Filler kirjutas:mis selle masina kütusekulu ka linnavahel on,reaalselt ma mõtlen just,ise kaalun vaikselt auto ümbervahetamist
Linnavahel ma arvan mingi 14-15, kindlasti saab ka vähemaga hakkama kui eriti ei vajuta. Maanteel mingi 8-9.
Filler kirjutas:mis selle masina kütusekulu ka linnavahel on,reaalselt ma mõtlen just,ise kaalun vaikselt auto ümbervahetamist
revo5 kirjutas:On siin keegi kellel ka 6 MPS olemas:P sai endale ka ostetud
hhhannes kirjutas:olen rumal,niiet andke andeks .kas mps´il on pidev nelivedu?olen proovinud vw ja volvo "niinimetatud""neliveolisi" ja päris neliveolisi ning olen leidnud enda jaoks tõe-parem esi või tagavedu kui isemõtlev nelivedu.oleks siis veel mingi nupp"nelivedu on/ohf",aga lihtsal äkki on ja siis ei jälle ole.
Kolmik kirjutas:see näeb küll päris seks välja
http://turbinov.ru/news_photos/2007/12/ ... cept_2.jpg
pilsner kirjutas:Mina kui 6 MPS omanik võin öelda, et auto nõrgaks kohaks on mootoripadjad ja diffrikinnitus. Tellisin performance kinnitused mootorile ja käigukastile - annan teada, et kas ja kui hull on tekkiv vibratsioon.
kd kirjutas:pilsner kirjutas:Lõpuks sain kätte järgnevad jublakad, mis tunduvad olevat "must have" kõigile MPS6 omanikele:
http://www.streetunit.com/Turbine_Tech_Rear_Differential_Front_Mount_MS6_p/ttms6rdfm.htm
http://www.streetunit.com/AWR_Rear_Motor_Mount_for_MAZDASPEED_6_p/awrms6rmm.htm
http://www.therpmstore.com/product_info.php?cPath=91_113&products_id=825
http://www.therpmstore.com/product_info.php?cPath=91_158&products_id=799
Kogu "komplekt" tundub nüüd kordades jäigem ja sellega kaasneb muidugi vibratsioon, millega õnneks olen kiiresti harjunud.
Heliefektidest niipalju, et kuulda on mõnusat hammasrataste tööd ja diferentsiaali undamist....maitse asi
Mnjaa, sinu MPS on ikka igatpidi ära tuunitud. Midagi oli tehtud minu meelest ka juba enne sind või ma eksin? Sumpad olid küll mitteoriginaalid juba siis... Igal juhul müts maha
Filler kirjutas:kuhu su autoteema kadus?Oli ka midagi lugeda.
Sven kirjutas:Ma tegelikult ootaks juba millal pilku masin ükskord ka tööle ja ühte tükki jääb,
Tahaks ka väikse ringi teha ja tunda seda jõudu.
Sven kirjutas:Ma tegelikult ootaks juba millal pilku masin ükskord ka tööle ja ühte tükki jääb, ehk saab mingid näitajad ka lõpuks ära mõõta nagu näiteks 60ft ja ET. Päris kurb on teda alati nähes kuulda et miskit taas ei kesta ja vaadata tema õnnentut nägu. Kas selle korpuse osas on kah miskit välja mõeldud mis lagunes? millal puksid ja muu külge saab? Tahaks ka väikse ringi teha ja tunda seda jõudu.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist