Teetööd Eesti moodi

Siin rääkida teemadel mis teiste teemade alla ei mahu

Teetööd Eesti moodi

PostitusPostitas pokenaut » 12 Aug 2006, 14:57

2 päeva enne selle jama tegemist pandi asvalt maha.
Pilt
Pilt

Milleks see pindamine??? Minu mõistus ei võta.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas Anonymous » 12 Aug 2006, 15:45

Sest pinnatud teel on parem sõita ja pole nii libe, eriti veel sellistel ristmikel. Ehk kardavad talve või oli lihtsalt teeprojektis ette nähtud, et asfalt kaetakse krobelise värgiga. Aga üldiselt ma ei saa neilt piltidelt aru, mis seal üldse on või ei ole, kommisin ainult sinu seletust pindamise kohta :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas pokenaut » 12 Aug 2006, 15:50

Miks pinnata ainult osad kohad? Võiks siis kohe täisvärgi teha. Ma nägin ise, kui üks tsiklimees seal pidi külje maha panema. Eriti nõme on see, et kui tulla sealt poolt, kus ma pildistasin siis ei ole seda pindamist üldse näha ja kui sinna hooga peale siis võib see lõppeda seal kivi hunnikus.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas choise » 12 Aug 2006, 16:12

Uue asfaldi vahekohad ehk liitekohad on tugevdatud!!!
Ilma selleta hakkab jäätuv vesi seal vahekohtades paisuma!
choise
 


PostitusPostitas pokenaut » 12 Aug 2006, 16:24

SR foorumist
M-Tech kirjutas:Miks situtakse normaalsed teed mingi pigikilluga ära.
Okei, vagude täitmine on hea mõte, aga kas siis ei saa ülemineku kohta normaalseks teha?
Eestis olekski normaalne, kui äravajunud kohtadele pannakse koguaeg asfalti peale, küll siis jäb varsti pidama.
Teele korraliku põhja enivei ei osata teha ja igast asfalti koormast 1/4 lastakse rotti ka (juba tehastes, vähemalt sellised jutud liiguvad).
Pole siis ime, et teed vastu ei pea.
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas arvutihdd » 12 Aug 2006, 21:27

Täiesti normaalne. Hea ,et tehakse, peab äkki aasta kauem vastu. Ning sõidetakse mõistuse mitte käte jalgadega
arvutihdd
 
Postitusi: 263
Liitunud: 18 Okt 2005, 19:00

PostitusPostitas choise » 12 Aug 2006, 21:57

Tegelikkuses lõhuvad teid rohkem ülekoormatud veokid!
Vene ajal tehti teed raskuse vastupidavusex arvestusega kuni 11tonni kui viitsite uurida kui raske on keskmine veok siis saate isegi aru mix need alused teedel vastu ei pea!
Aga järeldusex ongi see et eestlased ei suuda vajadustega kaasas käia!
Sellest on ammu räägitud et teede aluspindasid tehaxe samade standardite järgi nagu 15a tagasi!
choise
 


PostitusPostitas oggi1 » 13 Aug 2006, 19:07

mõttetu vaielda sellel teemal,arvan mina :roll:
555 46198
Kasutaja avatar
oggi1
 
Postitusi: 232
Liitunud: 01 Okt 2005, 20:35
Asukoht: RAKVERE

PostitusPostitas pokenaut » 13 Aug 2006, 19:47

choise kirjutas:kui raske on keskmine veok

10-32t
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa

PostitusPostitas v6sa » 14 Aug 2006, 08:45

Eeee, meil piiriks see 40 t, ega eriti alla selle ei sõideta... Muidugi, õhuveod välja arvatud. Aga neid püüavad logistikud vältida, kuna selle vedamise eest keegi maksta ei taha...

Fibo koorem Pärnust Tallinna + masin pidavat vedajate jutujärgi olema just 40 t. Ehk siis teljekoormus 8 t, sest enamasti 5-teljelised rongid. Aga on ka 6-teljelisi, nendel veel väiksem teljekoormus.

Teljekoormus on see, mis teed lõhub.

P.S. Pindamine on hea, parandab tee haakuvust. Aga idioodid, kes ei mõista pindamise ajal kiirusepiirangust kinni pidada või seal lausa plokki pidurdavad, võiks end põlema panna. Pärnu mnt pindamine Kernus on ehe näide juhtide suutmatusest tingimustega kohaneda... Mitmest kohast on kild minema lohistatud-kaabitud.
v6sa
 
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Dets 2005, 09:44
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas Margo » 14 Aug 2006, 11:42

pokemon kirjutas:Eriti nõme on see, et kui tulla sealt poolt, kus ma pildistasin siis ei ole seda pindamist üldse näha ja kui sinna hooga peale siis võib see lõppeda seal kivi hunnikus.

Mitte migeid märke ei ole teetöödest? Liiklusmärke, tunkedes tegelasi? Lihtne talumeheloogikagi ütleb, et kui tee tundub värskena, siis tasub olla ettevaatlikum- ma ei mõista, millest see kisa?
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ants_M » 14 Aug 2006, 12:06

margo kirjutas:Mitte migeid märke ei ole teetöödest? Liiklusmärke, tunkedes tegelasi? Lihtne talumeheloogikagi ütleb, et kui tee tundub värskena, siis tasub olla ettevaatlikum- ma ei mõista, millest see kisa?



Kui on teetööd või värske pindamine, siis peavad olema väljas vastavad märgid. :!:


margo tõmba natuke tagasi, tolerantsemat suhtumist.
Ants.
raikko@hot.ee
Mob: 5149890
Kasutaja avatar
Ants_M
 
Postitusi: 98
Liitunud: 15 Sept 2005, 15:34
Asukoht: Keila

PostitusPostitas käpa » 14 Aug 2006, 23:25

Mul sõber võtab haakega peale 30 - 35 T kruusa +auto kaalub teist nii palju nii et kuni 70 tonni.Vene ajal pandi selline koorem rauteele.pole ime et teed ära vajuvad.
käpa
 


PostitusPostitas pokenaut » 15 Aug 2006, 08:18

margo kirjutas:
pokemon kirjutas:Eriti nõme on see, et kui tulla sealt poolt, kus ma pildistasin siis ei ole seda pindamist üldse näha ja kui sinna hooga peale siis võib see lõppeda seal kivi hunnikus.

Mitte migeid märke ei ole teetöödest? Liiklusmärke, tunkedes tegelasi? Lihtne talumeheloogikagi ütleb, et kui tee tundub värskena, siis tasub olla ettevaatlikum- ma ei mõista, millest see kisa?


Märkidest ainult ringtee märk ja ennem seda kiirusepiirang 50(oli seal juba ammu enne tee töid)
pokenaut
 
Postitusi: 1678
Liitunud: 23 Nov 2005, 13:23
Asukoht: Paide/Euroopa


Mine Vaba teema

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline