Mazda6 2008 massijuhtmete anomaalia

Mazda6 2008 massijuhtmete anomaalia

PostitusPostitas relloj » 27 Apr 2019, 20:43

Tere. 2 nädalat tagasi ostsin pere teiseks autoks Mazda 6 2l bensukas. Hea auto,kere rooste vaba,eesti ajalooga,ainult esinduse hooldus.
Tegin ka ostu eelse kontrolli.Kõik korras,tuled viled töötavad.Kahjuks ei vaadanud kapoti alla.Täna tõstsin kapoti ülesse ja üllatus üllatus kõik raud,
mis värvist vaba täiega roostes.Mitte ainsamat roostest vaba polti või klambrit ei leidu.Kas see on Mazdade uus kvaliteet või tehti minuga halba nalja ?
Kahjuks ei ole läheduses kellelgi uuemat Mazdat et võrrelda.Omal on 626 2002,sellele tehti uuena kalli raha eest roostekaitse ja selle kapoti alt roostet ei leia.
Mure selline:Kõik massi juhtme otsad on sinakas rohelise oksiidiga kaetud,peenemad näevad kohe eriti haprad välja.Kahjuks ei taha sel autol juhtmeid kinni hoidvad 6-sed
poldid tervena välja tulla,muidu teeks uued otsad.Kaitsme karbi all olevad juhtme otsad on ka rohelised.Mida teha?Kogu elektroonika on ideaalselt korras.Kahju on tervet
asja lõhkuma hakata.Plaanis on autole lasta täis laksust korrosioonitõrje teha Krowun või miski muu.Kas teha tõrje ära ja nii jätta või korrastada ennetavalt juhtmed?
relloj
 
Postitusi: 9
Liitunud: 14 Juun 2010, 18:47
Asukoht: raplamaa

Re: Mazda6 2008 massijuhtmete anomaalia

PostitusPostitas tomkulibin » 27 Apr 2019, 21:03

Paha nalja vast pole sihilikult sinuga tehtud. Arvan, et keski tark otsustas keemiliselt aktiivse ainega kapotialuse puhtaks pesta, aga ei viitsinud puhastusaine manuaali lõpuni(kui üldse) lugeda. Ilmselt igasugune keemia, mis reageerib millega iganes, on vaja peale reageerimist tema aktiivsus lõpetada. Tihtipeale vaid veega loputades ei lõppe reaktrioon, on tarvis kasutada nn neutraliseerijat. See ongi vast tegemata jäänud ja nüüd tulemused käes.
Kuniks kõik töötab, on ok. Kui aga kuskilt miskit nöökima hakkab, siis pead ikkagist asja käsile võtma. Tavaliselt juhtub see alati kõige ebasobivamal ajal.
Sissejuhatuseks soovitaks vast kõikse oksiidine ollus immutada miski õlilaadse vedelikuga, millel oleks hea imbumise võime, Seda tegevust kordaks mõne aja pärast uuesti, ehk suudab vedelik kinniroostetanud poltidele keerme vahele imbuda(sõltub vedelikust).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 7987
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda6 2008 massijuhtmete anomaalia

PostitusPostitas relloj » 28 Apr 2019, 14:09

Tänud.Asi kohe selgem.
relloj
 
Postitusi: 9
Liitunud: 14 Juun 2010, 18:47
Asukoht: raplamaa


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist