K: Tosooli vahetus

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

K: Tosooli vahetus

PostitusPostitas Anonymous » 13 Dets 2006, 20:03

Oleks soov vahetada tosool täiesti ära uue vastu.
Andke juhiseid kuidas?
Anonymous
 


PostitusPostitas dilidon » 14 Dets 2006, 18:20

Pista käsi radiaatori alla,(auto eest) ja umbes radika keskkohas on näpuga keeratav nippel. Keera ära ja eemalda radika kork....
Peaks saama nii.....

Õhu eemaldamine on paras vaev,- vala tosool pikkamööda sisse ,Vahepeal oota paar minti ,vala veel... Pane moto korra tööle ja siis pigista kummivoolikuid ja lase voolikukinnitusi nati lahti- kõrgemalt,siis vala juurde kui vaja. (See osa on kõige nu..im)

Loe seda teemat ka/ MX6 ajab jahutusvedelikku välja/
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas Laisu » 14 Dets 2006, 19:26

ei ole vaja mingeid lõdvikuid lahti lasta :!: lase vana vedelik välja, ja uus sisse niipalju kui mahub, natuke oota et alla vajuks ja siis vala veel niipalju kui mahub, siis pane auto käima, hoia natuke pöördes et mootor läheks kiiremini soojaks, ja koguaeg vaata paisupaaki, kui sealt vedelik väheneb siis vala juurde, salongis pane puhuma kõige kuumemat, ja nii teed niikaua kui vent tööle hakkab, siis on termostaat täiesti avanenud ning töötab terve ringul, ning kui enam vedeliku tase ei alane paisupaagis, tähendabki et õhk on väljas.
Laisu
 


PostitusPostitas dilidon » 14 Dets 2006, 20:28

Nojah...mina nii ei saanud ikka õhku välja,.-lõpuks aitas lõdvikutega mängimine.

:wink:
Pole head mõtet praegu..
Kasutaja avatar
dilidon
 
Postitusi: 323
Liitunud: 23 Mai 2006, 14:48
Asukoht: Läänemaa,Pärnumaa viis170viis07

PostitusPostitas Laisu » 14 Dets 2006, 21:17

no sa võid neid seal vaikselt mudida, kuid lahtikeeramine ei ole kohe kindlasti vajalik.
Laisu
 


PostitusPostitas Anonymous » 14 Dets 2006, 22:07

Ok tänud juhendite eest, üritan selle protseduuriga hakkama saada.
Loodame et see väga raskeks ei kujune.
Anonymous
 


PostitusPostitas fm25 » 14 Dets 2006, 23:05

laisul õige jutt mina tegin ka nii
fm25
 
Postitusi: 91
Liitunud: 08 Nov 2006, 12:09
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas nono » 15 Dets 2006, 18:35

Järgmiste masinate puhul käib asi niimoodi:
Mazda 323/MX-3/626/MX-6/
Millenia/Protégé 1990-1998

Set the heater control to the MAXIMUM heat position.

Run the engine at idle with the radiator cap removed to allow all the air to bleed out of the system. Add coolant as necessary to attain the proper leve.

Ja selliste masinate puhul on asi nii:
Cooling System
Mazda 323/MX-3/626/MX-6/Millenia/Protégé 1990-1998

Remove the radiator cap.

Position a suitable container under the radiator and open the draincock to drain the radiator.

Clean the cooling system by flushing with clear water.

Close the radiator draincock.

Refill the system with a 50/50 mixture of antifreeze and water. Fill to the FULL mark on the reservoir and install the radiator cap only to the first stop.

Start the engine and run it at fast idle until the upper radiator hose feels warm, indicating the thermostat has opened and coolant is flowing throughout the system.

Stop the engine. Carefully remove the radiator cap and top off the radiator with the water/antifreeze mixture, if required.

Install the radiator cap securely and fill the coolant reservoir to the FULL mark.
nono
 



Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline