IvarR kirjutas:Mul sügeles ka selle pilli ostuga aga õnneks mõistus jäi peale
Parkimiskohtadega on probleemeMel kirjutas:IvarR kirjutas:Mul sügeles ka selle pilli ostuga aga õnneks mõistus jäi peale
Noo kuule mis jutt naine ei luband
Mel kirjutas:IvarR kirjutas:Mul sügeles ka selle pilli ostuga aga õnneks mõistus jäi peale
Noo kuule mis jutt naine ei luband
justin.keiss kirjutas: Natuke sätitud siit-sealt ja täitsa mõnus suveauto. Õlipõletajast 1.3 karpamootori vahetasin mitte eriti paremas seisus 1.6 B6 mootori vastu, lisasin mingilt vanalt Volvolt pärit 16" veljed ja natuke ümberehitatud VW Golf II coiloverid.
justin.keiss kirjutas:
Mootorivahetus oli lihtne.
justin.keiss kirjutas:Vahel tuleb konksu ikka kasutada. Tarvis tühja kerghaagist tirida. Koormaid sellega ei vea jah.
Täna sõitsin vähe pikemalt maanteel ja parem jalg jääb gaasipedaali paigahoidmisest kangeks. Tooli ja pedaalide vahe on minu koibade jaoks liiga lühike. Seetõttu mõtlen, kuidas auto ise kiirust hoidma saada. Ehk mingi lukustatav "tooreklapp" paigaldada? Mu diisel B-l oli selline ja veidi trossi pingutades isegi toimis maanteel. BF/BG tehaseset tulnud kiirusehoidja süsteemi ma vaevalt Eestist leian.
Kütusekulu on ka veidi liiast minu arvates. Eks mootor ole juba omajagu hõre, aga veidi loodaks alla tulla. Laupäeval katsub lisa lambdaanduri pesa koldesse keevitada ja "wideband"-iga segu üle vaadata.
https://www.motostat.eu/member/vehicles/stats/id/95812
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist