi tegelikult olulised - palju muretud kilomeetreid!


Vot,justjust see ongi põhiline :thumbup:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
http://nagi.ee/photos/melkoiv/sets/
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 2964
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas Mazdavaim » 11 Juun 2018, 10:00

Huvi pärast küsiks, enne pole omanud automaatkäigukastiga autot v.a tööoma mis on DSG käigukastiga.
Kas Mazdal ongi nii, et kui natuke rohkem vajutada gaasipedaalile maanteel v linnas, siis tõstab pöördeid nii 500 võrra aga käiku veel ei pea vajalikuks alla vahetada, kui koormus kaob, siis langetab uuesti 500 võrra pöördeid.
Kas antud kastid peavadki nii tegema? Muidu vahetab ilusti sujuvalt käike ja ka õli on vahetatud 110 000 pealt käigukastis, ning õlitase on korras.
Kasutaja avatar
Mazdavaim
 
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Mär 2018, 20:55

Re: Mazda 6 GG 2.0 108kw Mazdavaim

PostitusPostitas kulles » 11 Juun 2018, 10:30

Kõik automaatkastid käituvad nii. See on turbiinilukk, mis lukustub gaasivajutuse peale lahti ja laseb turbiinil läbi libiseda, et saaks käiku vahetada (normaalolek). Ühtlase koormuse juures lukustub jälle, et kütust säästa.
ex-2008 Mazda 6 GT 2.3 GY
kulles
 
Postitusi: 133
Liitunud: 22 Mär 2012, 22:48
Asukoht: Tallinn


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist