2010 Mazda 6 Sport 2,5 man. - Croff

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

2010 Mazda 6 Sport 2,5 man. - Croff

PostitusPostitas Croff » 30 Nov 2018, 23:41

Tere!
Olen värske Mazda 6 omanik ja esimese 8h jooksul autoga väga rahul. Tegu on Eestist uuena ostetud sedaankerega autoga millel on üks omanik olnud. Läbisõit on 146k km ja näeb väga viisakas ja korralik välja nii seest kui väljast. Kahjuks oli erutus täna nii suur, et ühtegi pilti ei ole jõudnud teha. Esialgne Soov oli tegelikult osta universaal kerega samuti 2,5 ja manuaal mida müüs ABC Motors Kadaka teel. Palusin neil reedeni auto mulle broneerida aga neljapäeva õhtul tuli mail, et müüdi maha. Võib-olla see pidigi nii minema sest tollel ei olnud kehtivat keregarantiid enam, ei olnud talverehve ning lkf lehel oli kolmes plekimõlkimises osalenud. Aastaks oli tal 2008. Otsustasin viimases hädas sedaane vaadata ja saingi kaks aastat uuema ja üldpildist palju parema auto tegelikult isegi odavamalt. Natukene harjumatu on sidur aga selle saab varsti jalga ma arvan.
Plaanisin ennast siia registreerida et tulevikus tekkivatele probleemidele ja küsimustele abi ning vastuseid saada. Eelnevalt olen omanud 99a Ford Focust millega tahtsin purustada 400k km läbisõidu näidu aga 395k pealt jooksis kits ette. 100k km sellest sõitsin ise ja olin selle autoga väga rahul tegelikult sest see oli üks tõeliselt sitke tegelane ja ei jätnud kunagi hätta. Kui rooste välja arvata. Samuti ühte vanemat Chrysleri ja selle autoga on samuti positiivsed kogemused kasutamise poole pealt ja samuti USA’s vastava foorumi ning klubi poolt. Nüüd loodagi et siinne Mazda foorum ja klubi on samuti sõbralik ja abivalmis. Ja auto ise ka vastupidav.
Kohe ongi esimene küsimus. Nimelt ei suutnud ma veel leida nuppu või nuppude kombinatsiooni mis suudaks kuhugi kuvada andmeid kütusekulude kohta. Ma ei tea, kas see on neil ainult kallimatel varustuse paketiga kaasa tulnud või on pardakompuuter lisavarustus olnud aga tundub imelik et 2010a autol ei saa sellist lihtsat asja vaadata. Nüüd õhtul manuaali sirvides on sellest seal juttu olnud aga pole kirjutatud ka kas see on kõigil või ei? Ilmselt rooli pealt nende nuppudega peaks asi ette tulema aga niisama näppides neid ma ei suutnud kuidagi välja mõelda kuidas seda teha saaks.
Croff
 
Postitusi: 8
Liitunud: 30 Nov 2018, 23:03

Re: 2010 Mazda 6 Sport 2,5 man. - Croff

PostitusPostitas maaks » 03 Dets 2018, 11:25

Kompuutri näitu (hetkeline kulu, keskmine kulu, keskmine kiirus jms) kuvatakse keskkonsoolis paremas servas kui vajutad roolil vasakus servas nuppu info (kella all).
Esit: Kasutusjuhend juhul kui pole
https://www.upload.ee/files/9260174/2010_Mazda6_OwnersManual.pdf.html
Muretuid kilomeetreid sulle!
Minu praktika näitab, et ainus asi, millele tähelepanu tuleb pöörata on tagumiste pidurite liugurid - ise hooldan neid 2x aastas kui rattaid vahetan ja siis püsivad nad liikumises.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 536
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: 2010 Mazda 6 Sport 2,5 man. - Croff

PostitusPostitas Croff » 09 Mai 2021, 19:56

Tagapiduritega on tõesti probleem olnud. Eelmine aasta kulus üks klots täiesti nulli, kuna parem tagapidur oli kergelt peal koguaeg. Oli hirmus korona aeg ja olin polaarjoone taga tööl. Varuosa tellimine kestis peaaegu nädal koos nädalavahetusega ja selle ajaga ei olnud klotsist enam midagi järgi.
Kuna autol ostes olid talverehvid all siis 2019 ostsin suveks mingid Dotz firma veljed. Need olid nii pehmest metallist tehtud et peale 40km kruusateel sõitmist loopis üks velg väga Kodanik, kes need sirgeks tegi, et kas nendega on maja katuselt alla hüpatud või? Ei sõitnud kuskilt augudest rallitades läbi vaid täiesti normaalselt nagu igaaeutoga olen kruusateel sõitnud.
2020 Soetasin originaal veljed. Ja õige pea tellisin rockauto.com keraamilised piduriklotsid ette, kuna tavalise klotsiga tolmab see ilus hõbedane velg ruttu koledaks. Ja kuna esi kettad olid ka natuke kõverad siis läksin täispangale ja tellisin puuritud ja ventileeritud kettad ette. Näevad päris head välja. Ei oska öelda, kas toimivad paremini ka, ei ole mõõtnud ega võrrelnud tavaliste klotside ja ketastega aga siiani on alati seisma saadud kui vaja. Natuke süda valutas kui USA'st need tellisin, sest ikkagi USA 6'le mõeldud. Aga ma eeldasin, et ei oleks majanduslikult kasulik Mazdal iga kontingendi jaoks eri pidurid teha. Üks asi mis häirima on hakkanud on mingi kolks üle lamavate politseide sõites. Tundub, et tuleb justkui amordi tugilaagritest, kuskilt ülevalt. Muid muresid nagu ei olegi. Olen autoga väga rahul, ainult tõesti korralised hooldused ja bensiin, mida kulub keskmiselt 9L ja talvel oli tiba üle 10L sajale ning põhiliselt linnasõidud ilma ummikuteta. Maantee rekord on 6,1L/100km. Võimsust on peaaegu iga ollukorra jaoks piisavalt olnud. Ja läbisõit on hetkel 224k km, e. 78k km on u. 2,5a läbitud.
Panen mõned pildid ka.
Pilt
Mõned kuud peale ostmist, esimene hooldus. Inchape 900€ :crazy:

Pilt
Plastiliinist velgedega

Pilt
Peaaegu ühesugused. Mercedes viljeles tol ajal sarnast stiili nagu Mazdagi, kus esiratta koobas jõuliselt välja toodud ja tagaratta juures on ka sarnane laiend. Minu Mazdal pole tagumine hästi näha kuna valgustus pole nii hea olnud tol päeval.

Pilt
Originaal veljega

Pilt
Ja Norra põhja osas, üsna Euroopa mandri lõpu lähedal.
Croff
 
Postitusi: 8
Liitunud: 30 Nov 2018, 23:03


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist