Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas mazdaonu8 » 16 Juun 2023, 12:38

Tere

Esimene see teise põlvkonna mazda 6 mul.
Uuriksin targematelt,et kas selle aasta mazdadelon ka mingi elektrooniline õlitaseme hoiatus vms.
Oma isendil ei andnud märku ja madal tase selgus vardaga mõõte,et ei näidanud midagi see imelik varras.
tegin õlivahetuse ja selgus,et sain kätte u 3 l õli.
Ei saa täpselt aru ka sellest x märgist seal õlivardal.
Kui ei näita mingit taset siis kuidas saab näidata,et aeg oleks õli vahetada kui x on veel kõrgemal kui see max taseme joon.
kas peale õlivahetust on vaja ka kuidagi diagnostikaseadmega nullida see õlivahetuse välp ja kas üldse annab see auto märkui kui saab täis 10 või 15 tuh. kilomeetrit.
mazdaonu8
 
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Juun 2023, 09:11

Kõigil autodel sellist asja nagu elektrooniline taseme kontroll/hoiatus ei ole, seda peaksid uurima konkreetselt antud isendi puhul. Aga kindlasti on olemas puuduliku õlisurve hoiatustuluke.
Mul kokkupuude, kus sama isendi euroopa versioonil säärast lisa pole, aga USA versioonil on see olemas, GT versioonil on, GL versioonil pole(sama mootoriga)... Ehk ikkagi personaalselt iga isend isesugune.
Õlitaseme alumine ja ülemine piir on tavaliselt märgitud mõõtevardal kas lihtsalt kriipsudega või tähtedega H ja L. On ka vardaid mis on kohati laiaemad/paksemad ja kohati peenemad seonduvalt nõutavast õlitasemest.
Kui X on kõrgemal kui H, siis see tähendab, et on liiga kõrge õli tase- liigne tuleb eemaldada vältimaks ebameeldivusi/tehnilisi probleeme.
Kui mõõtevardal ei ole tase tuvastatav, siis on ilmselt tase lubatust madalam, mis puuduliku õli koguse tõttu võib esile kutsuda mootori vahetuse vajaduse.
Õli vahetuse välp on seotud elektrooniliselt mootori ajusse sissekirjutatud(kui on) hooldusvälbaga ja selle nullimisega hooldamisega/õlivahetusega.
Praktikas: valmistaja kirjelduses õlivahetuse välp 30 000km, mootori aju/info ekraan näitab 20 000km, minu suhtumine- 10 000- 15 000km.
Hooldus aja meeldetuletus peaks tänapäevaset liikuritel kõigil olema ja seda vast saab ilma disgnostika seadmeta teha(ilmselt mitte kõigil liikuritel).
Peale nn hooldusvälba nullimist hakkab aju uuesti sissekirjutatud välbast lähtudes kuvama järgmise hoolduse vajadusest.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas maaks » 19 Juun 2023, 09:57

Õlivarda märkide ja hooldusintervalli vahel puudub igasugune seos :D
GH ei arvesta ise hoolduse intervalli, see on omaniku asi meeles pidada ja vahetada õli 1x aastas/ 20000km möödumisel (kumb enne jõuab). Ma ise vahetaks max 15000km järel/ 1x aastas.
Kui mootor sööb õli, siis tuleks 1000...1500km järel kontrollida taset vardaga ja vajadusel juurde valada.
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 537
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas justin.keiss » 28 Juun 2023, 16:39

Sellel diiselmootoril satub DPF filtrit põletades kütus õli sisse, sellest ka X märk. Kui tase on X märgi juures, on kütuse sisaldus õlis niivõrd suur, et tuleb kiiremas korras õli uue vastu vahetada. Arvestades auto vanust, on DPF ilmselt eemaldatud ja sel juhul sellega probleeme enam ei ole. Madal õli tase on teist sorti probleem ja kuhugi see kaduma peab. Kas lekib välja või põleb mootoris ära. Kindlasti tasub vardal silma peal hoida. Õlisurve tuluke on vähemalt minu Mazdadel alati liiga hilja põlema hakanud. CX7-el hakkas paar sekundit ennem saale ringi tõmbamist, selgus, et karteris oli vaid 2 liitrit õli. Vanal B6 mootoril annab madalast õlisurvest märku hüdrotõukurite klõbin, veidi pärast seda ka vilkuv õlituli. Ühesõnaga, kui tead õli kaduvat, hoia vardal silm peal pigem tihemini ja kanister värske kraamiga pagassis.
Kasutaja avatar
justin.keiss
 
Postitusi: 264
Liitunud: 07 Mär 2015, 02:26

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas Mario » 02 Juul 2023, 12:19

Mootoriõli servisemaht on sellel õnnetul väntvõllipoolitajal 4.1L ning välp 20 000km. Hooldusnäidik on neil reeglina aktiveeritud aga mõnel saab ka kasutaja ise kinni panna ja see on väga halb, eriti kes on natuke hajameelsemad.

MIN ja MAX vahe on üldjuhul tootjatel kokku lepitud 33fl oz, ehk 0,96L meetermõõdustikus. Ca liiter.
Diiselmootoril on X tähis, kui õlitase on kriitiliselt kõrge ja kujutab ohtu juba mootori toimimisele. Diiselmootori sõidutsüklite ajal pihustatakse natuke rohkem kütust õli sisse, et kui ükskord DPF põletus algab, oleks ettevalmistus juba tehtud. Kui aga sõidud on lühikesed, auto ei saavuta oma parameetreid et alustada regeneratsiooniga, tekib õli sisse mõttetult palju kütust, mis muudab omadusi nii drastiliselt et võib lõppeda väga õnnetult ja nagu jaapani autodelt on teada, siis õlituli süttimine tähendab, et on juba kõige halvem toimunud. Pean silmas ka seda, et õlitaseme hoiatuse paneb põlema liiga kõrge või liiga madal õlitase - veakood P252F. Ja siis on tükk tegu arvutiga, et auto maha rahustada.
X tähise juures tuleks õlitase paika panna, see on kõige lihtsam imuri kasutamise abil. Kui tase tõuseb kiirelt, on tegemist probleemiga, mis ei pruugi olla seoses riknenud kübemefiltriga vaid hoopis toitesüsteemiga. Kulunud pihustid on märksõna.

Töötan esinduses, kus on ka mitu jaapani marki - nende diiselmootorid kasutavad Denso ja Delphi toitesüsteeme ja need on kõige õnnetumad siin maamunal. Denso pihustid on võimelised kuluma juba 40 000km peal. Ühel autol vahetasin garantii jooksul 4 korda pihusteid, sest auto tiksub palju tühikäigul ja meie kütus on justkui liivapaber.. kahjuks.

Kui tase juba üle X ulatama hakkab, on oht, et õlisurve lükkab end läbi tuulutuse sisselaskesse ja siis on aeg oma asjad autost võtta ja jooksu panna.
Mazda diislite puhul on ülioluline, et õlivahetuse ajal teostatakse ka Small Injection Quantity õpetus. Kui seda ei tee, sõidab auto ikka, kuid pihustite parameetrid on eelmise sõidutsükli järgi õpitud ja ta pihustab rohkem kütust, kui vb peaks. Moodsad diislid kirjutavad kõik endale kütusekaarte sõidu ajal ja kohanduvad oludega. Seetõttu on võimalik autoga sõita ka väga tuksis pihustitega, kuigi see ei ole enam soovituslik. Olen saanud stendist tagasi pihustid, millega auto põletas DPFi iga 3km tagant. Auto käivitus ja sõitis aga pihustimees ütles, et pihustus on 4x suurem, kui lubatud tolerants. Korrektsiooniväärtused on üldjuhul ühisanumpritsel -3...3- Miinuses väärtus tähendab jõhkrat kütusekogust, plussis olev tähendab vastupidist. Sellel autol olid korrektsiooniväärtused ligi 15 kummalegi poole.. :D

Jaapanlane ei oska diislit toota, seda tõestavad nad ka aastal 2023 edukalt. Hoia oma õlitasemel silma peal ja otsi pädev remondikoht, kes oskab ka midagi peale hakata. Õlivahetus ei võrdu hooldusega.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas maaks » 03 Juul 2023, 12:38

Mario kirjutas:Diiselmootoril on X tähis, kui õlitase on kriitiliselt kõrge ja kujutab ohtu juba mootori toimimisele. Diiselmootori sõidutsüklite ajal pihustatakse natuke rohkem kütust õli sisse, et kui ükskord DPF põletus algab, oleks ettevalmistus juba tehtud.

Kütust õli sisse siiski TAHTLIKULT ei pritsita :lolno:
Jah, kütus võib sattuda õli sisse LÄBI SILINDRI ja KOLVIRÕNGASTE, sest DPF põletusel pihustid töötavad ka väljalaske takti ajal. Õli taset (ka liiga kõrget) tuleb jälgida (või vältida diiselmootoriga sõidukeid :mrgreen: )
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 537
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas Mario » 03 Juul 2023, 19:58

kõik tootjad ja mootorid seda ei tee, paraku minu majas olevad margid täpselt nii teevadki ja see on lausa remondijuhendis ka kirjas. Asja nimi on Oil dilution. Seda sõiduautodel kohtab vähe, rohkem kastikate ja tarbesõidukite teema. Minu puhul siis Isuzu Dmax, Mitsu L200, jne jne. Kuna D-max ja L200 ja Mazda BT50 on kõik üks ja sama auto sisuliselt, tulevad ka samalt liinilt samast tehasest, siis on neil kindlasti vaja teha small injection quantity õpetus ja oil dilution reset. Oil dilution on koguse järgu ja time dependant. Ehk siis mitu parameetrit, mida nullida, sest auto muidu laseb vana kava järgi ja on sul uus sissekallatud õli ka peatselt vedelam, kui tohib. Õli sisse kütuse süstimine aitab õlil üle elada regeneratsiooni kuumust. See tõuseb u 950 kraadini andurite järgi, ise mõõtsin pauna väliskihi 890 kraadi peal.
Kui eelneva jätad tegemata, saad kiirelt tõusva õlitaseme ja kurja kliendi omale ukse taha.

Seetõttu ongi pihustitel suurem koormus, sest ühe töötakti vältel tehakse 7-8 pihustust. Järgmisel aastal tulevad mootorid 0w-8 ja 0w-5 õlidega ning commonrail hakkab tegema 12 pihustust töötakti ajal. Vana hea BMW M57 teeb 5 pihustust, lihtsalt võrdluseks.

Läbi kolvirõngaste läheb anyway aga nafta pritsimisel on teine vajadus - hoida temperatuur all.
Uuematel on inseneeritud õlipihustid survega alt üles kolvi alla, teised lahendavad asja teisiti, seetõttu on ka madalsurve EGRid mängus ja mootori töötemperatuur kahjuks jääb 65 kraadi peale, kui näiteks uuest Hyundai Tucsonist rääkida. Gaas põhjas istud pool tundi, saad u 75 kraadini, mitte rohkem.

Offtopic küll kõvasti, aga ehk avab mõne jaoks veidi silmad, et diisel linnaautoks ei sobi juba ammu. Ja see on sul õige, et pigem üldse vältida neid traktoreid. :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas mazdaonu8 » 07 Juul 2023, 09:16

Mario kirjutas:Mootoriõli servisemaht on sellel õnnetul väntvõllipoolitajal 4.1L ning välp 20 000km. Hooldusnäidik on neil reeglina aktiveeritud aga mõnel saab ka kasutaja ise kinni panna ja see on väga halb, eriti kes on natuke hajameelsemad.

MIN ja MAX vahe on üldjuhul tootjatel kokku lepitud 33fl oz, ehk 0,96L meetermõõdustikus. Ca liiter.
Diiselmootoril on X tähis, kui õlitase on kriitiliselt kõrge ja kujutab ohtu juba mootori toimimisele. Diiselmootori sõidutsüklite ajal pihustatakse natuke rohkem kütust õli sisse, et kui ükskord DPF põletus algab, oleks ettevalmistus juba tehtud. Kui aga sõidud on lühikesed, auto ei saavuta oma parameetreid et alustada regeneratsiooniga, tekib õli sisse mõttetult palju kütust, mis muudab omadusi nii drastiliselt et võib lõppeda väga õnnetult ja nagu jaapani autodelt on teada, siis õlituli süttimine tähendab, et on juba kõige halvem toimunud. Pean silmas ka seda, et õlitaseme hoiatuse paneb põlema liiga kõrge või liiga madal õlitase - veakood P252F. Ja siis on tükk tegu arvutiga, et auto maha rahustada.
X tähise juures tuleks õlitase paika panna, see on kõige lihtsam imuri kasutamise abil. Kui tase tõuseb kiirelt, on tegemist probleemiga, mis ei pruugi olla seoses riknenud kübemefiltriga vaid hoopis toitesüsteemiga. Kulunud pihustid on märksõna.

Töötan esinduses, kus on ka mitu jaapani marki - nende diiselmootorid kasutavad Denso ja Delphi toitesüsteeme ja need on kõige õnnetumad siin maamunal. Denso pihustid on võimelised kuluma juba 40 000km peal. Ühel autol vahetasin garantii jooksul 4 korda pihusteid, sest auto tiksub palju tühikäigul ja meie kütus on justkui liivapaber.. kahjuks.

Kui tase juba üle X ulatama hakkab, on oht, et õlisurve lükkab end läbi tuulutuse sisselaskesse ja siis on aeg oma asjad autost võtta ja jooksu panna.
Mazda diislite puhul on ülioluline, et õlivahetuse ajal teostatakse ka Small Injection Quantity õpetus. Kui seda ei tee, sõidab auto ikka, kuid pihustite parameetrid on eelmise sõidutsükli järgi õpitud ja ta pihustab rohkem kütust, kui vb peaks. Moodsad diislid kirjutavad kõik endale kütusekaarte sõidu ajal ja kohanduvad oludega. Seetõttu on võimalik autoga sõita ka väga tuksis pihustitega, kuigi see ei ole enam soovituslik. Olen saanud stendist tagasi pihustid, millega auto põletas DPFi iga 3km tagant. Auto käivitus ja sõitis aga pihustimees ütles, et pihustus on 4x suurem, kui lubatud tolerants. Korrektsiooniväärtused on üldjuhul ühisanumpritsel -3...3- Miinuses väärtus tähendab jõhkrat kütusekogust, plussis olev tähendab vastupidist. Sellel autol olid korrektsiooniväärtused ligi 15 kummalegi poole.. :D

Jaapanlane ei oska diislit toota, seda tõestavad nad ka aastal 2023 edukalt. Hoia oma õlitasemel silma peal ja otsi pädev remondikoht, kes oskab ka midagi peale hakata. Õlivahetus ei võrdu hooldusega.


Mis sa sellisest õpetusest arvad https://www.youtube.com/watch?v=AeE-Z5J2wMk
mazdaonu8
 
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas Mario » 12 Juul 2023, 22:01

kui toimib, miks mitte.
Lifehacke olen usinasti oma töös kasutanud ja praeguses situatsioonis, kus tootjad korjavad remondijuhenditest maha juba 2010.a masinaid, tuleb kõik kõrva taga salvestada, sest vilgukoodide lugemine pole veel kadunud ka aastal 2023 ja mõne autoga kiiret lahendust ei pruugigi olla.
See, mida ta kapoti all niblib, ongi tehase suhtlusport autoga. sealtkaudu käib kodeerimine ja olen pidanud samast pistikust ka kesklukku avama, kui auto käis, võtmed ees ja uksed lukus.
Proovi ära ja anna tulemusest teada.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas mazdaonu8 » 13 Nov 2023, 19:31

Täna kontrollisin auto õlitaset.
Kuu aega tagasi tehti õlivahetus ja siis oli näit varda järgi miinimumi juures.
Nüüd kuu aega hiljem on juba umbes sentimeeter üle max näidu õlimõõte varda peal.
Kas mingi jama tahmafiltriga,et lisab nii palju diislit mootorisse või jama pihustitega.
Mootor töötab ühtlaselt ja ei tossa....külma mootoriga on valget suitsu näha,kütusekulu ok.
dpf tuli ei jää põlema peale käivitust.
mazdaonu8
 
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas maaks » 14 Nov 2023, 12:00

Diislit ei lisata niisama mootorisse! :)
Jah, on probleem DPF-ga, aju arvab, et filter umbes ja käivitab põletusprotsessi (DPF-i põletatakse väljalaske takti ajal silindrisse kütuse pritsimisega), resultaat ilmselt pole see, mida loodeti ja protsess kordub.
Kuna põletuste sagedus on >>>>tootja eeldatust, siis kaasnevad sellega jamad.
Lahendus: DPF pesu/puhastus/vahetus või siis mehhaaniline eemaldamine koos ajust välja progemisega (et põletusprotsess ei käivituks kunagi)
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 537
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas mazdaonu8 » 14 Nov 2023, 21:53

Suhtlesin täna ühe endise töötajaga kes töötas Tartu MazdaAbis kui see veel eksisteeris.
Rääkisin talle mure ära ja ta helistas Tallinnasse MazdaAbisse kust saadi info,et probleemi põhjus on pihusti alused seibid mis on omadega läbi.
Kui ära vahetada peaks asi korda saama.Neid peaks vahetama iga 50 000 km järel mida ilmselt pole tehtud juba pikemat aega.
Sama pidi olema ka põhjus selles,et kui need seibid ära väsivad siis pidi ikkagi põhjustama ka seda,et ummistab lõpuks ka selle õlivõtu sõela ära kui mustust satub õlisse.
Samas kui teeksin selle töö ära ja probleem ei kao siis peaksin ikkagi mõtlema dpf eemalduse peale...
Kas pihusti seibide vahetusega on kohustus ka need pihusti poldid ära vahetada.Kusagilt jäi silma,et on vaid OE poldid hinnaga üle 30 euri tk
mazdaonu8
 
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas maaks » 15 Nov 2023, 10:15

Piduriklotsid võid kah proovida ära vahetada - hullemaks ikka ei tee :mrgreen:
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 537
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas mazdaonu8 » 15 Nov 2023, 19:43

Seda plaanisin järgmiseks teha....
aga päriselt...kas peab uued poldid muretsema pihustitele kui vahetatakse pihusti seibe.
Ei suutnud leida netist b varuosana neid.
mazdaonu8
 
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas madisx » 16 Nov 2023, 13:20

Kas siin Aeromotorsi otsingus ei ole mingid B varuosana? https://aeromotors.ee/kataloog/mazda/6- ... 460;s12899 Tootja Fast, 34 € komplekt.
madisx
 
Postitusi: 2
Liitunud: 21 Mai 2016, 16:48

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas maaks » 16 Nov 2023, 16:13

Need on jah suht "spetsiifilised poldid" - äkki internetist leiab soodsamad.
Pilt
https://www.google.com/search?q=R2AA-13-G18A (NB Kontrolli kindlasti varuosa koodi)
https://www.catcar.info/mazda/?lang=en& ... x8ZXNxMz09
Kasutaja avatar
maaks
 
Postitusi: 537
Liitunud: 16 Nov 2005, 18:53
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas mazdaonu8 » 21 Nov 2023, 18:38

Tere

Asjalood autoga nüüd niikaugel,et auto teeninduses ja vaga...
võeti pihustid maha,et pihustiseibid ära vahetada
helistati ja öeldi,et paar pihustit olid otstes veidi krobelised ja et vaja veidi käsitööd teha
ja lihvida vms ,et seibi tagasipanekul ikka tihedalt läheks ja ei hakkaks lekkima.
siis pandi tagasi ja enam auto käima ei lähe...ainult valget suitsu tuleb tagant.
enne töötas nagu kellavärk puhtalt ja käivitus niiöelda poolest pöördest.
teenindus väidab,et võib juhtuda kui pihustitelt surve maha läheb ja kütusetorudest võib mingit
sodi pihustitesse sattuda.(kas on võimalik,kütusefilter on ju olemas)
nüüd siis viidi pihustid
diesellandi puhastamisele ja kalibreerimisse.(oleksin pidanud kohe sinna viima)
loodetavasti ei tapetud pihusteid ära.
kes vastutab pragusel juhul kui viin töökorras auto ja enam onud autot tööle ei saa
mazdaonu8
 
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas Mario » 22 Nov 2023, 00:09

vastutavad need onud, kes remondi ette võtsid.
need on erilised pihustid. Kui püüti õhutamata käivitada, siis õhumullid löövad pihustid lukku ja neid saab avada vaid stendis suure surve all.
Sp ma igal pool räägingi, et jaapanlased ei oska head diislit toota ja kasutajad ei mõista jällegi mõne asja nüansse. Aga see selleks, see siin ei ole sinu süü.
Vihale ajavad need, kes arvavad, et oskavad, aga tegelikult ei oska.
Olen viimase paari nädala jooksul isegi saanud selliseid töid, kus klient on väsinud mööda "spetsialiste" jooksmast. Antud juhtumid kõik vahetatud pihustitega, aga jäetud kodeerimata ja nüüd probleemid. Ja siis kurjad, et mina ütlen, et auto nüüd mokas, kuigi neil hea sõber on 20 aastat juba neid teinud.. Sõber teeb halvasti, teadvusta endale..

Loodame, et saad positiivse lahendi. Midagi hullu siit rohkem ei sünni, kui et auto lihtsalt ei käivitu ja ei tööta, midagi veel katki minna ei saa.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas mazdaonu8 » 22 Nov 2023, 19:21

Nonii...Nüüd siis selge kurb tõsiasi.
Kolme pihusti otsad vaja vahetada ja üks pihusti täiesti vaga.
Koos töörahadega umbes tonnine laks.
Et siis viid auto lihtsalt pihusti seibe vahetama ja...
Kas see ongi normaalne,et nii juhtub kui pihusteid näppida.
Teenindus väidab,et õhutasid pihustid enne käivitamist.
Lisati juurde ka,et pihusti otsad olid sellist karva nagu toimuks seal õli põlemine ja,et ilmselt
vaja tulevikus õlirõngad vahetada.vb isegi klapisäääre tihendid.
Aga mis teha,tuleb korda teha kuna naine käib tööle linna ja autot on selleks vaja.
mazdaonu8
 
Postitusi: 32
Liitunud: 15 Juun 2023, 13:20

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas Mario » 22 Nov 2023, 21:28

mazdaonu8 kirjutas:Nonii...Nüüd siis selge kurb tõsiasi.
Kolme pihusti otsad vaja vahetada ja üks pihusti täiesti vaga.
Koos töörahadega umbes tonnine laks.
Et siis viid auto lihtsalt pihusti seibe vahetama ja...
Kas see ongi normaalne,et nii juhtub kui pihusteid näppida.
Teenindus väidab,et õhutasid pihustid enne käivitamist.
Lisati juurde ka,et pihusti otsad olid sellist karva nagu toimuks seal õli põlemine ja,et ilmselt
vaja tulevikus õlirõngad vahetada.vb isegi klapisäääre tihendid.
Aga mis teha,tuleb korda teha kuna naine käib tööle linna ja autot on selleks vaja.

njaa..
täiesti okei raha.
näiteks Mitsu Denso piesopihusti maksab 1500 eurot ka 11a. vanale autole...
Ilmaaegu ei öelda, et töötavat asja ei näpita aga paraku ta nii on, et enne ei selgu midagi, kui viga end näitama hakkab ja läheb tööks. Tavapärane asi, et 3-eurose varuosa vahetus on hunnik raha. Hea näide mõne automaatkasti filtrivahetusest, mis on kasti keskel.
Ära põe, kindlasti antakse ka tööle mingi mõistlik garantii, kui ilmnevad uued asjaolud, siis ehk saab midagi taas kurta ja ette näidata.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6050
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas tomkulibin » 24 Nov 2023, 09:08

Jälgin teemat...
Viid atutu töökotta, eeldad, et õhtuks saad kätte. Reaalsus- otsid asendusliikurit teadmata ajaks- st lisakulud ja ebamugavused. Täiesti arusaadav, et klient ei oska ettegi kujutada, et kasutamine kutsub kõike seda jama esile ja sellega seonduvad nn lisakulusid ja lõpptulemus - rahulolematus.
Kokkuvõte -kui omad igapäevaliikurit, pead arvestama nn varuliikuri omamist...
NÕMEEEEEEE
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: Mazda 6 Gh 2.0 103kw 2009 õlitaseme hoiatus

PostitusPostitas Mel » 24 Nov 2023, 09:37

tomkulibin kirjutas:Jälgin teemat...
Viid atutu töökotta, eeldad, et õhtuks saad kätte.
Kokkuvõte -kui omad igapäevaliikurit, pead arvestama nn varuliikuri omamist...
NÕMEEEEEEE


See jh tõesti karm :crazy: vb vaid autoomanikele kaasa tunda.See on tänapäeval tõesti suur luksus.Ja kui siia juurde veel teenindus meeste oma vaheline konkureerimine,kes mida mõistab või mitte.Kui Mario juttu uskuda,seletab kenasti lahti ja veic huumorit ka juurde.Üks kirub üht teine teist ja lõpp kokku võttes ikka auto ajab valget tossu.
Kle tuleb treipink paika seadistada,ss saab hataka tootma spetsiifilisi polte,äkki nii saab lahti...sa võiks juba otsa avada :problem:
keretööd,keevitus,maalimine 56849477
Kasutaja avatar
Mel
 
Postitusi: 3571
Liitunud: 20 Nov 2007, 21:34
Asukoht: Läänemaa


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist