Küsimused MPV tehnilise poole pealt

Küsimused MPV tehnilise poole pealt

PostitusPostitas Anonymous » 11 Dets 2006, 21:31

Ehk siis plaan soetada MPV aastast alates 2000. Ja mõned tehnilist laadi küsimused:
1. Vastupidavus, kas vastupidavamad on alla 2002 aasta mudelid või vastupidi. Mulle tundub, et alates Mazda 6 turule tulekuga on paljude mudelitega probleeme (müra, mootorite vastupidavus, kere roostetamine).
2. Müra, proovitud 2001 a. masinal ikka müra salongis liiga palju, jällegi, kas uuematel (millisest aastast alates) on sellega midagi ette võetud.
3. Mootorid: nii 2,0 bensiini kui diiselmootorid kipuvad peale 200TKm kapitaalselt üles ütlema, nii mulle tundub, sest näiteks Saksa lehtedel müügil masinad, millel kas mootori viga või suisa vahetatud. Ehk millist aastakäiku eelistada (kuigi olen ka varem internetis nn. autodel silma peal hoidnud, siis teiste markide puhul seda väga tähele pole pannud).
4. Torud auto all, kas tõesti MPV-l on all rauast torud (kütuse jne), mis peagi läbi roostetavad. Minu eelmisel 626-l (99a.) küll sellist jama ei olnud.
5. Muud "lastehaigused", e. mudeli uuendus ilmus välja 1999 aastal, seega millisest aastast tasuks üldse autot vaadata

Tänan asjalike kommentaaride eest.
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 11 Dets 2006, 22:11

Miskis teenenduses kuulsin väidet: peale 96ndat autosid ei tehtud enam. :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8362
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas bmw » 12 Dets 2006, 20:28

edasi tehti tarbeesemeid, mis ei ole loodud kestma muidu sa järgmist masinat enam ei ostaks, kui viimane kestaks 20a :D
Kasutaja avatar
bmw
 
Postitusi: 499
Liitunud: 21 Dets 2005, 15:43
Asukoht: KEILA

PostitusPostitas Anonymous » 14 Dets 2006, 00:24

Kas ometi mitte keegi isegi Mazdaklubist ei suuda vastata pisut täpsemalt
Anonymous
 


PostitusPostitas Lennu » 14 Dets 2006, 01:01

Isegi mazdaklubist?
Kui kellegil pole selle mudeliga kokkupuuteid olnud , siis ilmselt ei osata su spetsiifilistele küsimustele vastata.

Sõbral on MPV 2001 a mudel ja on sitaks rahul.
See on ka kõik mis kuulnud olen.
Lennu
 


PostitusPostitas veekaheksa » 02 Dets 2008, 22:01

Eks autot kannataks vaadata ikka nii uut kui rahake lubab. 2.0 bensiin jääb lahjaks MPV peal, 2.3 on täitsa enamvähem. Vastupidavus on kah täitsa normaalne, niipalju kui mina mäletan, oli mingi probleem gaasitrossiga, aga see määriti ära ja siis oli suht vaikus jamadega. Mingi imelik kolks oli, kui kurvis üle konaruse sõita, sellele ei saanudki jälile. Autopilooti pole, see oli nagu natuke paha asi. Diisli kohta ma ei oska rääkida. Roostetama kipuvad nad esitiibadest, kui neile porilapakaid pole pandud. Tundub, et niikui kivi värvile tugevama laksu paneb, siis on roostekoht kohe olemas kah. Ja kui iga päev istmeid sisse-välja tõstma pead hakkama(tagumisi), siis oleks lihtsam see kõige uuem variant sebida, Karakuri süsteemiga ei pea välja tõstma, vaid uputad põrandasse. Istmed on suht rasked muidu.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV

PostitusPostitas siisik75 » 11 Mai 2009, 22:46

endal on mpv 2003a.2.0td 100kw.sellega sõitmine on ülim mõnu,mina nii rahul pole veel olnud.kuid varuosade hinnad ajavad marru.sõbral mazda mpv 2005 2.0td 100kw.temal läks turbo mis maksab uuest peast 54000 eeki.önneks sai romulast 6000 eek.rihmarullid ei pea vastu,ja muud vead lisaks.nii et kui tahad osta mpvd,siis osta 2000+2003a.mina olen rahul.aasta kulu osadele ca10000 eek.kuna oli piduri peasilinder ja suport läbi,ja kuna esinduses on tropid ja nad ei suutnud seda avastada siis läks see raha rohkem teenindusele kui osadele.hiljem jätkan
siisik75
 


Re: Küsimused MPV tehnilise poole pealt

PostitusPostitas veekaheksa » 09 Okt 2010, 10:14

Nüüd on siis veel saanud targemaks sel teemal. 2.0 mootoriga variant sobib linnavahel köögerdamiseks, võtab suht vähe. Maanteel võtab 2.0 rohkem kui 2.3. Tagumised sadulad tahavad hoolitsust. See imelik kolks, millest ma siin rääkisin, oli esimestest stabikakontidest. Need hakkavad mul uuesti vaikselt häält tegema. Peale ostmist sai B osa pandud sinna, nüüd on vist pea 20k sõidetud kah nendega. Vanamees sõidab mul 2.0 bensukaga ja kiidab igast asendist. Jupihinnad on kohati natuke kallivõitu, aga otsides tavaliselt leiab ka soodsamaid. Ta võrdleb MPV vastupidavust Volvo 740/760 vastupidavusega.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
veekaheksa
 
Postitusi: 65
Liitunud: 02 Dets 2008, 21:19
Asukoht: Scand<V8>Prn

2004 Mazda MPV


Mine Premacy/MPV/5

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist