heliisolatsioon?

Kõik probleemid ja ideed mis seotud helitehnikaga postitada siia.

PostitusPostitas tomkulibin » 12 Sept 2006, 21:38

Ma pidasin silmas summutust ennast(põhimõtet, inseneride mõttelendu, ideed ennast), mitte ehituskonstruktsiooni.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas margus » 13 Sept 2006, 10:36

munarestidest ei ole küll mingit abi :D

heli summutab ikka mingisugune mass mis ei võngu kaasa helivõngetega

munarest hajutab heli oma kujuga (mõtelme füüsika tundidele)
margus
 


PostitusPostitas margus » 13 Sept 2006, 10:40

helistuudio heliisolatsiooni ei ole mõtet teha autosse sest see koosneb väga suurtest massidest (rasketest materjalidest) nagu betoon, paks riie.
autos ikka pigimatid ja vilt, muud ei saa eriti kasutada, muud materjalid ei pea lihtsalt seal vastu
margus
 


PostitusPostitas Prema » 24 Dets 2007, 23:07

Stuudios teatavasti salvestatakse ja seinad ei tohi heli peegeldada -- seal pole massi vaja vaid heli "neelavat" materjali -- munarestid ja poruloon on selleks parimad. Autos on aga eesmärk siiski pisut teine -- isolatsioon.
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas risto002 » 25 Dets 2007, 11:12

aga oskab ka keegi öelda palju tall se auto vaiksemaks tegemine
maksma läks ja palju materjali kulus
was ist das-das ist vaz
Kasutaja avatar
risto002
 
Postitusi: 35
Liitunud: 09 Jaan 2007, 21:00
Asukoht: tallina lähistel

1988 Mazda 626

PostitusPostitas Anonymous » 25 Dets 2007, 18:12

Võin neljapäeval väikse kalkulatsiooni teha IvarR-iga, et palju materjalid maksma lähevad kui huvi on :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Prema » 30 Dets 2007, 23:25

Igasugu info müra summutamise kohta teretulnud -- Premacy-l pole tehase poolt küll seda üldse pandud. Talverehviga sõida nagu trolliga. Kas teistel sama lugu või on minule sattunud selline isend? Uksed teevad kah sulgemisel sellist häält, et tihendit nagu polekski :? Kas pigimatt võiks siin abiks olla? :roll:
Kasutaja avatar
Prema
 
Postitusi: 351
Liitunud: 22 Dets 2007, 23:23
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas kussa » 13 Jaan 2008, 16:07

Lasin firmas R&P paigaldada müraisolatsiooni Mazda6 GT-le, materjalideks kasutasin Dunamat Xtreme pigimatti ja sellele peale Dynamat Dynaliner isolatsiooni, väidetavalt pidi selline kahekihiline kooslus olema kõige efektiivsem lahendus. Lasin paigaldada üle uksed ja rattakoopad koos lävepakkudega, maanteemüra vähenes tõesti tuntavalt, pisut paranes ka Bose originaalaudio kõla. Maksma läks see kõik ca 10000 Eeku, aega võttis paigaldus 1tööpäev.
kussa
 


PostitusPostitas IvarR » 13 Jaan 2008, 16:11

Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1931
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Lennu » 17 Jaan 2008, 05:15

IvarR kirjutas:Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR


Kui suur on see pind , mis sellise hinna eest mattidega kaetakse?
Sõber lasi oma Ford'i matitada tervenisti , k.a. katus - hinda ma ei küsinud.
Lennu
 


PostitusPostitas Nuclear M.A.N » 18 Jaan 2008, 00:45

Praega lugesin tartus raituningu salongi ukselt et auto müraisolatsioon on ~6000.- ei tea kyll mida ja kui palju ja kui kaua, aga selline pakkumine tundus igal juhul huvitav.....
Kasutaja avatar
Nuclear M.A.N
 
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Okt 2007, 21:50
Asukoht: Tartu

heliisolatsioon?

PostitusPostitas -krot- » 11 Veebr 2008, 21:07

Yle elie tegin uksed vaiksemaks , Ostsin audi poest materjali , nimi vist oli nikesound txpselt ei mxleta .Aega lxks kyll palju ja vaeva , tegin paar ukse plast kinnitust katki .Aga nuh tulemus on kah >
muusika heli hakkas tunduvalt parem,usk kinni pandes ei ole nyyd nagumingi plekkkonservi hxxl enam . , ja ka natuke vaiksemaks kah auto lxks . Taga kah sai isoleeritud aga paremaks tulemuseks tuleb ikka koopa xxred kuidagi isoleerida xra .
-krot-
 
Postitusi: 88
Liitunud: 20 Mai 2005, 02:13

PostitusPostitas Nospel » 06 Mär 2009, 16:55

Hey.
kas keegi on 92-97a 626 luukpäral(öelge keegi ,mis see tähis on? GE? ) uksi ja pagasniku osaliselt matitand?
ise arvan,et kui esi uksed ära teha+ tagakoopad, peaks juba tulemus oluliselt paranema. teab keegi, kui palju sinna matilist kulub?
Nospel
 
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Jaan 2009, 19:15

isolatsioon

PostitusPostitas siim828 » 31 Aug 2009, 08:55

Kuidas üldse ja kuhu seda isolastsiooni panna tuleks? Kas töö iseeenesest on väga porrr ja kui palju vilti ja matti ühe keskmise auto peale üldse läheb?
siim828
 
Postitusi: 28
Liitunud: 24 Veebr 2008, 16:51
Asukoht: Lääne virumaa

PostitusPostitas Sven » 31 Aug 2009, 09:11

Materjaliga kaetakse kõik uste välimised plekid(kui paigaldatakse võimsamad kõlarid koos võimendiga siis soovitatavalt nii välimine plekk kui ka karkass kuhu kinnitub polster ning võib ka polstri sisemise poole, et vältida polstri kuminat/plärinat/kriginat), põhi, katus kui vaja, rattakoopad, tagumine paneel, pagasi luuk ja pagasiruumi põhi/seinad. Kulu on vastavalt auto suurusele, täpselt pole kunagi lugenud kokku aga kui võtad mõõdulindi ja mõõdad need kohad ära siis saad umbkaudse kulu, materjalide mõõdud on mõned ka meil www.db-hp.ee lehel kirjas. Ustele pole tavaliselt vaja enamat 2mm materjalist, et põhjast kostuvaid kivi kolakaid vähendada siis sinna soovitaks üldse 2mm pigimatt + Splen 5mm.

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewto ... 1&start=25

sealt võid küsida kulu suuruse kohta.
Sven
 


PostitusPostitas Melx007 » 02 Sept 2009, 15:53

IvarR kirjutas:Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR


Ei taha proffidega vaielda, aga millised testid? mina tean et külmas stp puruneb aga dynamat on endiselt pehme ja paigaldatav. kui asi on kõva nagu kivi, siis pole sealt nii head tulemust oodata...
Zoom Zoom - Style of world.
Kasutaja avatar
Melx007
 
Postitusi: 51
Liitunud: 16 Nov 2008, 03:49
Asukoht: Tallinn / Nõmme

2007 Mazda 5

PostitusPostitas Sven » 03 Sept 2009, 09:32

Paigaldanud STP-d ka +5 juures ja ei täheldanud mingit probleemi :idea:
Sven
 


PostitusPostitas siil » 15 Dets 2009, 21:20

IvarR kirjutas:Dynamat on kallis lahendus ja testid on näidanud et pole mitte parim lahendus. Sama auto tegemine STP pigimatiga (tinaplaadiga pigimatt) keskmiselt 6500-7500eeku auto.
IvarR


Tahaks ka neid teste näha, milles Dynamat halba valgusse on jäänud :roll: :lol:
Kasutaja avatar
siil
 
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Dets 2009, 21:17

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitas marek043 » 04 Jaan 2010, 19:46

Kõige sootsam viis autot vaiksemaks teha on pigimatiga, ja just selle pigimatiga mida kasutatakse katuste tegemiseks. Mitte ära kasuta pealismatti kus on sees kivid vms vaid selle alus pigimatti, selle sulatad fööniga ilusti igalepoole kinni kuhu just süda lustib;)
marek043
 
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:14

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitas vvs » 04 Jaan 2010, 23:58

marek043 kirjutas:Kõige sootsam viis autot vaiksemaks teha on pigimatiga, ja just selle pigimatiga mida kasutatakse katuste tegemiseks. Mitte ära kasuta pealismatti kus on sees kivid vms vaid selle alus pigimatti, selle sulatad fööniga ilusti igalepoole kinni kuhu just süda lustib;)

:crazy:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitas Mario » 05 Jaan 2010, 00:29

viljar, mis pööritad ? :D
kusjuures olen isegi näinud, et on topitud seda kividega jura vaiba alla ka siis suvel kuumaga imestatakse, mis see kurat haiseb?!
küll aga see bituumenmatt on kasulikum ja pole siiani keegi nurisend, Ladaklubis pop värk.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitas marek043 » 05 Jaan 2010, 17:17

No ma räägingi sellest katuse alusmatist;) mitte see kividega. Tuttav pani selle ja tulemus oli ilusti tunda ja mingit lõhna see ei eritanud.
On plaan ka endale autosse seda toppida. Mina ei näe kohta nurisemiseks! On palju odavam ja annab ka tulemust. Kui ühest kihist jääb väheks siis võid sinna neid panna palju tahad.
marek043
 
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:14

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitas siil » 26 Juul 2010, 11:12

Kuidas selliste ilmadega müraisolatsioon vastu pidanud on?
Kas katusepapi meestel juba uksed sulavad? :D
Kasutaja avatar
siil
 
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Dets 2009, 21:17

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitas hardstyler » 26 Juul 2010, 17:22

siil kirjutas:Kuidas selliste ilmadega müraisolatsioon vastu pidanud on?
Kas katusepapi meestel juba uksed sulavad? :D


Ei sula ühti. :wave:
Kasutaja avatar
hardstyler
 
Postitusi: 775
Liitunud: 09 Mai 2007, 23:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu Tel:58180677

Re: heliisolatsioon?

PostitusPostitas edvin0212 » 03 Aug 2010, 23:22

Tahaks tarkadelt soovitus. Et autosse sain pandud uued kõlarid ees ustesse ja kõlarid mängivad väga hästi ja bass korralik, aga jube on kuulata ukse plärinat. Kuidas selle plärina kõige paremini välja saaks ? :wave:

Autoks muidu mazda 626 GE
Viimati muutis edvin0212, 03 Aug 2010, 23:43, muudetud 1 kord kokku.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic11986.html
Kasutaja avatar
edvin0212
 
Postitusi: 899
Liitunud: 22 Nov 2009, 23:14
Asukoht: Tallinn

1993 Mazda 626GE 2.5 v6 DOCH 24v 128kw

EelmineJärgmine

Mine Audio

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline