justin.keiss kirjutas:... Ei tule emba kumba plussi ega ka miinust...
Sellest võiks järelduse teha, et keegi on kaabli läbi lõiganud, Niisama lambist 3 juhet korraga otsa ei saa.justin.keiss kirjutas:Kõik on kadunud. Lähi ja kaugtule + ja ühine -...
psyaddict kirjutas:ulme kena ikka, ka see punane
justin.keiss kirjutas:..Millega võiks roostet immutada, et veidikegi kasutusiga pikendada? Mõtlen just peidus olevaid kohti...
tomkulibin kirjutas:Lubatud pilt: https://photos.app.goo.gl/k5M4xAdmbRKGwo68A
justin.keiss kirjutas:.
? Suvaline mootoriõli või segad ise mingi retsepti järgi kokku? Mu BFi põhjaalune on eelnevate omanike poolt miskise lägaga kaetud. Tundub nagu õli millegiga segatud. Ikka veel üsna elastne läga.
tomkulibin kirjutas:Ratta suurus TÜV poistel probleeme ei tekitanud?
Loobutakse piirangust, mille kohaselt võis sõidukil kasutada ainult sõiduki valmistaja ette nähtud rehve, muudetakse talverehvide kasutamise tingimusi ja naastrehvide nõudeid.
Rehvi mõõtmed peavad vastama velje mõõtmetele ning ratas peab saama rattakoopas vabalt pöörelda.
Mel kirjutas:Igast uhke,kui ikka mõni maasu uunikum ka veel liikvel on
tomkulibin kirjutas:Ajul pole miskit infi gaasi kasutamise kohta. Kütuse rõhku reguleeritakse mehhaanilise rõhu regulaatoriga ja pump pannakse käima õhulugejast saadud infi alusel(ühk liigub, st vaja ka kütust). Käivitamisel antakse enne starteri rakendamist miski lühike impulss, u mõni sek.
Ehk et pumba tööd saab juhtida kas pumba relee juhtimisega või õhulugejast tuleva impulsiga, mis sammuti läbi aju juhib releed.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist