Asi ise siis järgmine: sõites 6. käiguga 90 km tunnis masin võdiseb koledal kombel, vahetades käigu alla võdin kaob. Keegi pakkus rehvide balansist väljaminekut, ise arvan, et tegu ikkagi mootori probleemiga. On kellelgi sellise ilminguga tegu olnud või kust otsast põhjust otsima hakata? Tänud ette!
Alusta kõige lihtsamatest asjadest - vaata üle mootoripadjad. Käiku alla vahetades (sama kiiruse juures) ju rataste/ pooltelgede pöörlemiskiirus ei muutu, seega need justkui ei saaks seda põhjustada.
Ma üldiselt ise lukksepp ei ole, seega eelistan spetsialisti abi, elektriosa on rohkem tuttav. Aus olles ega ma praegu ka viiendat muuks ei kasuta kui möödasõidul parema kiirenduse huvides. Jutt oli spido järgi 90- ga sõidust, tegelik on siis ca 84 km/h. Sedasi sõites ajaksin ju teised juhid marru, eriti Tallinn- Tartu trassil...
Sedakorda uus küsimus: eelmise omaniku hooletuse või teadmatuse ja oma kergeusklikkuse tõttu lendas hammasrihm. Kolm nookurit on purud ja nüüd tahaks teada, kui suur on võimalus pääseda nende vahetusega? Hetkel puudub inf klappide tervise kohta, lukksepp hakkab alles asjaga tegelema...
Nookur läks katki kuna toetus klapile(ilmselt kõver), mis omakorda koputas kolvi pihta(võimalik vahetuse vajadus). Kui klapil taldrik murdus(mida juhtub sellises olukorras) siis võimalik, et silindri seinad kannatada saanud(eeldatavasti ploki vahetus). Kurvema stsenaariumi korral on lihtsam doonormootor hankida.
Praeguseks on teada, et klapid peavad, nukkvõllil leiti 3. silindri kohalt korralik kulumus, see võis ka võdina põhjuseks olla. Eile õhtul oli Varuosakeskuse poolt välja pakutud komplektne plokikaas, vaatan, mida nad täna veel leiavad. Eks siis saab arutada, mis edasi...