Selline mure..

Selline mure..

PostitusPostitas iwoe » 13 Juul 2006, 13:46

Mure selline, et peale seda, kui vana genekas (nüüd uus genekas peal) üle laadima hakkas, siis külmalt käivitades auto rapub ja väriseb mis hirmus ja pöörded on kusagil 500 peal, veidi aega töödates pöörded ikka tõusevad 1100 peale ja mootor hakkab ühtlaselt tööle, nagu peab??!!. Soojalt ei ole mingit probleemi, töötab väga ilusti. Mix ta siis külmalt nii teeb?
Kasutaja avatar
iwoe
 
Postitusi: 51
Liitunud: 13 Nov 2005, 16:08
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas 323IFF » 13 Juul 2006, 14:21

Kui MOOTOR ON PRITSESÜSTEEMIGA, kindlasti kontrollida jahut.vedeliku tasapinda ja ka kvaliteeti.Vana pruun "ollus" ehk solgistunud jahutusvedelik ei anna külmkäivitusklapile õiget infot.Vaja klapp läbipesta ja halvemal juhul võibolla ära vahetada.
Aga rohkem praegu ei heieta, sest me ei teagi mis aasta ja millise autoga tegemist on ja mida auto kasutaja ise vaadanud juba on.
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765

PostitusPostitas iwoe » 13 Juul 2006, 18:15

auto siis 92.a 626 GV(universaal) 2.0 pritse 66kw, ei ole veel jõudnud midagi ülevaadata
Kasutaja avatar
iwoe
 
Postitusi: 51
Liitunud: 13 Nov 2005, 16:08
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Juul 2006, 19:31

Ma pakuksin veel võimalust, et ka temp anduri "kala" või on CO kruvi tarvis timmida.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas iwoe » 13 Juul 2006, 19:50

aga imelik on see ju, et viga tekkis kohe peale seda, kui vana genekas üle laadima hakkas :? Üks minu jaoks võõras asi oli veel( võibolla on see normaalne, ma ei tea), et peale pikka sõitu, kui mootori olin juba seisma jätnud ja kapoti lahti teinu, oli kuulda selgelt nagu veed voolaksid torudes, ei keenud, ega mullitanud, näidik näitas umbes 90 kraadi, esimest korda kuulsin sellist asja, minu jaoks väga imelik.
Kasutaja avatar
iwoe
 
Postitusi: 51
Liitunud: 13 Nov 2005, 16:08
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas tomkulibin » 13 Juul 2006, 21:19

voolab peale väljasuretamist- ei kommentaari, puudub kogemus.
Pingeregulaator peaks hoidma pinget vahemikus13- 14,...v. See on ka aju jaoks norm pinge, kui nüüd ülepinge ajule viga tegi(mitte letaalselt, moto ju töötab) võib ka seal viga peituda. Selle vea tuvastamiseks tarvis nutikamaid spetsialiste.Viimane on oletus st teoreetiline.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8379
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist