Postitas tomkulibin » 25 Aug 2006, 07:24
Kas kasutad originaal mõõtudes rehve?
Mida laiemad papud alla paned, seda enam on tuntav efekt- rööpas teed/masin valib ise teed.
Peale rooliotsakute on olnud ka juhuseid, kus roolilati kere külge kinnitava kronsteini ja roolilati vahel olev kummipuks on väsinud- ujub kogu latt kere suhtes. Ka õhurõhk rehvides mängib siin rolli ja ka see, et mõnel rehvil halvem pidamine teiste suhtes.
Ja kas tagumine sild ka paigas on, puksid ok?
Püüan vastata konreetsele küsimusele:
Rooliotsad on vahetatud.Kas roolilatil on loks sees ja millest see tuleb?
Vastus:
Roolilatil võib olla loks ja tuleb see tavaliselt kulumisest st kasutamisest.
Viimati muutis
tomkulibin, 27 Aug 2006, 06:35, muudetud 2 korda kokku.