Mazda 323f BG

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

PostitusPostitas -Kristo- » 29 Dets 2006, 14:48

Tervist!
Mina tahaksin nüüd 1,6 meeste käest küttekulu kohta küsida. Mina sain suvel min. küttekuluks linnas 7,7 ja alla selle mitte kunagi. Maanteel 100-110 km/h kulu 6-6,5. Talvel linnas 9,5l/100km ja viimati tuli nüüd täpselt 10. Arvestades seda, et praeguseni pole õigeid külmasid veel olnudki, on seda tibake palju minuarust. Õhufilter, kütusefilter, küünlad, kõik õlid jms. vahetatud (va. hammasrihm). Auto läheb kiiresti soojaks ja käivitusprobleeme pole kunagi olnud. Rataste kokkujooksud lasin ära kontrollida ja reguleerida. Äkki oskab keegi öelda, et milles veel viga võib olla. Vaadates numbreid, mis Mario oma 1,6'ga kätte on saanud, tekib kahtlus, et miskit on siiski viga minu liikuril. TÜV läbis igatahes puhtalt. Ainuke asi mida veel kahtlustasin on talverehvid, millega sõitsin ka suvel. Oskab keegi veel vihjata millelegi, mis mõjutab kütusekulu?

PS. Ja ma ei ole raske kingaga mees.
Kasutaja avatar
-Kristo-
 
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Juun 2006, 21:58
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas lines » 29 Dets 2006, 15:17

eelmine auto oli mul 323 1,6 (mitte F ning autom kastiga)). ja ütleks et sinu kütte kulu on minu arvates suht norm kuna endal ka linnas ikka alla 10 L ei saanud. kütte kulu polnud väike aga mine oli üli kõbus 8)
Igaksjuhuks uuriks kuidas kütte kulu mõõtsid? üks võimalus selline: pane paak täis- sõida täpselt 100 km ja lähimast bensukast pane paak uuesti täis ja siis näed kui palju peale mahub.

asjad mis mõjutavad küttekulu:

-talverehvid (sügavam muster)
-vale rõhk rehvis
-mitte töötav küünal
-palju lühikesi otsi külma mootoriga
-palju kohapeal seismist (ummikud), olen kuskilt lugenud et töötav mootor võtab tunnis küttet 2-3,5 liitrit (oleneb autost)
-
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas -Kristo- » 29 Dets 2006, 17:03

Küttekulu mõõdan nii, et panen paagi silmini täis, nullin odomeetri ning sõidan paagi tühjaks. Siis jälle paak täis ning tangitud liitrite arvu jagan sõidetud kilomeetritega ja korrutan sajaga.
Kui nüüd järele mõelda, siis auto on kohapeal käinud küll ikka päris palju. Kuid ma olen kuulnud jutte, et tühikäigul võtab auto keskelt läbi 1-1,5 liitrit (seda ei saa muidugi puhta kullana võtta).
Kasutaja avatar
-Kristo-
 
Postitusi: 30
Liitunud: 12 Juun 2006, 21:58
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Anonymous » 29 Dets 2006, 18:16

Pakun välja et linnaliiklus oln tihedamaks läinud, ise arvan naise autoga kuluks u.11L/100km ja oma 626 103Kw puhul u.15-17L/100km seda siis Tallinnas :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas fm25 » 31 Dets 2006, 16:10

mul sama mure, pole küll kunagi arvutanud ega mõõtnud aga tundub jah, et 323f võtab tiba palju kütet väikse auto kohta
auto on eluks vägagi vajalik
fm25
 
Postitusi: 91
Liitunud: 08 Nov 2006, 12:09
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas vvs » 31 Dets 2006, 16:33

Just vaatasin oma bensuarved üle ja BA keskmine tuli 18 000 km peale 8,13l - seal siis linn+maantee :!:

Ise olen rahul 8)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1579
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas IvarR » 13 Juun 2007, 12:53

Pilt
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas K_ » 16 Okt 2007, 16:04

oeh...kunagi seda teemat tehes olin kindel et mazda ikka ostan omale ja nüüdseks kui päris mitu autot juba käest läbi käinud jõudsin ikka jälle Mazda juurde tagasi :D

plaan siis osta see auto

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... em&id=7979

rääkige mis teate sellest autost, mootor mulle mudugi meeldib aga natuke kardan, et võib peenestatud masin olla. Anyway igasugu info on teretulnud :)
K_
 
Postitusi: 70
Liitunud: 20 Okt 2006, 21:00

PostitusPostitas Mario » 16 Okt 2007, 16:27

no vähemalt tundub hea masin :)
tõmba traati ja uuri järgi ;)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas K_ » 16 Okt 2007, 16:32

Mario kirjutas:no vähemalt tundub hea masin :)
tõmba traati ja uuri järgi ;)
Täpselt nii plaanis ongi :)

*endalegi üllatuseks avastasin, et sama auto siit teemast korra juba läbi käinud :D

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewto ... 5394#25394

///üks küsimus veel, kas sellele 96kw variandil on mingeid erinevusi pidurite suuruses vms, nimelt tahaks teada kas 13" velg läheb alla

Kirjutas mulle veel selle auto kohta sellist asja

veomunakad on tegelt läbi-sõita saab aga keerates klõgisevad


Kui kulukaks remont võib minna?
K_
 
Postitusi: 70
Liitunud: 20 Okt 2006, 21:00

PostitusPostitas Anonymous » 18 Okt 2007, 09:47

13" veljed sellele alla ei lähe :!:
Välimised veovõlli otsad maksavad arvatavasti 700.- ringi tükk aga uuri varuosakauplustest järgi :idea: ja tegelikuses on mootori ikkagi see sama 1.8i BP mille sakslased külma kõhuga millegipärast 1.9 alla pressivad, kuigi on 1840 kuubikut 8)
Anonymous
 


PostitusPostitas lines » 18 Okt 2007, 10:11

tavalisel 323 -mele (mitte f vaid vist BG) 1992a olid küll all 13 tollised plekkveljed. Nii et minu arusaama järgi peaks 13 ikka sobima ka F -ile ???

Minu eks auto oli siis selline http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2802
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 18 Okt 2007, 15:38

GT mudelil on esimesed kettad suurema läbimõõduga ja 13" alla ei lähe :!:
Anonymous
 


PostitusPostitas lines » 18 Okt 2007, 15:47

MazdaGTI kirjutas:GT mudelil on esimesed kettad suurema läbimõõduga ja 13" alla ei lähe :!:



Nüüd minagi meetrikene targem jälle :roll:
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas hedpe » 07 Nov 2007, 21:12

keegi tark rääkis,et BG-le pidi isegi 17" alla minema
hedpe
 


PostitusPostitas Mario » 07 Nov 2007, 21:29

hedpe kirjutas:keegi tark rääkis,et BG-le pidi isegi 17" alla minema

kui amordid kannatavad löö kasvõi 18" alla.. (seda on tehtud) :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas IvarR » 07 Nov 2007, 21:40

hedpe kirjutas:keegi tark rääkis,et BG-le pidi isegi 17" alla minema


Noo ja mis siis mu autol all on :D?
Pilt
Ja 18" läheb alla 30profiili puhul ja kuni 225 laiuse rehviga. Loomulikult oleneb kõik ET-st

Tegelt uuel aastal peaks ka 19-20" käkitegu olema alla panna oma autole :D
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas hedpe » 07 Nov 2007, 21:49

ma tahan oma kärule 15/65 alla toppida,enne oli 55,jubedalt peksis eesti teede peal läbi
hedpe
 


PostitusPostitas IvarR » 07 Nov 2007, 21:55

hedpe kirjutas:ma tahan oma kärule 15/65 alla toppida,enne oli 55,jubedalt peksis eesti teede peal läbi


Hm mul on gaasiamordid/coiloverid (üle200kg raskema auto omad) jäigema seadistuse peal. Ja 215/35R17 rehvid.
Mulle meeldib. Vähemalt istub auto teel mitte ei tekita vedrustus illusioone pidamise poole pealt.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas hedpe » 07 Nov 2007, 21:59

ma olen tähelepannud ,et kui on originaal mõõtmetes talvekummid all siis on 323f-il tsipa s*** pidamine libedaga
hedpe
 


PostitusPostitas IvarR » 07 Nov 2007, 22:01

hedpe kirjutas:ma olen tähelepannud ,et kui on originaal mõõtmetes talvekummid all siis on 323f-il tsipa s*** pidamine libedaga

Üldiselt alla 17" lamelli ma ei mõtlekski kasutada oma autol. juhul kui peaks talvel üldse sellega liikuma. Ma ei suuda sõita autoga mis ujub ja ei anna infot sellest mis rehvi ja teepinna vahel toimub.
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas hedpe » 07 Nov 2007, 22:02

tundub asjalik mõte olema
hedpe
 


PostitusPostitas Anonymous » 07 Nov 2007, 22:32

hedpe kirjutas:ma tahan oma kärule 15/65 alla toppida,enne oli 55,jubedalt peksis eesti teede peal läbi


Sellisel juhul hakkab spido aiateibaid näitama :idea:
Anonymous
 


PostitusPostitas Mario » 07 Nov 2007, 22:37

If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas hedpe » 07 Nov 2007, 22:45

krt,siis sellejärgi peab hakkama vähem vajutama
hedpe
 


EelmineJärgmine

Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline