Postitas Evert » 07 Aug 2006, 09:25
Kui tahad soodsat, aga mitte just täielikku "toorikut", siis võiksid 2,2L 85kW mudelit otsida. Nende varustustase on kui mitte sama, siis väga lähedal "tippmudeli" GT (2,0L dohc) omale. Ka tehnika on suht. lollikindel.
Samas, ega need doch'idki enam teab mida ei maksa, aga nende puhul on mureks kuumatundlik mootor. Paljudel GT'del on plokikaant kas lihvitud või keevitatud.
Minu vanal GT'l olid järgnevad vead, mis ma olen kuulnud ka teistel esinevat:
- juhiukse välimine link läks katki (asendasin need mõlemal uksel GD tagauste omadega)
- juhiukse el. akna lüliti oksüdeerus ja vajas puhastamist.
- tagapidurid jäid kinni (ketaspid.)
- el. mootorid (aknad, kat.luuk) hakkasid väsima.
Positiivne oli väike kütusekulu ja üsna krapsakas edasiminek. Varuosade hind polnud just volkkari või oopeli tasemel, aga see-eest kulus neid suht vähe. 2-ukselise kupee kohta on nii salongis kui pagassis kiiduväärselt palju ruumi. Kogu autol olnud lisavarustus toimis nagu pidi.
Praegu rohkem meelde ei tule. Võid konkreetsemalt millegi kohta küsida.