Probleem m6 2,3 mootoriga

Probleem m6 2,3 mootoriga

PostitusPostitas Kooma » 27 Sept 2006, 21:50

Juhtus siis täna selline asi, et autoga kõrvalteelt peateele keerates hakkas järsku kabotiall kõrin pihta ja mootor muutus tuimaks. Viimases pole tegelikult väga kindel, õrnale gaasipedaali puudutusele igatahes ei tundunud reageerivat nagu peab ning pidasin paremaks moto välja suretada. Samas ise välja masin ei surnud. Igatahes kutsusin teise auto järgi ja lasin masina köieotsas koju vedada. Ise arvaks esialgu, et midagi seoses ketiga andis järele ja kõrin oli põhjustaud sellest, et kett käis kuhugi vastu. Küsimused siis sellised, kas antud motol jooksevad klapid pähe, teiseks kuhu masin remi viia. Kas ainuvõimalik on esindus või näiteks paljukiidetud ja kirutud mazdaabi (küsimus hinna ja kvaliteedi suhtes). Garantii enam ei kehti ja moto läbisõit on 116 kkm. Mõtlesin ise, et kui homme aega saan, siis võtan korra klapikambri kaane maha, sealt ehk selgub, kas mu oletus proboleemile ketiga peab paika.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 28 Sept 2006, 00:06

Konkreetset mootorit ei tunne, aga pakuks välja ketipinguti viga. kett lõtvunud, kõriseb, võib hammasrattal üle hüpata, süüde ja gaasijaotus vale. Kas klapid pähe jooksevad, oleneb konkreetsest mootorist, mida paraku lähemalt ei tunne.
Mazdaabis töötavad inimesed, kes saanud koolitust Mazda keskuses. Teadmiste poolest peaks hakkama saama, samas võib ju telefoni konsultatsiooniga kindlaks teha, kas võavad jutule.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Kooma » 28 Sept 2006, 08:03

Võtan klapikambri kaane maha ja vaatan mis kett teeb, mustamäe mazdaabi mul sisuliselt tööl kõrvalmajas, eks hüppan läbi ja konsulteerin nendega
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kooma » 02 Okt 2006, 16:18

Et siis kõigi 6 gt omanike rõõmustamiseks, vea põhjuseks on üks pisike imearmas klapp, mis võttis kätte ja murdus ära, tulemust peaksid kõik mootoritega kokkupuutunud kodanikud teadma - kolb on segamini, kaas on sisuliselt taastamatu ja omanik otsib vaikselt köit.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nymmik » 02 Okt 2006, 16:53

Kooma kirjutas:Et siis kõigi 6 gt omanike rõõmustamiseks, vea põhjuseks on üks pisike imearmas klapp, mis võttis kätte ja murdus ära, tulemust peaksid kõik mootoritega kokkupuutunud kodanikud teadma - kolb on segamini, kaas on sisuliselt taastamatu ja omanik otsib vaikselt köit.

Kaastunne. Õnneks pole see vist massiline viga, vähemasti ma pole kuulnud et kellegil 2,3 mootori omanikul samat asja oleks juhtunud.
Aga kui garantii väline siis valus mõrv rahakotile.
nymmik
 


PostitusPostitas portos » 02 Okt 2006, 18:32

see nüüd küll hea uudis pole :shock:
keretööd ja värvimine 56396887
Kasutaja avatar
portos
 
Postitusi: 404
Liitunud: 26 Veebr 2006, 22:45
Asukoht: tartu

1994 Mercedes-Benz C Class

PostitusPostitas tomkulibin » 02 Okt 2006, 22:19

Klapp ja kolb ja kaan- valus. Aga ega keegi pole santazeerinud teemal, et seesama pisike armas klapijupike äkki oma nimetähed ka ploki/hülsi pinnale on kraapinud?
Südamlik kaastunne Sinu rahakotile (kui see ei lähe garantii alla). Selle jama nimistusse tuleks lisada veel ka tihendite komplekt ja ilmselt on seal veelgi juppe, mis peale lahtivõtmist vahetamist vajavad.
Minu teada peaks olema kosel Mazdaabis mingi Mazda 6-e mootor, ei tea täpselt milline(1.8/2.0/2.3), aga ühe avariilise pealt tõsteti maha, uuri maad, kui õige moto, siis ilmselt odavam, kui sinu oma lappimine, arvan ma.
See küll vähe teemaväline, aga mis seos võiks olla sinu auto mootoril sinu kasutajanimega?(Ära südamesse võta ja pikka viha ära pea, palun)
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Kooma » 02 Okt 2006, 23:25

Ei võta südamesse, kooma on nimi mis on koostatud mu perekonna ja eesnime esimestest tähtedest ja pandi mulle hüüdnimeks sõbralikult tögades kunagiste kursusekaaslaste poolt, tögades sellepärast, et tegu põhimõttelise karsklasega. Mis puutub mootorisse, siis kaanel on õhtu käes, klapi jäänus suutis ära lõhkuda vähemalt ühe klapi veel koos pesaga enne kui oma pessa pidama jäi. Hülss on kriibitud ja nagu aru sain siis rem kolbe ei pakuta, seega jääb ka puurimine ära. Auto on mustamäe mazdaabis ja arvan et nad ise teavad mis neil olemas on või ei. Teoreetiliselt on võimalik muidugi kaane ja vast ka plokiga midagi teha kuid selle remondi tulemus... Täna sai räägitud ühe inimesega kes saksast juppe toob. Arvatavasti hakkab kabotiall uut elu elama seal mõne ära kägardatud mazda süda. Rahalisest poolest parem ei räägiks. Garantii alla ei lähe enam kindlasti, sest auto on ületanud nii 100 tuhat km kui ka 3 aastat (mõlemad minuteada garantii kriteeriumiteks).
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nymmik » 03 Okt 2006, 10:35

Nüüd paras aeg oleks USA-st tuua 3.0 kapoti alla :twisted:
Engine Type 3.0L DOHC 24-valve 6-cylinder with VVT
Horsepower, SAE net 212 @ 6000 rpm
Torque, SAE net (lb./ft.) 197 @ 5000 rpm

Aga sealt toomine ületab igasugused eelarved :(
nymmik
 


PostitusPostitas Kooma » 03 Okt 2006, 11:09

Tänan, kui see 122 kw on mulle täiesti piisav võimsus. Aga kui mõni teine 2,3se omanik tahab sellist lüket teha, siis ma ostaks hea meele ja mõistliku hinnaga ta vana mootori endale.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas margus » 03 Okt 2006, 13:44

AUTO24

ÜKS 2.3 GT 50 000.- EEST

JA TEINE 80 000.-
margus
 


PostitusPostitas Kooma » 03 Okt 2006, 13:58

50 tuhat on 2,0 mitte gt, 80 tuhat on gt, tegu on mõlemal juhul enampakkumisega millel gt hetkehind on hetkel 115 tuhat.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas margus » 03 Okt 2006, 15:11

PALJU SUL AUTO LÄBISÕIT ON?
margus
 


PostitusPostitas Kooma » 03 Okt 2006, 15:42

läbisõit on antud esimeses postis 116500 on enam vähem
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas margus » 03 Okt 2006, 16:52

kas sul eelnevalt ei ole mingeid imelikke hääli tulnud või midagi sellist, (et kui mõnel teisel sellisel peaks juhtuma siis saaks ennetada)?

sellise läbisõidu puhul on ikkagi tegemist tehase veaga, mitte mingi osa kulumisega. proovida ju võib näiteks tehase kaela seda ajada, kuigi garantii läbi.
margus
 


PostitusPostitas tomkulibin » 03 Okt 2006, 21:41

Käisin ka täna hommikul kaemas seda mis motost järgi jäänud, kahju kohe vaadata, kuidas klapi pea serviti pesas istub. Ja kõik muu, mis sellega kaasnenud on.
Aga alternatiiviks: on olemas ju mootor markeeringuga KL(KLZE), suht tegus loomake, puuduseks- kuis sobib su autu aiste vahele ja kui palju "kulibinlust " tarvis koostamisel.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Kooma » 03 Okt 2006, 21:57

Ma ei orienteeru eriti mootorites nende tüübikoodide järgi, ehk seletaksid võhikule, mis nende tähtede taga. Esialgu aga ootab kas ehk leitakse kuskilt ikkagi originaalmootor. Kui ei, eks siis hakkab otsima alternatiive.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 04 Okt 2006, 00:21

KL on 2.5 l V6 mootor, paigaldati MX-6-le
KLZE- sama, aga japsi siseturu versioon, väheke võimsam.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8359
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Kooma » 04 Okt 2006, 12:18

Hetkel siis seis selline, et saksamaal on mootor olemas, 2004 aasta 50000 läbisõiduga süda. Praegu kontrollitakse, kas mootorid on sama tähistusega, et ei tekiks üllatusi, kuna mootor tuleb ilma kollektorite ja muu jamata. Kui hästi läheb, siis peaks reedel olema mootor Tallinnas ja paari nädalapärast masin ka tänaval jälle. Samas pole veel mõtet liigselt hõisata.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Haramount » 04 Okt 2006, 23:52

Lase "ajud" ka üle vaadata, et oleks sama tähistusega. Ma Mazdat tean küll suht kehvasti aga Honda 2.5 ja 2.7 mootoritel oli see ajukirurgia üsna oluline teema.

BRH
Kasutaja avatar
Haramount
 
Postitusi: 514
Liitunud: 17 Apr 2006, 21:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kooma » 05 Okt 2006, 08:23

Kogu elektroonikaosa jääb vana mootori küljest, vahetatakse välja vaid raud. Seega kui mootorid ise omavahel klapivad ei tohiks elektroonikas probleeme tekkida. Tõde selgub muidugi siis kui uus mootor kohal.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kooma » 05 Okt 2006, 14:17

Paneks siia ühe mingil määral teemaga seonduva küsimuse. Nimelt kui pikk on garantii mille peab automüüja ka kasutatud auto puhul andma. Auto on ostetud saksa auto kasutaud liisngautode salongist juuli lõpus, kus too oli komisjoni müügis. Erinevatest kohtadest uurides on tulnud vastuseid 2-6 kuuni.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kooma » 20 Okt 2006, 11:06

Nii, tänasest päevast siis auto taas tänaval, mootor jäi samaks 2,3 122 kw, toodi saksast. Kogu krempel läks maksma suurusjärk 37 tuhat. Raha maksin kinni ise - peale väikest arupidamist leidsin et pole erilist mõtet hakata tõmblema. Õigus nõe esitada oleks vast ainult siis kui suudaksin ära tõestada et viga oli mootoril juba enne teada, seda on aga sama lihtne tõestada kui seda, et ma ise näiteks mootorit kuivale ei jätnud või midagi muud. Kõige tõenäolisem on ikkagi see, et murdunud klapi näol oli tegu tehase praagiga mis siiani vastu pidas.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn


Mine Mazda 6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist