Injection kirjutas:Ole hea ja anna oma auto registrinumber/VIN-kood ning püüan sulle abiks olla asja juures.
Võtaks endiselt reg. numbri/VIN-koodi, et täpsustada, millega tegu on, ning võimalusel abiks olla.
Injection kirjutas:Ole hea ja anna oma auto registrinumber/VIN-kood ning püüan sulle abiks olla asja juures.
Injection kirjutas:Injection kirjutas:Ole hea ja anna oma auto registrinumber/VIN-kood ning püüan sulle abiks olla asja juures.
Võtaks endiselt reg. numbri/VIN-koodi, et täpsustada, millega tegu on, ning võimalusel abiks olla.
RetroTeam kirjutas:Nii. Uus mootor on käes ja kohe aru saada et hetkel peal olev mootor on PIIX-us
Uus mootor vädast kedrates käsitsi siis nagu nalja käib ringi.
Praegu peal olev on nii et vahepeal ei jõua keerata.
Anyway homme katkun mootori maha ja valmistan uue ette.
Uuel on küll süütepooliga jagaja aga saab panna ka selle elektroonilise.
Jagaja asendit ennem maha võtmist tegin ka pildi et teine jagaja panna õigesse asendisse.
Nipet näpet erineb aga mitte palju.
Kui nüüd uue peale saan siis annan ka teada kuidas olukord kulgeb.
Suure tõenäosusega saab asi korda.
Injection kirjutas:Saan aru, et klapiajami hammasrihma märgid on paigas.
IvarR kirjutas:Injection kirjutas:Saan aru, et klapiajami hammasrihma märgid on paigas.
Märgid võivad paigas olla aga kas ntx vändaratta kiil on terve?
Lisaks, kui mootoril kyynlad peal ja vända/nukaajastus on paigas siis tiheda mootori puhul ongi vahepeal raske ringi keerata kui kompressioon on olemas.
See kuidas suudab teemaalgataja läbi "käbi" mootorit ringi keerates tuvastada saale korrasoleku/tolerantsi jääb minujaoks müstikaks. (Olgugi ,et ma pea 15a autosid tuuninud, 500+hj mootoreid ehitanud, seadistanud jne)
RetroTeam kirjutas:Kellegile paariks kuuks võin kaasüüriliseks olla kui plaanib ka suurema garaazi võtta või omab seda.
tomkulibin kirjutas:Elektroonika- sul vaja mõlema mootoriga üksikasjalikke Probe elektriskeeme. II generatsiooni esimene ots oli jagajaga, viimase otsa valmistamisel oli muudatused. Võimalik, et vaja vanemat kellaplokki
Õhutamiseks on olemas ka abirakis üksi õhutamiseks- tagasivoolu klapiga õhutusvoolik.
On ka olemas vaakumpumbad.
Sissejuhatuseks pead peapumbast õhu välja saama, ehk pumbast väljuvast torust peab vedelik vajutamisel survega väljuma. Siis tõmbad voolikud/torud kinni ja pumpüad, kuniks töösilindri õhutusniplist õhuta vedelikku(läbipaistva voolikuga hea jälgida) tulema hakkab.
PS iga pedaali tagasitõmbamine imeb õhku õhutusniplist süsteemi tagasi, kui puudub tagasivoolu klapp!
Seniks, kuni õhk süsteemis pead pedaali üles tõusmist järgi aitama, kui õhk väljas, siis tuleb pädal ise üles.
Käin homme veel kõik massid ja plussid üle
Võimalik et kuna mootor polnud 3a töödanud peabki tal laskma podiseda natuke 500rpm peal kuniks ülesse ennast tõmbab.
päris kindlasti ei käi sidur läbi ABSi.RetroTeam kirjutas:...Sidur toimib läbi ABS pumba...
justin.keiss kirjutas:... Olen õhutanud üksi ja abivahendiks pooleliitrine pudel, mille põhjas törts pidurivedelikku. Peenemat sorti voolik, võimalusel läbipaistev, läheb õhutusnipli otsast pudelis asuvasse vedelikku ja muud ei olegi, kui hakata pumpama. Kui pedaal üles ei tule, aitan käega. Piduritega täpselt sama lugu. Siiani alati toiminud.
Mel kirjutas:Kas kiletamine on jõudnud ka uste vahedesse lävepakkudele,või ikka väline ilu võlu?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline