Mazda 626 GC 74/88kW 84a. - Dilidon

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GC 74/88kW 84a. - Dilidon

PostitusPostitas dilidon » 10 Aug 2006, 10:09

Tere. Olen ka siin foorumis mõnda aega luuranud ja viisakas oleks ju ka oma Mazdast rääkida 8)
Plaan autot põhjalikult remontida on olnud ostuhetkest,kuid igapäeva sõidukina pole see kerge,alati on mingid muud toimetused.Algselt oli mazdal 1,6 mootor ning 4käiguline kast(+R).
Teadmiste kasvades sai muretsetud 5käiguga kast, 2aasta pärast ka 2,0mootor,mis oma lihvitud plokikaane ja soveldatud klapipesadega pakkus hoopis teist masti sõidurõõmu.
Siis tuli teise auto kõrvalt Mazdale aastane puhkus,müüa ei tasunud,sest mida sa paari kilo eest ikka saad? Ei teagi mis selle tõuke andis-oli see Mazdaklubi lehe leidmine või Streetrace lugejate autod... igatahes nähes,et on olemas tüüpe kes tõesti teevad autosi väga kapitaalselt,andis otsustavust,et on aeg :idea:
Auto on praegu kereni lahti, ja saab uue veermiku,pidurid ning karburaatormootor asendub 88kw-se pritsungiga :wink:
Uue värvkattena mõlgub meelel tumedam sinine.
Millal valmis saab? Paari aasta pärast ikka... :P

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis dilidon, 09 Veebr 2007, 16:43, muudetud 2 korda kokku.
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas tduu » 10 Aug 2006, 10:12

tubli ettevõtmine
tduu
 
Postitusi: 81
Liitunud: 24 Mär 2005, 15:04
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 10 Aug 2006, 10:56

Igati tervitatav nähe, et ka vanu renoveeritakse :D Edu sulle :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Mario » 10 Aug 2006, 11:14

ka minugi poolt edu ja jõudu tööks ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas hullkonn » 25 Aug 2006, 23:57

Respekt sulle ja külma närvi kahh..
Projekt vanad mazdad ratastele ja sõitma.
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas dilidon » 26 Aug 2006, 09:21

Tänud kaasaelajatele!! :lol:
Tänase päeva seisuga on kere veel keevituses,sest ootan pikisilmi tagumiste porikoobaste saabumist :cry:
Algsest 3 nädalast on saanud 7 nädalat praeguseks :evil: Kuid olen kannatlik,sest www.autoosad.ee on suutnud tuua mulle osad kohale ka 25min. pärast tellimuse lõpetamist arvutis!! TASE!!
Seni viidan aega mootori hingeelu tundma õppides. Uurimist on palju,sest alata tuli suht puhtalt lehelt,kuid pean tunnistama,et see on üsna huvitama hakanud :wink: , vaheta või ametit :oops:....
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas dilidon » 21 Sept 2006, 10:36

Nii,ametit pole vahetanud ja mazda edeneb ka tasapisi. Kahju on sellest,et on palju selliseid asju mida ise ei saa teha ning mistõttu aega läheb tunduvalt rohkem kui algselt plaanitud.
Üks mure on keevitus,mida ise ei tee-tuleb olla kannatlik ja rõõmustada,et natukenegi asi liigub. Teine väntvõlli lihvimine,mis võtab oma aja-tuleb oodata suisa järjekorras, :twisted: -Te ei usu kui palju on sellistes mootoriga tegelevates firmades tööd. Töökodade seinaääred on piltlikult maast laeni mootoriplokke täis :idea: .
Oeh,tegelikult on Mazda nö. üle eesti laiali-kere ühes,mootor teises, garaaz kolmandas eesti nurgas.
Saab siis tegeleda pidurite tihendite uuendamisega ja torude-voolikute väänamise-puhastamisega.
http://img169.imageshack.us/img169/2365 ... ladfn0.jpg
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas dilidon » 09 Okt 2006, 08:55

Nii,auto tagasi garaazis,kere keevitatud ja põhi mastiksiga määritud ning käes aeg hakata vahetama tagumisi piki- ja risti õõtshoobasi. kuidas seda täpselt teha,,,,ega ma ei teagi :oops: pole seda tarka haynes,i raamatut ka võtta :?
Omal on idee selline,et panen õõtshoovad külge ja keeran õrnalt kinni. Siis lasen auto ratastele,et õõtsad oleks nö. surnud seisus,(kummipuksidel poleks ,,pöördepinget,, :roll: ) ja keerangi kinni. Nüüd peaks ju idee järgi -siis kui ratas auku või muhu otsa satub-see kummipuks rõõmsasti ,,tööd tegema,, :!:
Mehaanikud,mis arvate?
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Okt 2006, 13:21

Tühja kerega jäävad valesse asendisse. Tehnoloogia on õige, aga pead ka auto kaalu õigeks ajama enne õõtsade pingutamist.
Haynessi raamat GC-de kohta on mul olemas!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 27 Okt 2006, 14:24

tere, mul on selline kysimus et kas su auto passis kh kajastub see et 1.6st sai 2liitrit pritsung? endal on kh mootori vahetus mõttes olnud aga siiamaani pole asja eriti uurinud,, aga kuna enda autot kh paari kilo eest ära myya ei taha ( liiga palju juba vaeva näinud) siis ma liiklex taga veel, jama see et 1.6 karpa on ennast täisti ammendanud selle auto puhul ja tahaks kh panna 2l pritsungi peale..
Anonymous
 


PostitusPostitas dilidon » 27 Okt 2006, 17:16

Tere,tere Seda,et 1,6 pole veel saanud 2.0 pritsungiks-see veel tulemas!
Küll oli pandud 2.0 karbussiga-väliselt pole neil pea midagi vahet,kuid passi ma ümber teha ei lasknud seepärast.
Pritsungi teen ikka korralikult uute dokumentidega :wink:
....ja kui tahad ka pritsungit panna siis pelgalt mootorivahetusest ei aita, vaja ju juhtmeid ja aju ka. mul oli selleks muretsetud doonorauto.
Eks millalgi panen pildid ka mis sest doonorist järgi jääb :D

EDIT;
Pilt
Pilt
Pilt
nagu näha on siis keegi anonüümne eelmistest omanikest on tegelenud keretöödega. Juhi ja kõrvalistuja jalge all on punktidega (ka taga porikoopad)keevitatud plekk lihtsalt vana põhja peale,midagi pole välja lõigatud.
Esiustele on pandud alla uued ääred,mis on ühendatud ukse seest puuliistuga-ilmselt on uus äär kruvidega kinni ja pahtliga peidetud-pole aega olnud uurida ja ega see midagi minu jaoks ei muuda ka,sest sellelt autolt tahtsin vaid mootorit.
Viimati muutis dilidon, 05 Veebr 2007, 22:39, muudetud 1 kord kokku.
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas dilidon » 27 Okt 2006, 17:20

...jaa see ka ,et kui tahad 2.0 karpat endale- mootorivahetus pole väga keeruline- siis võime kaupa teha. 8) mootor tipp-topp. :D
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas bmw » 29 Okt 2006, 16:15

mina vahetasin tavalise 2,0karpa omal 2,016v moto vastu, kui vana oli 66kw siis uus on 103kw käisn üv ää ja passis on ikka 66kw kirjas, pole seda passi veel ära vahetanud, plaan on siis vahetada kui auto saab uue värvkate alla :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas dilidon » 07 Veebr 2007, 13:03

Kuna ilmad on nagu nad on,siis toasoojas annab ikka tegeleda pisiasjadega. Järgnev käiks alapealkirja ,, KUIDAS MA ARMATUURLAUDA TUUNIN,, alla!

Seoses mootorivahetusega peab armatuuris olema ka ju vastav näidikuplokk ja kuna mu eesmärk pole autot taastada/ehitada tehasekonditsiooni,siis luban endale meelepäraseid kõrvalekaldeid. Kuid selle aja Mazdal on 2 erinevat ,,lauda,, -vanem näidikuplokk on jupike pikem ja kitsam,seega erineb nende kate täiesti-mul on mõttes olnud,et jätan omale sisse vanemat tüüpi armatuuri-tundub kuidagi praktilisem,sest kõrvalistuja ees on lame pind kuhu hea asju panna,uuematüübiline on ümaram ja asja käest panemiseks tuleks see kindalaekasse toppida.
Kõige kasutajasõbralikum tundus materjaliks olema pleksiklaas(rahvapärane nimi) ,mis kuumutamisel kenasti vajaliku vormi võttis....

Nüüd vaja teha veel nipet näpet sobitamine, katta see nahaga või värvida ja uus armatuur olemas.
Uus näidikuplokk tahab pesasse sobitumiseks veel paari lõiget armatuuri taha,sest pistikutele ruumi vaja..


.Jätkub..
Tänan tähelepanu eest.
Edit; ebaoluline kustutatud...
Viimati muutis dilidon, 22 Apr 2012, 16:43, muudetud 2 korda kokku.
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Veebr 2007, 19:33

Hakkaja poiss, jõudu sulle.
Märgiksin ära om nägemuse materjali valiku kohta. Pleks on ehk hea töödelda, aga...
Annaks vihje ohutusest, pleks va kurinahk purunemisel võib üsna teravaid kilde tekitada.
Ei taha sõnu peale lugeda, aga õnnetus tuleb ootamatult/soovimatult.
Samas ka selline asi: suvel päike kaistab, auto ikka juhtub päikse kätte parkima jääma, salong seest piisavalt tume- neelab soojust. Mida arvab (pikaealisust arvestades) pleks sellest?
PS oli kord mul zigull, ilus oli, tumepruun. Päiksesirmi vahel oli termomeeter- see piiritusega, mõõtepiirkond oli -10 kuni +70. Ühekorra avastasin, et laepolster na imelikult punast värvi, vaatasin sirmi vahele, seal katkine termomeeter :(
Aga väljas oli vaid miskit 24-27 kraadi sooja.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas dilidon » 09 Veebr 2007, 17:11

Jah,ega õnnetus ei hüüa... Tegid mu murelikuks,mille peale tegin netis otsingut ja leidsin et pleksiklaas on vägagi kasutatav materjal-tõsi on,et kui meelega üritaks oma silme all paksu pleksi murda,võib see kurvalt lõppeda,kuid mingil(?) temperatuuril on ta kergesti painutatav (tõsi,ega ma teist korda küll ei viitsiks seda teha-3x õnnestus alles,sest olin kärsitu ja püüdsin jõuga kaasa aidata-prõks..).
Erilisemad kasutuskohad on kaitseprillid,kiivriklaasid,EU lubab traktoritele klaasideks va.tuuleklaas, mõned teevad isegi autole mootorikatte sellest-küll jah näituseauto...

Seega minu väike 70x600 tükike,spido kaane all, ei tohiks ohtlik olla,aga tänan tähelepanu juhtimast ikka :)
Pilt
suurt näha pole,aga keda huvitab otsib võrgust ise.
:roll:
Kena talveilma....
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas Racha » 09 Veebr 2007, 21:51

ootan huviga uusi pilte, mul kevadel plaanis, kui hästi läheb, sama töö teise masinaga läbi teha. see mis praegust on, see rohkem katsetamiseks
äkki saab sinult mõningaid näpunäiteidki. jõudu ja jaksu sulle :lol:
626gc coupe, the best
hobikorras rehvivahetaja. tel 519992839
Kasutaja avatar
Racha
 
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Nov 2005, 17:38
Asukoht: Tartu-Põltsamaa

PostitusPostitas msnuser » 11 Veebr 2007, 14:34

selle ehitamine võtab kõvasti aeg aja raha.edu ehitamisel:)
ehitan et areneda:)
56264113
Kasutaja avatar
msnuser
 
Postitusi: 391
Liitunud: 26 Jaan 2007, 16:54
Asukoht: Saaremaa.

teree

PostitusPostitas hullkonn » 10 Mär 2007, 23:15

Nonii mees jõudu jaksu ja kas need esiukse polstrid mul mazda ustele tulid sellest valgest doonor autost sest ma vaatasin et neil puuduvad esipolstrid.....?????????????
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas dilidon » 11 Mär 2007, 21:21

..jep tulid küll. Eile sai doonorautost veel üks abivajaja omale osi ning sellel autol pole enam esiosa plekkidest midagi järel-raam ainult 8)
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

Mazda

PostitusPostitas hullkonn » 02 Apr 2007, 09:34

Ja sul tagumisi polstreid kahh enam pole???

Igastahes esimesed on mul peaaegu küljes ja el aknad kahh loodan varsti ära paigaldada
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas dilidon » 18 Apr 2007, 21:07

Mõned postid tagasi targutasin siin,et lasen auto uutele õõtshoobadele ja kinnitan siis. Nüüd sain asja lõpuks niikaugele,et esindusest saadud uus ja särav spetsiifiline seib ka külge saadud ja mis selgus... seib on suure kraega ja auk mis on keskel pole üldse tsentris,vaid nihkesse tehtud. Mis tähendab siis seda,et kui seda pöörata siis tagaratas keerab end sisse või väljapoole. Lammutades vanasid õõtsasi relakaga tagasilla küljest lahti olid nood nõnda kinni roostetanud,et ei saandudki aru kas tegu on ühe või mitme jupiga :wink: Nii,et seda asja vaja ajada sillastendis edaspidi.
See kurjam seib on selle roostese mutri ja kandilise seibi taga.

Pilt

Soojad ilmad lasevad garaazis rõõmsasti aega veeta ja tasapisi nokitsedes ka mõned asjad liiguvad valmimise suunas. Meel läheb hulga paremaks kui näed kuidas tasapisi su enda kätetöö ja väärtuslik aeg :twisted: reaalselt kuju võtab. Igasugu inimestega on tulnud seoses selle auto valmimisega suhelda ja kahjuks valdav enamus on väga skeptilised. Kuuleb aina üht ja sama,et mis sa jändad sellega-osta uus auto, ..see ei tasu ju ära-miks sa seda teed,...ei ole mõtet ju see niiiii vana,et roostetab nigunii ära jne....
Muidugi olen ma nõus,et see ei saa olla elus prioriteet nr.1-palju tähtsamaid asju on olemas,kuid antud kontekstis pole see oluline. Ise ma küll ei läheks kellelegi ütlema,miks sa mesilasi kasvatad, miks sulle puutoigastest aeda meeldib punuda või miks kohalikus õllekas iga õhtu istud ja ,,midagi teed,, Isegi mazdaabis sai käidud kui asi veel ideena meelel oli ja sealgi öeldi suht otse,et unusta ära,pole mõtet..

No see selleks nüüd..
ajan oma asja ikka edasi vaikselt ja kasvatan endale paksemat nahka.
Kurb on see,et mõned lootustandvad projektid-halb sõna praegu-ei vea välja kuidagi. Paistab,et viitsimisest jääb puudu või veel miljonist asjast. Ei tea. Siin Mazdaklubiski näiteid ju...
Ükspäev panin juhtmekimbud ja esimese müramati paika- hirmus kondiväänamine oli.

Pilt

Kapotialune on ka pisikese värskenduse saanud ja sinnagi jätkus juhtmeid,trosse,piduritorusi.
Pilt
Varsti uued uudised :D
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

parandus

PostitusPostitas hullkonn » 20 Apr 2007, 00:12

Krt mulle aetakse samat juttu et mis sa jändad selle mazda risuga et sellest ei saa nagunii sõidu looma...aga ei huvita nihuke jutt mind..see on jama aind et projektika peale läheb kõvasti raha ennem kui kõik kenasti korda saab ja töötama...aega,raha ja viitsimist.


Sinu oma paistab päris kabe tulevat...

igastahes on väga hea tõdeda et on kahh inimesi kes viitsivad ja tahavad projektikaid teha mitte ei võta esimesel võimalusel laenu ja ei osta uut autot.
Aga ei selle mazda väärtus on kahh kuidagi kiirelt kahanenud praegust saab sõitva asja 3000 ga..isegi ford sierra maksab rohkem noo krt ei tea mis nali....kas niivõrd läbi omadega need vanad mazdad siis kõik.

jõudu ja jaksu
Kasutaja avatar
hullkonn
 
Postitusi: 951
Liitunud: 24 Mär 2006, 10:24
Asukoht: Pärnumaakond audru vald

PostitusPostitas tomkulibin » 20 Apr 2007, 06:51

Mida paremini saad hakkama nende "mis sa jamad" jne ütlejatega, seda väärtuslikum on tulemus(kui kannatust jätkub asja lõpule viia).
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

MIS ON KARUL KÕHUS

PostitusPostitas dilidon » 27 Mai 2007, 22:58

Plokikaan lihviti 0,5 mm maha,ja sisselaskes kaotati valujäägid
Pilt
Kolbidel uued rõngad,plokis uued tihendid,uued saaled,väntvõlli pidi vahetama koos hoorattaga,sest eelmisel tugevad sooned sees ja liigne lihvimine ei tegevat head
Pilt
Remondimehe raamatu ja näpunäidete järgi sai plokikaan peale ,pingutades 26/56/85 -hiljem helistas ja soovitas keerata 100,et pidi ikka kindlam olema :roll:
Vaja veel igasugu uusi tihendeid ja siis kuuleb ehk enne jaanipäeva mootori häält ka :wink: (ei tea veel,mis pihustitega teha,kas keemiaravi või uued panna,maksavad need praeguste andmete järgi 110-1100eeku :wink: )
Vot nii...
Viimati muutis dilidon, 22 Apr 2012, 16:46, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron