RetroTeam kirjutas:...Päritoluriik on Eesti ja tehasest tuli see välja 1998 ehk siis viimane väljaanne...
tomkulibin kirjutas:RetroTeam kirjutas:...Päritoluriik on Eesti ja tehasest tuli see välja 1998 ehk siis viimane väljaanne...
Pärit on ta ikkagist USA-s Michiganis olevast Mazda/Fordi tehasest
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Probe
RetroTeam kirjutas:Tundub et tuleb mootor välja vahetada kui seda saada on kuskilt veel...
Kahju ainult sellest et originaal läbisõiduga 198.000km mootor tööle ei hakka.
Säde on vägev, Bensu surve ok ja pikemal käjjamisel bensuhais üleval ka.
Märgid sai paika, küünlad ok ja ikka mittemidagi.
Pauku annab ehk siis lubab peale märkide sättimist igakord ja palju paremini aga käima ta ei lähe.
Foorumis abi pole saanud ja tundub et 626 FS 2.0-id on otsa saanud eestis.
tomkulibin kirjutas:10W40- see on viskoosuse stabiilsuse sõltuvus temperatuurist. Kvaliteet kui selline on omaette süsteem.
http://www.yacco.ee/leia-sobiv-oli/
Mul tuttav tegeleb selle brändiga ja olen kasutanud juba aastaid seda va nn tundmatut, õlituse probleeme pole olnud ühelgi liikuril
Ka seletused leiad hõlpsasti sealt
tomkulibin kirjutas:Tihendi komplekt+ kolvirõngad+saaled= töökorras mootor, mille seisord on sulle teada
RetroTeam kirjutas:Mõneks ajaks siis teema jääb seisma kuna ei leia klubist vastuseid.
Kui kunagi liikuma saan selle ehk... siis lisan infot!
Kert kirjutas:kas kütus on ka aasate tagune või on see ikka uus?Kütusfilter?Kas on võimalust olnud proovida ka teist jagajat(toimivat).Kui ikka käiates küünlad kuivad siis kütte puudus.
RetroTeam kirjutas:Kütus uus, küünlad uued, küünlad ei ole kuivad, kütus tuleb peale, pump korras, säde on korralik, kompressioon olemas, genekas laeb, märgid paigas aga tee mis tahad käima see ei lähe.
IvarR kirjutas:Kui rauaosa korras siis miks seda vahetada on vaja?
Kui säde on aga küünlad ikka märjad on siis järelikult pole säde piisavalt tugev ,et kütust süüdata. See viitab pigem nõrgale süütevõimendile jagajas sees. Teine asi on süütehetk/nurk, kui on liiga hiline siis samuti kütus ei sütti
RetroTeam kirjutas:IvarR kirjutas:Kui rauaosa korras siis miks seda vahetada on vaja?
Kui säde on aga küünlad ikka märjad on siis järelikult pole säde piisavalt tugev ,et kütust süüdata. See viitab pigem nõrgale süütevõimendile jagajas sees. Teine asi on süütehetk/nurk, kui on liiga hiline siis samuti kütus ei sütti
Proovisime täna jälle 3h seda käima saada ja ei lähe...
Homme saabub teine mootor.
Proovin teist jagajat ja loodame et on selles jama.
Manualid ajavad mingit segast nimelt FS 2.0 mootoril on süütejärjekordi 2 erinevat.
Vanematel on 1-3-4-2 ja uuematel on 1-4-2-3
Sellest 1-4-2-3 ma väga kahtlen
Usk on ikka niisuur et jaman sellega igapäev ja igaõhtu mõtlen et P***i jälle raiskasin terve päeva ära
Kui see teine jagaja nüüd päästab olukorra siis kas keegi elektrood keevitust laenaks
Elektroodid endal olemas
Keevitaks sumpale kati vahele tagasi.
Sumpa tahaks homme tehtud saada aga see on vabatahe kui keegi vastu viitsib tulla
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist