Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas Onujüri » 31 Aug 2020, 21:17

Asi ise siis järgmine: sõites 6. käiguga 90 km tunnis masin võdiseb koledal kombel, vahetades käigu alla võdin kaob. Keegi pakkus rehvide balansist väljaminekut, ise arvan, et tegu ikkagi mootori probleemiga. On kellelgi sellise ilminguga tegu olnud või kust otsast põhjust otsima hakata? Tänud ette!
Onujüri
 
Postitusi: 8
Liitunud: 31 Aug 2020, 20:58

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas maaks » 01 Sept 2020, 12:54

Alusta kõige lihtsamatest asjadest - vaata üle mootoripadjad.
Käiku alla vahetades (sama kiiruse juures) ju rataste/ pooltelgede pöörlemiskiirus ei muutu, seega need justkui ei saaks seda põhjustada.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 536
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas justin.keiss » 02 Sept 2020, 00:07

Minu 105kw diislil tekitas lekkiv pihusti madalal pöördel vibratsiooni.
Kasutaja avatar
justin.keiss
 
Postitusi: 266
Liitunud: 07 Mär 2015, 02:26

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas Onujüri » 04 Sept 2020, 22:39

Ilmselt tuleb mul ära oodata, kuni see Kose - Võõbu 120 km/h lubatuks saab...
Onujüri
 
Postitusi: 8
Liitunud: 31 Aug 2020, 20:58

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas justin.keiss » 05 Sept 2020, 18:23

Kui pihustid stendi viimiseks maha võtad, reguleeri klapid ka paika. Või siis ära tee midagi ja sõida viiendaga maanteel.
Kasutaja avatar
justin.keiss
 
Postitusi: 266
Liitunud: 07 Mär 2015, 02:26

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas Onujüri » 10 Sept 2020, 19:59

Ma üldiselt ise lukksepp ei ole, seega eelistan spetsialisti abi, elektriosa on rohkem tuttav. Aus olles ega ma praegu ka viiendat muuks ei kasuta kui möödasõidul parema kiirenduse huvides. Jutt oli spido järgi 90- ga sõidust, tegelik on siis ca 84 km/h. Sedasi sõites ajaksin ju teised juhid marru, eriti Tallinn- Tartu trassil...
Onujüri
 
Postitusi: 8
Liitunud: 31 Aug 2020, 20:58

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas Onujüri » 21 Sept 2020, 11:10

Sedakorda uus küsimus: eelmise omaniku hooletuse või teadmatuse ja oma kergeusklikkuse tõttu lendas hammasrihm. Kolm nookurit on purud ja nüüd tahaks teada, kui suur on võimalus pääseda nende vahetusega? Hetkel puudub inf klappide tervise kohta, lukksepp hakkab alles asjaga tegelema...
Onujüri
 
Postitusi: 8
Liitunud: 31 Aug 2020, 20:58

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Sept 2020, 22:00

Nookur läks katki kuna toetus klapile(ilmselt kõver), mis omakorda koputas kolvi pihta(võimalik vahetuse vajadus). Kui klapil taldrik murdus(mida juhtub sellises olukorras) siis võimalik, et silindri seinad kannatada saanud(eeldatavasti ploki vahetus).
Kurvema stsenaariumi korral on lihtsam doonormootor hankida.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas Onujüri » 22 Sept 2020, 07:23

Praeguseks on teada, et klapid peavad, nukkvõllil leiti 3. silindri kohalt korralik kulumus, see võis ka võdina põhjuseks olla. Eile õhtul oli Varuosakeskuse poolt välja pakutud komplektne plokikaas, vaatan, mida nad täna veel leiavad. Eks siis saab arutada, mis edasi...
Onujüri
 
Postitusi: 8
Liitunud: 31 Aug 2020, 20:58

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Sept 2020, 08:06

Kui ainult nookurid ja nukkvõll, siis on sul vedanud :wave:
Küsi ka Mazdaabi`st, ehk on neil tükke pakkuda.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas Onujüri » 23 Sept 2020, 11:30

Sain täna Stik lammarist Roosna- Allikult komplektse kaane, saab imet näha, ehk on homme juba tuli rauas...
Onujüri
 
Postitusi: 8
Liitunud: 31 Aug 2020, 20:58

Re: Mazda6 GY 2,0 DI 105 kW 2007. a. mootori kohta küsimus.

PostitusPostitas Onujüri » 27 Sept 2020, 20:58

Nonii, nukk ja nookurid vahetatud, asi toimib, esimesed 200 km edukalt läbitud. Võib vist teema lukku panna...
Onujüri
 
Postitusi: 8
Liitunud: 31 Aug 2020, 20:58


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron