Auto vaikseks, pigimatt + vilt ??

Kõik probleemid ja ideed mis seotud helitehnikaga postitada siia.

PostitusPostitas Haramount » 27 Jaan 2009, 00:23

villi kirjutas:4 mm. pigimatt tahab palju soojendamist. Peaks olema soe ruum või teha see töö kevadel-suvel. Edu. :wink:


Seda Nikesoundi on tõesti jahedaga piin panna... föön ja puhur on suurimad sõbrad, näpud kõrbevad, lahustiaurud lenuvad. Aga Eestimaa igijaheda kliima vastu aitab 2 kihti STP 2mm fooliumiga kaetud matti. Ma olin alguses (pehmelt öelda) skeptiline aga Accordi (Nikesound suurtel siledatel pindadel + STP igal pool mujal) tegemine oli võrreldes MXiga (ainult Nikesound) tõepoolest lillepidu. Eriti kumera aluse peal, kus 4mm pigi võib voolima jäädagi.
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Hundipoeg » 27 Jaan 2009, 14:12

Ega ennem sooja aega ei plaanigi tegema hakata. :P Kuidas tulid lahti katted pagassist, läks ka mõni kinnitus katki, on mõni soovitus äkki.Ühes pakis on siis u. 1m2, kust ostsid? Ees ei saagi aru, et müra eriti on aga kui olin reisija tagaistmel, siis oli ikka asi päris hull. :cry: Vana Mazda 88a on tunduvalt vaiksem.
Kasutaja avatar
Hundipoeg
 
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Dets 2008, 15:45
Asukoht: Saue vald

PostitusPostitas Nospel » 15 Apr 2009, 23:33

Hey. Mõtlesin,et peaks enda 96a 626 luukpära ka ära pigimatitama. Sain teada veel,et siinsamas kodukohas ka müügil ühes kohas nikesoundi 4mm matti. VÕtaks ühe paki prooviks. Aga mul siuke küsimus. Mida teie soovitaksite ära matitada esimesena? Ise mõtlesin,et teeks taga koopad ja äkki istme aluse või taha seinte peale midagi äkki. Käisin täna just sõitmas ja no kurat. plastik detailid nagu ei teegi seda müra vms, vaid see müra tlebgi kõik nagu kerelt ,mai oska nagu kuskilt alustada. tervet autot ka ei taha täis toppida matti, hiljem ei jõua see 55kw enam üldse minna kuhugi.
Veel mul siuke probleem,et taga väikestest kolmnurksetest akendest tleks justkui tiba liiga palju välismüra sisse. ntx, kui sõita läbiporilombi, on isegi ette kuulda seda veehäält. Ei ole vist kõige normaalsem. Äkki panna plastiku alune( ümber akna) mingid porolooni ( või mai kujuta ette ,mis summutaks hästi) täis.
Või teha ntx matiga hoopis taga koopad ja mis üle jääb, siis mootori ja salongi vahelisele seinale? Mootori häält on ka ikka parajalt kuulda.
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

PostitusPostitas lepapriit » 16 Apr 2009, 00:28

Alustuseks esimesed põrandavannid (esiistme alusest talast kuni nii kaugele ette kui saab ja tagumised koopad selle 4mm-ga. Ise hiljuti just tegin, tõsi mitte küll Mazda nime kandval sõidukil, aga see ei omagi tähtsust. Polstrite taha saab liimida vilti, mina liimisin polstri külge (uksed ja tagumised plastid) ja mõjus üsna palju.
Paar pilti saab näha siit:
http://forum.celica.ee/viewthread.php?tid=816

Kasutatud materjalid:
http://www.autosound.ee/est/46/
http://www.autosound.ee/est/47/
http://www.autosound.ee/est/55/
Kasutaja avatar
lepapriit
 
Postitusi: 36
Liitunud: 16 Dets 2008, 21:49
Asukoht: Tallinn / Harjumaa

PostitusPostitas Nospel » 16 Apr 2009, 07:18

Ja mina arvasin,et põhi pole nii tähtis.
Aga, kui teha ratta koopad, kas üleni, või aint nn. see pool, mis jääb salongi? üleni on ikka vist mõtekam ilmselt.

Ma arvan,et põhja ma küll nüüd veel tegema ei hakka. siis kisu kogu põhjapolster lahti igaltpoolt jne. Samas, mida arvate ntx salongi ja mootori vahelisest seina katmisest, nii palju kui saab. Peaks ka ikka vaiksemaks tegema.
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

PostitusPostitas Sven » 16 Apr 2009, 07:35

Võimalik on meilt osta ka materjali mis käib kapoti alla ja mootoriruumi salongi poolse seina külge tulemüürile. Kaetud soojust peegeldava materjaliga.

Kõiki eelpool mainitud lehel olevaid tooteid on võimalik osta meilt kuni 7% soodsamalt.
Sven
 


PostitusPostitas Nospel » 16 Apr 2009, 19:47

Mõnus,aga te asute tallinnas, ja seega post otsa panna, tleb kallim, kui põlvast osta :) .
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

PostitusPostitas Sven » 17 Apr 2009, 01:12

No üldiselt pole mina süüdi kui asukoht puudu :wink:
Sven
 


PostitusPostitas Nospel » 17 Apr 2009, 07:34

Misasja. ega ma nüüd kedagi süüdistand ju , sina pakkusid, mina ütlesin enda arust täitsa viisakalt,et siinsamas põlvas pood olemas, mis müüb samastuffi. :)
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

PostitusPostitas Melx007 » 17 Apr 2009, 23:20

On kellegil kogemusi sellise materjaliga nagu "Dynamat" http://www.dynamat.com/ Väidetavalt maailma parim. Eestis ainult üks ametlik esindaja http://www.rpgrupp.com/ Koos selle firmaga pakkub paigaldust audiocity. Minu mazda5- le pakkumine sisaldas 5 ust; esikoopad ja tagumised koopad ning pagassi põrand:hind - 9600 koos käibega ja kohapeal juba peaks saama alet ka materjali pealt. Säästu variant tehti ka-esi ja tagumised koopad ning pagassi põrand: selle hinnaks oli 4600 koos käibega ja samuti saab alet materjali pealt. Võimalik on ka materjali niisama osta- hinda on raske välja tuua. On erinevad komplektid olemas ja vastavalt vajadusele. Igal juhul materjali paigaldus pidi olema ime lihtne ja kiire...
Kas keegi saab paremat hinda pakkuda sama materjaliga?
Selle dynamatiga pidi olema võrreldav STP aga see kaks korda halvem...üeldi nii :roll:
vat nii...
Zoom Zoom - Style of world.
Kasutaja avatar
Melx007
 
Postitusi: 51
Liitunud: 16 Nov 2008, 03:49
Asukoht: Tallinn / Nõmme

2007 Mazda 5

PostitusPostitas Nospel » 28 Apr 2009, 21:53

Hey uuesti.
sai üks päev ikka ära võetud nikesoundi üks pakk. ( netis räägiti küll mlle, et nikesound ajalugu ja STP aint hea, aga noh tartus noortehnikus öeldi,et ahh eitea. mõlemad ikka täidavad eesmärki) . Praaeguseks tehtud ära taga koopad ja kaks lehte matti alles. Tõsi, ei toppind seda matti sinna palju, aga aitas ka juba see. Homme vbl või reedel teen ära esi uksed. Siit küsimus,et kuidas 626 96a polster ära käib? alt kaks kurvi lahti, aknavändalt splint küljest, ukse avamis hoob lahti sealt ja lihtsalt hakkad alt poolt ülesse poole liikuma ja lahti kangutama tüüblitest? akna ääre all või kuskil ei ole kinni vms? :) .

Igatahes, käisin õhtul väiksel tiirul ja tundus,et nüüd kuidagi kõige rohkem müra tleb esiustest. vbl aint "tunne". igatahes üks tuttav ültes,et ta tegi a4 üleni ära pmst ja kõige rohkem aitas nagu esiuste tegemine. Eks näha.
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

PostitusPostitas stupe » 28 Apr 2009, 22:12

Räägi siis kuidas jäi kui valmis saad.
Kasutaja avatar
stupe
 
Postitusi: 389
Liitunud: 23 Veebr 2008, 22:40
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sven » 29 Apr 2009, 07:27

STP paigaldamine kordades lihtsam kui nike, pole vaja fööniga soojendada et painduks ja 2mm võid isegi käsipallile peale panna nii et peaaegu ühtegi kortsu ei jää ilma kordagi sooja andmata :idea:
Sven
 


PostitusPostitas Nospel » 01 Mai 2009, 17:39

Nojahhh,aga kuna ma ise veel 17 ja igapäevaselt ei sõida ning eitea, kas see auto jääbgi üldse meile, otsustasin,et võtan nn. prooviks,et kogeda enda naha peal seda vahet. Ja nikesoundi sai rohkem.Paigaldamise kohta veel,et teisip oli lust panna,aga eile küll murdus matt lõigates - eitea, sain hakkama ja midagi tegematta ei jäänd. ainuke viga oli see, et toppisin algul kõrvalistuja ukse sisse pealmisele plekile liiga palju matti. ukse polster ei läind enam päris täpselt paika . pole hullu, võtan homme lahti ja teen ümber.
Polster käib ikka liiga lihtsalt maha :D .

Vaiksem on kindlasti kohe. Varem kuulasid kohapeal raadiot ütleme vaiksel volumel, bass kõik hea( sub pagasssis tagasighoidlik) aga nii, kui saavutasid maanteel 100km/h polnud pmst bassi kuuldagi. Panin tähele,et vahepeal isegi tagaistujaga rääkides ronisid kõik vaikselt peaga ette poole. Ja vihmase ilmaga sõites läbi vee sõita nagu, siis oli ette kuulda kõike seda vee pritsimist vms läbi väikeste akende tagant. Arvan,et seda enam ei kuule. Varem oli kindlasti mootori häält ja siukest häält kõike kuulda läbi esi uste, nüüd vaikus,aga tulemüür on ka mazdal ilmselt paljas,et diislit kuuleb ikka suht palju salongi. No maitea, siuksel sital asfaldil, kus auke jms pahna on, logiseb kogu salong ikka kõvasti. Üritan veel selle "karvase" teibiga möllata, äkki saab vaiksemaks. Ees sillas mingi kont ka läbi vms,eks to annab ka palju juurde. peab laskam ära vahetama..
Kindlasti oleks parem tulemus, kui teha ntx kogu pagasnik ära,aga väike jupp juba taha plekile, tegi asja ikka sitaks paremaks. Muusikat kostab ka oluliselt vähem välja. Soovitan kindlasti ette võtta see, ühepäevaga peaks kõik tehtud saama( lahti lammutada, pinnad kõik korralikult puhastada jne) .. .
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

PostitusPostitas IvarR » 01 Mai 2009, 19:16

STP ja Dynamat on pmst sama asi.
Andisme kunagi dynamati tooteesindajale tüki mõlemast kätte (ilma logodeta jne) ning ta ei suutnud tuvastada oma toodet.

Ainuke vahe on STP-l ja Dynamatil hind STP kasuks.
Samuti olen näinud RP-s tehtud autosid ning mina sain db-hp-s töötades korra kaks kuus vähemalt nende tehtud autosid ümber ehitada jne.

Igaüks kiidab oma maaletoodavat kaupa. Harju sellega Eestis. Mine parem erapooletu paigaldaja poole kes ei topi su autot oma brände täis vaid teavad mis on parem ja mõttekam.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Nospel » 02 Mai 2009, 00:19

Eino, Noortehnikus oli mõlemat matti.
algul ültesingi,et võtan STP. siis küsiisn,et tglt, mis te arvate. et nikesoundi saab tiba rohkem ju. siis ta kehitas õlgu ja ütles,et tal endal terve auto tehtud nikesoundiga ja ei kurda. siis ültesin,et ah istmik andke mlle nikesoundi ikka.
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

PostitusPostitas IvarR » 02 Mai 2009, 11:15

Nikesoundi halb külg on see et teda on raske töödelda. Muidu pole tal midagi viga.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Sven » 02 Mai 2009, 20:40

Vahe ongi selles et selle mille NikeSound i ostes säästad, raiskad pärast elektri ja suurema paigaldusaja peale :wink:
Sven
 


PostitusPostitas Melx007 » 03 Mai 2009, 20:39

Kas keegi on muidu dynamat- i või stp- d paigaldanud...kuidas tulemus???
Zoom Zoom - Style of world.
Kasutaja avatar
Melx007
 
Postitusi: 51
Liitunud: 16 Nov 2008, 03:49
Asukoht: Tallinn / Nõmme

2007 Mazda 5

PostitusPostitas IvarR » 03 Mai 2009, 21:20

Melx007 kirjutas:Kas keegi on muidu dynamat- i või stp- d paigaldanud...kuidas tulemus???


Nagu mainitud siis dynamat ja stp on samade omadustega kuid stp on kordades odavam.
Ise olen pigitanud viimase 5a jooksul ca 30autot ning minu arvates STP-st paremat pole ning samuti ka oma autodes STP kasutusel.

DB-HP tehtud Volvo 480 sai ainult stp-ga tehtud ning kui linnapeal sellega sõitsin siis ehmatasin ära kui vasakult järsku tramm mööda sõitis kuna ei olnud kuulda mitte kuskilt otsast mis väljaspool autot toimus.

Selles autos sai tehtud:
Põrand Bomb (4mm)
Rattakoopad Bomb (4mm)
Küljed 2kihti M1-te (2mm)
Uksed 3kihti M1-te (2mm)
Lagi 1kiht M1-te (2mm)
Lisaks sai põrand kaetud ka Spleni-ga
Võimalik et unustasin midagi, Sven oskab täpsustada.

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas kaifo » 29 Juul 2009, 12:46

Sven kirjutas:Võimalik on meilt osta ka materjali mis käib kapoti alla ja mootoriruumi salongi poolse seina külge tulemüürile. Kaetud soojust peegeldava materjaliga.

Kõiki eelpool mainitud lehel olevaid tooteid on võimalik osta meilt kuni 7% soodsamalt.


Kuna M6 2003 GTsse ja teistesse vanemate mudelite salongi tuleb suhteliselt palju mootori müra, siis kui võrd hea tulemuse annab tulemüürile paigaldatud kate? Käis korra mõttest läbi, et võiks sinna lasta paigaldada mingi pigi ja vildi vms ainult et hakkasin kahtlema selles tegevuses. Põhjuseid mitu, kas sellest on tõesti märgatav kasu, kui raske on armatuuri jms kola eemaldamine ja tagasi paigaldamine ning kui palju selline lõbu maksma läheb.
http://vaade.eu - teravaid nalju elust enesest!
Kasutaja avatar
kaifo
 
Postitusi: 189
Liitunud: 10 Sept 2007, 10:39
Asukoht: Tallinn

2003 Mazda 6 GT

isolatsioon

PostitusPostitas siim828 » 02 Sept 2009, 18:38

Kui palju läheks matti mazda 6 gt peale? Kas ise seda teha on väga porrr ja kui kaua see aega võtab? Nagu ma aru saan tuleb auto täiesti puhtaks kiskuda ja siis seda alles paigaldama hakata? Kas keegi on ise seda paigaödanud ja mis summaga võib arvestada kui hakata ise seda paigaldama ning kui matt ise osta kusagilt poest?
siim828
 
Postitusi: 28
Liitunud: 24 Veebr 2008, 16:51
Asukoht: Lääne virumaa

PostitusPostitas tanelr » 02 Sept 2009, 23:14

Oleneb kui põhjalikult tahad ette võtta asja. Endal on praegu kulund nt 8 või 9 m2 pigimatti, aga osadesse kohtadesse saab veel panna. Aega võtab mitu päeva oleneb kui kiiresti auto lahti kokku paned. Materjalidega siin hea tutvuda http://autosound.ee/est/home/noiseisolation/45/
Viimati muutis tanelr, 03 Sept 2009, 23:32, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
tanelr
 
Postitusi: 95
Liitunud: 16 Dets 2008, 10:48
Asukoht: Tallinn

2001 Mazda 323F

PostitusPostitas kaspara » 03 Sept 2009, 00:33

müügil on ka selline asi nagu dynamat, summutab hösti ja on ka kerge

http://www.audiocity.ee/tdetail.php?cat ... c9e7446e9a

ja ka endakogemustest on ka veel see pigimatt mida pannakse katusele, see on ka hea õhuke ja summuatb hästi, päris mitu autot sellega teind
Viimati muutis kaspara, 03 Sept 2009, 11:44, muudetud 1 kord kokku.
kaspara
 
Postitusi: 72
Liitunud: 28 Juul 2009, 15:57

1990 Mazda 626

PostitusPostitas Sven » 03 Sept 2009, 09:18

Mis on selle materjali 1m2 hind ja kaal, kas on erinevaid paksuseid?
Sven
 


EelmineJärgmine

Mine Audio

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron