Mazda 6

Mazda 6

PostitusPostitas Anonymous » 18 Aug 2006, 00:38

Kuna alles värske omanik, siis ka paar küsimust. Milline on M6 mootoriehitus ehk siis millised on tagajärjed rihmapurunemisel. Kas klapid kukuvad pähe või mitte? Kusagilt meelde jäänud et viimase otsa 626-l ei teinud rihmapurunemine mootorile liiga aga M6 kohta andmed puuduvad. Ehk keegi pädevam omab infot? Tegu siis m6 diisliga.

Tänud!
Anonymous
 


PostitusPostitas margus » 21 Aug 2006, 18:23

m6 mootor on ketiga ja keti vahetust ei ole ette nähtud üldse autol
margus
 


PostitusPostitas Anonymous » 22 Aug 2006, 21:18

Kindel? Miks siis 100 000 hoolduses on rihmavahetus ette nähtud? Esindus pani ka aja rihmavahetuseks kirja, nemad ju ometi peaksid teadma kas tegu rihma või ketiga.
Anonymous
 


PostitusPostitas roostevaba1 » 23 Aug 2006, 15:45

margus kirjutas:m6 mootor on ketiga ja keti vahetust ei ole ette nähtud üldse autol


sitt m6 siis sul. mul küll rihm :D :lol:
roostevaba1
 


Rihm/kett

PostitusPostitas lepakas » 23 Aug 2006, 17:41

Ketiga peaks olema 2.3 mootor ja selle yõesti vahetust pole ette nähtud.
Mazda6 2.3 GT STW 2003
http://spidoweeb.planet.ee
lepakas
 
Postitusi: 51
Liitunud: 01 Apr 2005, 15:22
Asukoht: Tallinn / Viimsi

2003 Mazda 6 GT

PostitusPostitas Anonymous » 31 Aug 2006, 16:11

Niipalju olen siis vahepeal targemaks saanud, et Mazda 6 puhul bensiinimootorite puhul ei juhtu rihmapurunemisel midagi küll aga diisliomanikud peakid seda kartma.
Anonymous
 


PostitusPostitas margus » 03 Sept 2006, 18:13

mul jah mazda 6 2.3 gt
margus
 


PostitusPostitas 323IFF » 04 Sept 2006, 15:39

tegemist on 6-el nö coswort mootoriga nagu FORD mondeol. ja seega järeldame ainult üht....

K L A P I D P Ä H E !!!!!
erinevalt RED BULL-ST minu pakutavad tiivad kannavad kauem, Kysi ATSi karikate tulemuste pöhjusi....
Kasutaja avatar
323IFF
 
Postitusi: 537
Liitunud: 07 Juul 2005, 11:04
Asukoht: TALLINN kIVIMÄE : 52 88765


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron