Mazda 626 GE 1.8/2.0 93-96a.

Kui on vaja abi millegi ostmisega siis siin saad abi küsida.

Mazda 626 GE 1.8/2.0 93-96a.

PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 21:43

Tervitus,

valin autot ja mõttes on Mazda 626, siit foorumist sain aru et keretähis on GE, 1,8 või 2,0 mootoriga. Kindlasti tahaks sedaani, luukpära eriti ei meeldi...
Traditsiooniline küsimus: kui kallis on üleval pidada? :P Kumb mootor on töökindlam? Kas sellise Mazda kere on täielikult tsingitud? Kui roostealdis ta on?
Kütusekulu pidi olema u. 8l tuuris.

Millegipärast mul on kerge hirm Jaapani autode suhtes... Või on nad juba samaväärsed või paremad Saksa toodangust?

EDIT: mõtteis mõlgub hetkel see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=119548-www_auto24_ee.html
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 22:02

Kindlasti tasub enne ostmist autole diagnostika teha, et väga õnnetu isendi otsa ei sattu. Samas on tegu väga töökindla autoga. Ise soovitaks 2,5-st mootorit, aga kui ikkagi soovid 1,8 või 2,0 siis soovitaks teist varianti, kuna kütusekulu 1,8-ga suhteliselt võrdne, aga jõudu on rohkem. Kui rääkida roostest, siis üldiselt ei kipu GE mudelid eriti roostetama. Endal roostetab vaid tagatiib mis on kerge kõksu saanud ja siis on halvasti üles tehtud. Tsingitud kere kohapealt oskab võibolla keegi targem sulle vastata, kuna ise pole eriti kursis.
Üldiselt olen ise väga rahul ja ei ole need jupid ka nüüd tea mis kallid(täna ostsin just esimesed piduriklotsid ja maksid tühised 220.-)

EDIT: Sinu pakutud varianti pean natuke kalliks (sellise auto normaalne turuhind peaks olema 50 000.- või isegi alla selle). Pannes 10k juurde, saad juba uuema kerega 626-e. Mõned näited ka:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 22:32

Uuem kere kahjuks ei meeldi, IMO on GE ilusaim Mazda ever :)
Ka ei taha ma uuemat keret seetõttu, et tõenäoliselt on nendel 97 aasta masinatel "lastehaigused" kallal...
Anonymous
 


PostitusPostitas insane » 06 Apr 2005, 08:12

GE'l on pidurid nõrk külg, kipuvad peale jääma.
Sügisel jäi käsipidur nats peale ja nüüd kevadel kipub vasak esiratas nats peale jääma. Kui ostad siis katsu automaatkasti vältida, pidi selle auto kõige nõrgem külg olema ja seda ühel ja lihtsal põhjusel - kast on fordi toodang :lol:
Muidu igati ok auto.
insane
 


PostitusPostitas Anonymous » 06 Apr 2005, 09:05

Automaatkast pole mõttessegi tulnud, alla 3l mootori otsas ei tahaks mingil juhul automaatkasti näha :P
Anonymous
 


PostitusPostitas insane » 06 Apr 2005, 12:19

andres kirjutas:93 aasta AT kastiga 2,0 bens, ei virise kasti kallal. Kui ostsin, siis eelmine vant kastui õli vist ei vahetanud kunagi :( , aga uus õli sisse koos filtriga, korralikult, vastavalt välbale vahetada, ei usu, et midagi hullu juhtub. Ise üle 120 k hetkel sõitnud (enne seda - jumal teab :D ), siiani kasti probleeme pole olnud.


Kas see, et õli oli kaua vahetamatta andis kuidagi tunda kah?
Mul läheb teine veits järsult sisse ja pidurdades vahetab käike alla kah väikse "jõnksuga"
Kus õli vahetasid ja palju koos filtri, õli ja tööga maksma läks?
insane
 


PostitusPostitas Anonymous » 07 Apr 2005, 18:00

Teeks ikka nii, et AT kasti jutud läheks kuskile teise teemasse, mina automaati ei taha.. Aga ma jälgin seda teemat, st. mulle tuleb mailile teavitus kui siia uus post ilmub! Seega püsime teemas, OT-d ei taha...
Anonymous
 


PostitusPostitas jh112 » 19 Apr 2005, 23:50

Mina olen juba teist aastat mazda 626 2,0D aastast 93 ksutaja ja ei saa siiani midagi eriti halba öeld .Roostetamisega probleeme ei ole ja mootori vastupidamise ja ökonoomsuseg olen ka rahul.Muidugi on varuosad matuken kallimad kui sakas autodel aga see on paratamatuasi , kui aga osad sebida ja tead kohti kustvaruosi osta siis ei olegi see hinnavahe nii hull. 8)
jh112
 


PostitusPostitas GEDOHC » 15 Juun 2005, 00:27

ise kulgenud 4 aastat yhe ja sama GE 1,8 sedaaniga ja midagi erilist kurta ei anna kuna köik vahetamist vajavad asjad olen koheselt likviteerinud...tyypvead on läbi minevad öötsapuksid,kinnijäävad tagapiduri klotsid-supportid-käsipidur...muidu igati hea mugav ruumikas auto,kere ylimalt rooste kindel,juhul kui auto pole eelnevalt yles klopsitud.. miinused:suhteliselt jäik vedrustus,mootori veider vilistamine,osaliselt kallid varuosad(mitte silla osad)
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline