Kooma kirjutas:Tegelikult suht lihtne ettevõtmine. Tegu täiesti iseseisva süsteemiga. Mingeid juhtmeid seal vist ei olnud (tegelikult vist on ka latte, millel mingi el asi on küljes aga soovitaks sul ilma selleta varianti). Lammutustöödest ei mäleta eriti aga pampri ja parema poritiiva pead minu mäletamist mööda maha võtma, et pääseda radiaatorit kinnitama. Kõige suurem töö vast on lati maha saamine. Ma ei mäleta enam, kas latt tuli lihtsalt maha või oli seal ees ka midagi. Kui kõik jupid kokku kogud mis vajalik, siis arvan et ka algaja mehaanik saab nädalavahetusega hakkama. Pluss see, et õpid oma autot tundma ja mutrivõti istub peale seda kohe kindlamalt kätte. Ah jaa, enne unustasin mainida, et rihmad on ka arvatavasti erinevad, seega ära unusta seda kaasa võtmast või uut ostmast.
Juhtmetest: on üks pistik, mis tõstab tühikäigu pöördeid , kui kohapeal rooli keerama hakkad. Kui sul sellele vastust kerepoolt pole, pole ka midagi hullu, töötab niisama ka ja välja ei sureta mootorit(kohapeal gaasi andmata rooli keerates). Nii et suht savi, on pistik või ei ole.
Millega need pamper ja tiib ette jäävad? Ainult günekoloog opereerib mandleid läbi istmiku.
Tõstad nina maast lahti, paned pukid alla, eemaldad esi rattad ja koobastes olevad mootori pori katted(saab ka eemaldamata, aga mugavam on). Järgmiselt lased rooliotsad(välimised) lahti ja siis mootori ja tulemüüri vahelt paistev roolilatt lahti keerata( 4 kinnitus polti- mutrit), Lisaks rooliratta võlli kinnituspolt (salongist pääseb ligi)
Nii palju lammutamisest.
Koostamine: uus latt vana asemele, roolivõll kinni ja rooliotsad külge. Siis torud, mis doonorilt saadud lati külge ja kere külge. Järgnevalt võimu kronstein mootori külge, võim külge ja rihmaratas külge, rihm peale ja ära pingutada. Seejärel võimu vedeliku mahuti paika ja ühendad võimust voolikud torud omavahel . Täidad süsteemi õliga (mahutis oleva filtri alumine osa peab ära uppuma). Siis keerad paar korda rooli servast serva (esmane süsteemi õliga täitmine) seejärel käivitad mootori ja lased rooliga servast serva seni kuni ulguv heli rooli keeramisel ära kaob ( või jääb tunduvalt vaiksemaks/eakad pumbad on häälekad). Vahepeal kontrollid õli taset mahutis. Ilmselt peale lati vahetust tuleks kontrollida esi silla kokkujooksu.