Tore vaadata, kui küstakse konkreetselt.
Karbuss see kurat n---ib alati
![Very Happy :D](http://www.mazdaklubi.com/foorum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Paraku kipuvad vananema ja viperusi tekitama.
1. Vaata, kas kõik vaakumvoolikud küljes ja kas terved on.
2. kirjelda kus asub temp seier kui moto "kuumaks" läheb. Kui temp. liiga kõrgeks läheb, jääb õhk hõredamaks ja sama koguses õhus on tunduvalt vähem hapniku- segu muutub rikkamaks- pöörded kipuvad üles ronima.
Kütuse kulu suur- haakub ka eelneva väitega.
3. Vaata õhufiltri korpuses on klapp, mis lülitub ümber vastavalt moto vajadustele, st. imeb õhku väljalaske kollektorilt(talvine asend) või vasaku laterna juurest(seal jahedam/suvine asend). seda lülitit juhitakse solenoidiga, mis omakorda saab hõrenduse kusagilt karpa alt. Võimalik vooliku probleem(ei ole õhutihe) või on see klapp seal õhufiltri korpusel ära väsinud(mehhaaniline- kiilub või on kulunud, või membraan on koolnu/ ei ole õhitihe)
4. ära unusta ka kontrollida bensi taset ujuki kambris, see peaks olema umbes akna keskel või mõni mm ülevalpool.
Need asjad kontrollitud/proovitud , anna tulemustest teada.