Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Juul 2020, 22:36

Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas justin.keiss » 19 Juul 2020, 15:28

Tal neid f2t-sid peaks juba olema mitu. Päris tore on ka tavaline f2, millele f2t turbopool istutatud. Segu paika saad, on sama rõhu juures lõbu rohkem. Surveaste ju F2 mootoril kõrgem. Widebandi olemasolul on täiesti võimalik asi enam-vähem ohutusse seadesse saada f2t pihusteid kasutades. Olen GD kerel sellise triki teinud aga lõpuks lasin ikka kolvi sulama. Ennem seda oli väga lõbus. :D
Kasutaja avatar
justin.keiss
 
Postitusi: 266
Liitunud: 07 Mär 2015, 02:26

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 19 Juul 2020, 23:37

Oleme seda turbovärki siin edasi ja tagasi korduvalt arutanud kuid hetkel jääb vabalthingavaks vast. Üritame auto esiotsa üleüldiselt korda ja sõitma saada, hiljem saab jõudu vajadusel lisada erinevate meetmetega :P
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas Mel » 20 Juul 2020, 11:38

hardo kirjutas: hiljem saab jõudu vajadusel lisada erinevate meetmetega :P


Voton,need igasugu foorumid jne.muud huvitavad kohad...kõik tahavad kangesti õpetada,juhendada tee ikka nii ja ära tee naa :D
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Juul 2020, 09:41

justin.keiss kirjutas:..,Olen GD kerel sellise triki teinud aga lõpuks lasin ikka kolvi sulama...
Siis ikkagi polnud turvaline seade. Detonatsioonikaitse puudus? :wave:
Probe mootoril on turvalise seadega originaalaju olemas, lao vaid jupid kokku.
PS 1. oma probe gt on üle 300tuh käinud ja mootorit pole lahti võtta vajadust olnud.
2. veidi järgi aidatud probe motosid veel 2 käibesse lastud küünevihaga(u 150kW), originaal aju- elusad, ei ole veel koolnud.
Progeajude paigaldajaid, tsippijaid ja muidu tuunijaid üksjagu, kui paljude kätetöö ka pikaajalist kasutamist kannatab ja kes annab garantii tehtu peale :think:
3. tee endale selgeks mida soovid- kiluvatte või njuutoneid. Vabalthingavast motost suurema jõu saamine on kallim, kui turvaliselt vurri lisamine!
Seadistus ei piirdu vaid rõhu peale keeramises ja suurema pihustiga asendamisega.
Mel kirjutas:...kõik tahavad kangesti õpetada,juhendada tee ikka nii ja ära tee naa :D

Ja mina ka :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas kipu33 » 11 Aug 2020, 23:44

Sai täna korra 929 kallal nokitsetud üle pika aja.

Sai võetud kunde poolene esimene suport lammutamisele at alustame kuskilt piduritega et midagi toimima hakkaks ja silinder täitsa kinni :(
Lükkkasin prawegu penetrating oil silinri prale et ehksaab liikuma aga eks homme näha kas sööb vähe roostet välja kas saab asja laiali ja on taastatav või ei.
lisaks sai vaadatud et kas saaks kohalike vahenditega esiistmaed vahetatud aga tundub et kupee esiistmed ei sobi siinikinnitustega otse. nii et tomiklubini käest üritada esiistmeid ärida tundub lihtam :)

Samas positiivne mu kupee mootor mis on 350 k sõinud. Selle saaled ja silinri seinadnagu uued et midagi positiivset. Eks vaatab kas saab selle kokku sobitatud.
Nädalalõpus tõmbaks 929 mootori mha vaataks mis on karul kõhus :)

Sügis tulekul tuleb puid alla panna et talveks uuesti teeele saada ;)

:wave:
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 16 Aug 2020, 23:47

Oli töine päev, katkusime 929 pealt mootori maha.
Pilt
Oli nii meeldivaid üllatusi kui vähemmeeldivaid. Positiivse külje pealt on 929-l siduriketas ja korv vahetatud ning seal ressurssi veel jätkub. Samuti avastasime enda jaoks, et ilmselt saaksime esmase vaatluse järgi tegelikult F2 kaane külge FE pealt plokikaane "otsakaaned" ja lapata kokku hoopis F2 karpamootor?! Ainukese ilmselge erinevusega paistsid välja sisselaskekolded - karpa kolle ei lähe 12V kaane külge. Teab keegi täpsustada, kas näiteks B2200 või 929 HC peal oli karburaatoriga F2 12V, millelt sisselaskekolde saaks?
Pilt

Palju hämmingut pakkus Mazda EGR lahendus, mis silmnähtavalt piirab väljalaskekollektori voolavust. Need torujupid võtsime välja ja sinna paneme pimedad ette.
Pilt
Pilt

Hoopis teistsorti üllatus tuli siis kui tiibade ääre alla piilusime :(
Võtsime esitiivad maha ka et hävingut hinnata ning sõjaplaan paika panna.
Pilt
Pilt
Pilt
Pole küll päris fookuses aga ilmselge on olulise osa metalli puudumine...
Eks tuleb kuskilt otsast keevitama hakata, mis seal ikka.
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Aug 2020, 00:07

2,2L 8 klapiline karpaga mootor on küll olemas, aga kas ka 12 klapilisena- jään vastuse võlgu. Kui alumiiniumi keevitus käepärast võtta oleks, saaks vajaliku kujuga kolde valmis meisterdada.
Kas poleks lihtsam kohe F2 pritsega vahele torgata? Ise sättisin ühele sarnase kerega liikurile F2t aiste vahele, pusimist oli, aga teostatav.
Väljalaske koldel peaks erinevused (FE vs F2)olema kolde/pükste ühenduses. Kaane külge sobivus peaks tihendiga võrreldav olema.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas Mel » 17 Aug 2020, 09:29

Nüüd vast tuleks kõrvale panna mõneks ajaks mootoriga jändamine ja teha keretöid,eks ss mõne aja möödudes selgub kas ongi enam mõtet sellega jännata,isu saab otsa ja igast muud suunad :think:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas kipu33 » 17 Aug 2020, 14:17

Hetkel veel motivatsioon maha pole käinud :)
Ja kuna iseaalset asja ei tee, vaid praegu plaan et saaks paar aastat lolli mängida, siis saab ehk siin seal vähe lihtsamini teha :)
Mootoriga on see, et kui purset ehitama hakata tuleks sisselaske kolle ikkagi ümber teha. F2 e sisselaske ots jääb tulemõüüri poole.
Läheb siis eeldatavasti hetkel kokku 2.2 plokk ja 8 valve pea FE pealt.
Saaks lihtsalt esimese hooga sõitma ära :) Tulevikus kui huvi saab turbot ja pritset alati ehitada :) Aga neist vähe kasu kui autot liikuma niikuinii ei saa :D
ja vastuseks F2 vs FE väljalaske kolle. On omavahel polditavad aga Pole nii vanal autol igasugu jama sinna vaja :D
:wave:
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Aug 2020, 23:36

F2 tagaveolisena on järgmisel 929l, HC keretähisega. Seal kõik asjad olemas, üks ühele paigaldus, kui mitte arvestada juhtmevärki.
HB kerel oli ka 2,0 pritsega moto- 88kW
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 24 Sept 2020, 21:24

Kaadri taga on tööd auto kallal jätkunud. Võtsime ette esiosa keevitamise. Keevitustöö "kvaliteedist" tulenevalt saate ilmselt aimu kogu selle autoprojekti eelarvest :lol:
Enda kaitseks võin öelda, et plekk on japsil ikka maruõhuke ja täidistraadiga ei suuda ma ilusat õmblust toota. Samas ega nad hiljem näha ka ei jää, kuna õmbused katame kerehermeetikuga. Samuti peab antud trandulett umbes novembrikuus juba ülevaatusvalmis kah olma. Põhieesmärk on esiosale tema tugevus tagasi anda. Mootoriruumis ilmselt proovime ka püstakud hiljem omavahel "strut bar-iga" ära siduda, et võimalikult ühes tükis kõik püsiks.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lisaks sai ette võetud karburaator ning sellele tehtud korralikum pesu. Päris algosadeks lahti ei hakanud kiskuma kuna enne auto lahtivõtmist toimetas see viisakalt.

Pilt

Pilt

Keevitustöödega pisitasa jätkame ning peaaegu on olemas ka varustus, millega põlemiskambrite mahud mõõta. Selle järgi üritame välja arvutada, kui palju plokikaanest maha tuleks võtta et 98 oktaanarvuga bensiini mitte mõnitada.
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas tomkulibin » 25 Sept 2020, 07:34

Kaane mahalihvimisega/freesimisega ajad gaasijaotus faasid paigast. Peaksid sel juhul ka nukkvõlli rihmaratta reguleeritavaks tegema ühe hamba ulatuses.
Pritsemootoritel, milledel moto aju süütehetke ise korrigeerib, on üldjuhul plokki installitud detonatsiooni andur, mis annab ajule teada ohtlikust olukorrast ja viimane hoiab ära suuremad purustused seonduvalt detonatsiooniga.
Kas saad ise moto aju asemel nn turvalise seade tehtud?
Teine probleem võib tekkida kolvi ja klappide kokkupõrkest kaane allapoole laskmisega. Võib ju küll kolbidel olevad klapisüvendid sügavamaks freesida, aga see mõjutab kolvi tugevust ja suurendab ainiti ka põlemiskambri mahtu :think: Siiani olen täheldanud, et mazda on surveastet muutnud kolbide asendamisega. F2 mootoril(pritsega) on vähemalt 3 eri surveaste jaoks kolbi: 85kw- normaalne, 108kw turbo- madal surveaste ja 100kw kõrge surveaste. Viimane on olnud osadel 929 HC kerega mootoritel, aga neid suht harva liikvel.
Õige kolvi valikul saad soovitud surveastme ilma kaant näppimata ja ka gaasijaotus jääb paika. :wave:
PS täitetraadi kasutamine ongi hädaabi vahend ja ega sellega midagi ilusat teha suht keeruline. Ehk päästaks parema reguleerimisvõimalustega keevitamise masin, aga viimased on ka alati olnud kaitsegaasi kasutamise valmidusega.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 13 Okt 2020, 11:12

Pole seda aega ja raha et hakata F2H2 kolbe taga ajama mööda ilma. Eile mõõtsin ära F2 ja FE põlemiskambrite mahud. F2 põlemiskambri mahuks sain 50ml ja FE põlemiskambri mahuks 52ml. Sellest tulenevalt kaotaksime surveastmes kui panna kokku F2 plokk ja FE kaas(8,6:1 -> 8,4:1). Kui kaanest maha freesida 1mm, saame surveastmeks 9:1 ja 1,5mm puhul 9,3:1. Kusjuures võtsin arvesse ka selle, et FE põlemiskambri kuju ei ole päris ring. Antud freesimise tulemusena läheb nukkvõll paigast ära 0,7 kraadi võrra(nukkvõlli kraadides), mis on ikka suhteliselt marginaalne. Tuleval nädalavahetusel määrame plastiliini abiga ära, kui palju F2 ploki ja FE kaane puhul klappide ning kolvi vahele ruumi jääb. Selle järgi otsustame, palju freesime.

Pilt

Pilt

Ah ja nädalavahetusel sai 929 veidi keevitatud jälle, kuid traat sai otsa ja tööpäev lõppes seetõttu ootamatult.
Pilt
Viimati muutis hardo, 13 Okt 2020, 16:38, muudetud 1 kord kokku.
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas justin.keiss » 13 Okt 2020, 15:38

Hea teema, tänud! Keevitusi vaadates hakkan isegi mõtlema, et peaks oma GD esimesed amordipüstakud ja karbid ise tugevamaks "sittuma". Saaks vähemalt klassiku uuesti tänavale. :)
Edu!
Kasutaja avatar
justin.keiss
 
Postitusi: 266
Liitunud: 07 Mär 2015, 02:26

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas Mel » 13 Okt 2020, 23:31

hardo kirjutas:
Ah ja nädalavahetusel sai 929 veidi keevitatud jälle, kuid traat sai otsa ja tööpäev lõppes seetõttu ootamatult.


Kuda ss nii,see ju ette teada,et traati kulub km viisi :) Saan omal ökotraktori liikuma ss tulen ja narrin veic :wink:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3639
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 19 Okt 2020, 00:11

Keevitussaaga jätkub. Laupäeval lõpetasime esimeste lanseronide tugevdamise ja liikusime edasi auto tagaosasse. Välja sai lõigatud üpris mõlkis varurattavann ja eemaldatud ka kärukonks. Kõige suuremat tähelepanu nõudis läbiussitanud tagumise parempoolse poolraami rekonstrueerimine. Samal ajal kui ma selle kallal suristasin, jõudis Kipu terve sõitjateruumi põhjaosa traatkettaga haljaks lasta ning roostemuunduriga katta. Samuti eemaldas ta tagumise reduktori ja käigukasti kardaanisimmerid. Kusjuures auto saime külje peale eriti vähese vaevaga, kuna järgmises garaažibokside vahes remonditi just ühe garaška katust ja selleks oli koha peal ka kahveltõstuk :thumbup:

Juhipoolne poolraam on oluliselt korralikum ja vajab paari pisikest lappi vaid. Selle teeme järgmine kord kui auto teist pidi külili keerame. Muus osas on põhi 85 aasta Mazda kohta üllatavalt tugev. Kaks läbivat kohta on karpide sisekülgedel tagauste piirkonnas(piltidel).

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Õhtul pimedas liikusime mootoriteemade juurde. Kahjuks selgus et FE klapid ja F2 kolvid ei taha omavahel mitte läbi saada ja saavad tuttavaks juba ilma midagi maha freesimata. Ehk siis on F2 kolvil lohud vähe vale koha peal FE jaoks. Nüüd tuleb natuke mõelda ja raalida kas hakkame kolbidele lohkusid freesima või ühe võimalusena saab koostada F2/FE/FE3N "Frankenstein" mootori, kus jääksid kasutusele sobivad FE kolvid...

Pilt
(Foto internetiavarustest)
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas IvarR » 21 Okt 2020, 09:36

Millega seda hübriidmootorit juhtima mõtled hakata?
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 21 Okt 2020, 16:05

Kaas jääb FE koos kollektorite ja originaalkarpaga. Lihtsuse mõttes.
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 28 Okt 2020, 14:16

Nädalavahetusel keevitasime uue varurattavanni(Ford Probe mk1 oma kusjuures :D ) sisse enamikus osas ja parandasime ka karpide siseküljed ära. Samuti on kogu põhi roostemuunduriga töödeldud. Kõikvõimalikud liitekohad sai kereliimiga üle käidud ning nüüd ongi vaja veel värv ja mastiks/kivikaitse selga lasta.

Samuti vahetas kipu eesmistel amortidel tolmukatted ära ja ma portisin veidi väljalaskekollektorit, et nõmedatest nurkadest ja jõnksudest vabaneda. Vaja on veel ära oodata millal M14x1,5 keermelõikur kohale jõuab, et saaks väljalaskekollektoris olevad EGR avad ära keermestada ja pikkade poltidega pimedaks teha.

Samuti on vahepeal läinud mootorimõtted HC peale paigaldatud pritsega F2 poole. See võimaldaks lihtsa vaevaga hiljem kogu see kompott F2T-ks teha.
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Okt 2020, 18:11

F2 tagaveolisena ja F2t esiveolisena- jagajad on erinevad. Ilmslt pead kasutama F2 nukvõlli jagajaga, mille teed ümber. Turbokal(F2T) on 3 halli andurit jagajas ja Probe ajul on neid kõiki tarvis. Kui jääd F2 aju juurde, siis on probleemiks ülerõhuga seonduv kütuse koguse korrigeerimine. Probe nukvõllil on aju nukkvõlli otsas, pikki mootoriga ei mahu selline kapotialla ära...
Ehk oleks mõistlik F2 ja F2t mootorid kõrvuti panna ja siis 2st üks koostada :think:
Kollektorid on ka modimist vajav teema!
Ka sidur, käigukast ja tagasild on veel mõtlemismaterjaliks suurema jõu rakendamisel.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 07 Dets 2020, 14:13

Üleelmisel nädalavahetusel sai lõpetatud varurattavanni keevitustööd ja ka põhja alt on enamus üle käidud keemiaga.
Pilt

Pilt

Pilt

Küll aga oli just lõppenud nädalavahetusel tõeline vanatehnikaüritus. Saime HB-le F2H2 ilma EGR-ta karpamootori. Õigemini tõime Põlvamaalt ühe 929 HC Hardtop doonoriks. Huvitava ajalooga pill, on imporditud kuskilt Lähis-Idast, isegi kasutusjuhend on nii inglise kui ka araabia keeles. Seisnud aastast 2007, kuid 5L kütet ja värske aku tegi imesid ning masin sõitis omal jõul treilerile. Salong on väga seksikas punases toonis. Samas tehnilise poole pealt on nagu tagasiminek võrreldes HB-ga. Nimelt tagasillaks on talasild koos trummelpiduritega, samas kui HB-l on sõltumatu sild ketaspiduritega. Kere on suhtkoht õnnetu nagu sellise aja Mazdad ikka, aga midagi võimatut ka ei ole. Meil tema taastamiseks mahti ei ole. Igatahes tõstsime mootori veel samal päeval maha ja see rändab HB-le. Vaja on lekkiv väntvõlli otsasimmer ja libisev sidur ära vahetada.

Pilt

Pilt

HC hardtop on aga mootorita põhimõtteliselt saadaval, kui kellelgi huvi temast midagi ehitada on. Dokumendid on tal korras. Keskkonsool ja tagumine stange samuti olemas.
Rohkem fotosid: https://imgur.com/a/UQwlpMr
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas tomkulibin » 08 Dets 2020, 08:43

Vaatasin, et registriandmete kohaselt on see moto 100KW, st et suurema surveastmega(tavaliselt on F2 85kW). Sellist kohalikul turul suht harvaesinev. Tagasild on jah kuidagi võõras. Kõik minu käe alt läbi käinud isendid on olnud sõltumatu vedrustusega.
Ka uksed on klaasiraamita, mida polegi HC kerel kohanud, pigem HE kere teema. Sisu punane ja sisemised ukse käepideme lahendused ???, jällegi mittestandartne- eksklusiivne...
Rattad 14" :wtf: minuteada peaksid olema 15".
Hardtop- tegelikult sedaan. Tegelikult olen korduvalt kohanud reaalsusega mittekokkulangevust registriandmetes - meie ARK tolleaegsed arusaamad....
Huvitav isend, ehk oleks isegi kõigest huvitatud, eriti käigukastist...
Sinul soovitaks viskosiduriga ventikas eemaldada ja asendada elektrilisega, jääb rohkem jõudu ratasele ja vähem lärmi kapoti all :wave:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas hardo » 08 Dets 2020, 09:38

Ventilaator sai eemaldatud tõepoolest.
hardo
 
Postitusi: 28
Liitunud: 21 Dets 2018, 00:52

Re: Mazda 929 HB 1985 2.0 74 kw Kipu33

PostitusPostitas kipu33 » 08 Dets 2020, 14:34

Tere!

See 929 mis tõime on jah meie maal suht unicorn ikka ja :)
Uuene neid ametlikult üldse minuteada euroopasse ei müüdud. Rohkem oli orjenteeritud aasjasse. Sel veel üks põnev asi et keegi on pannud pensuluugi kunde poole :D
Ja nende 14 tolli rehvide kohta oli sel HC-l isegi ilusti kleeps ukse peal et 14 tolli.
Selle kohta vähe saab lugeda wikist. Muidugi ega see tekst seal ka puhas kuld alati pole. Link siis: https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Luce

Omast autost siis veel rääkida. Siis terve põhi sai peale roostemuundurit grunditud ja püssi abil põhjamastiksiga ilusti üle tuisatud :) Sai kokku lastud sinna 5 liitrit mastiksit ehk hoiab vähe kive põhjast eemal.
Käesoleval nädalal oleks plaan siis see 2.2 mootoril tihendid ja rihmakomplekt üle käia. Sel tundub et iga simmer ja tihend mis saab on lekkinud :)
Siis peaks olema lootust nädala lõpuks mootor aiske vahele saada. Siis peaks hakkama elu juba vaikselt ilusamaks minema :D Kaua ta hoiab garaget mul kinni :D Enda igapäeva autosid tuleb ikka praegu õues garage ukse taga hooldada sest no ei saa ju poolik mazda on ees :D

Ja viscoga ventika peale ei mõelnud isegi, kuna enda omal oli juba ilusti elektri ventikas seal. Kuigi keegi oli sinna suutnud vist lada oma istutada. Tegelt peaasi et töötab :D
Siiani on veel lootus selle aasta sees ülevaatusele autoga jõuda. Nagu öeldakse lootus sureb viimasena :)
:wave:
"If you can't get someone out of your head, then maybe it`s supposed to be there."
Kasutaja avatar
kipu33
 
Postitusi: 277
Liitunud: 03 Nov 2010, 23:19
Asukoht: Pärnumaa/ Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron