plokis keermed maas kaan lahti

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

plokis keermed maas kaan lahti

PostitusPostitas fm25 » 21 Dets 2006, 10:07

problemo siis selline, et plokikaant ei saa kuidagi kinni mingil neljal poldi augul keermed üle pingutatud, mida teha kas uus plokk või on variante.
fm25
 
Postitusi: 91
Liitunud: 08 Nov 2006, 12:09
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas GEDOHC » 21 Dets 2006, 14:18

päris huvitav juhtum :?

uus plokk ilmselt..
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Sagnitz » 21 Dets 2006, 19:07

Lihtsam uued keermed keerata.Numbri võrra suuremad ja osta ka uued poldid.
Sagnitz
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Sept 2006, 20:12
Asukoht: Võru

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Dets 2006, 22:33

Sagnitz kirjutas:Lihtsam uued keermed keerata.Numbri võrra suuremad ja osta ka uued poldid.

Mingis tuuningu jutus oli ka juttu, et mõõdu jagu suurem keere hoiab tugevamini kaant kinni.
ja ega see keermestamine nii võimatu töö ka pole, igatahes odavam järgmise ploki soetusest.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Sagnitz » 21 Dets 2006, 23:00

Asi pole tuuningus.Seda lihtsam-odavam teha ju.Puurid vanad augud läbi,uue keermega üle ja uued poldid vastavalt keermele sisse.
Kuna tegelen ka veoka ralliga( http://www.rally.ee/?a=a018&b=1124&dat=2006 Mäesaar'ed mõlemad)
Raskem on augud täis keevitada AL'i ja uuesti puurida.Kõige lihtsam ja kallim varjant on et osta uus kaas AGA vajadusel saab abi ka teistmoodi.
Sagnitz
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Sept 2006, 20:12
Asukoht: Võru

PostitusPostitas tomkulibin » 21 Dets 2006, 23:31

Tuuningu koha pealt pakuti välja varianti tugevamini kaan kinni pitsitada(poldi pea suurem/seega ka rõhutav pindala ja keermel ka suurem tugevusvaru), mitte et see olekski tuuning ise, kuigi tugevdatud oleks kindlasti ja parandatud saab ka.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Sagnitz » 22 Dets 2006, 00:17

kulibin kirjutas:Tuuningu koha pealt pakuti välja varianti tugevamini kaan kinni pitsitada(poldi pea suurem/seega ka rõhutav pindala ja keermel ka suurem tugevusvaru), mitte et see olekski tuuning ise, kuigi tugevdatud oleks kindlasti ja parandatud saab ka.

Poldipea ei anna ju KEERMELE midagi juurde!!Keere on see mis hoiab ju kinni.
Sagnitz
 
Postitusi: 31
Liitunud: 20 Sept 2006, 20:12
Asukoht: Võru

PostitusPostitas GEDOHC » 22 Dets 2006, 00:33

keermestate üle küll,aga siis ju polt ka suurema läbimõõduga...kuidas on poltide saadavus ja kas lihtsam pole juba uus plokk muretseda.
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Dets 2006, 00:35

Sagnitz kirjutas:Keere on see mis hoiab ju kinni.

Just. Aga keere hoiab poldi vart kinni, pea on see mis rõhub liitepinnale. Mida suuremat pindala rõhub ....
Seega suurema peaga polt annab ühtlasema rõhu suuremal pindalal ja väiksema deformatsiooni (antud juhul kaanele vahetus poldi ümbtuses).
Sa oled kindlasti näinud ülepingutatud detailide liitepinna deformatsiooni (Kuna tegelen ka veoka ralliga). Ja kui võtad plokikaane maha ja hakkad vana tihendi jäätmeid koorima, siis kuskohast tuleb kergemini lahti?
Aga üldsegi, me oleme põhiteemast üksjagu eemaldunud , nii et jätkaks mujal vaidlusi tugevusõpetusest ja defofmatsioonidest. :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas tomkulibin » 22 Dets 2006, 00:46

GEDOHC kirjutas:keermestate üle küll,aga siis ju polt ka suurema läbimõõduga...kuidas on poltide saadavus ja kas lihtsam pole juba uus plokk muretseda.

Baltpolt- tellid, kui kohe võtta pole, Ka Würt on abiks.(mingi Volvo veokale kunagi tellitud kaanepoldid u 180.- per tükk)
Uus plokk= raha + kogu moto ümberlappamine+ tihendikomplekt
Keermetamine = uued poldid+ keermepulk+ higi+osaline moto osandamine+kaanetihend ja ei pea motot maha tõstmagi=vähem raha
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas fm25 » 26 Dets 2006, 00:24

tegelt on ültse tegemist honda accordi 100kw mootoriga 91a täis lisadega
naine sai load kätte ja nüüd olex talle autot vaja.
a tglt on auto müügis carratin.org kasutaja segu
fm25
 
Postitusi: 91
Liitunud: 08 Nov 2006, 12:09
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas GEDOHC » 26 Dets 2006, 01:12

kulibin kirjutas:
GEDOHC kirjutas:keermestate üle küll,aga siis ju polt ka suurema läbimõõduga...kuidas on poltide saadavus ja kas lihtsam pole juba uus plokk muretseda.

Baltpolt- tellid, kui kohe võtta pole, Ka Würt on abiks.(mingi Volvo veokale kunagi tellitud kaanepoldid u 180.- per tükk)
Uus plokk= raha + kogu moto ümberlappamine+ tihendikomplekt
Keermetamine = uued poldid+ keermepulk+ higi+osaline moto osandamine+kaanetihend ja ei pea motot maha tõstmagi=vähem raha


ei ole just proovinud mõnd ala 12,9 tugevusega (raamipolti) mootoriplokis kasutada,aga ehk isegi ajab asja ära :roll:

see juba tjuuningu vjärk :lol:
GEDOHC
 
Postitusi: 271
Liitunud: 12 Juun 2005, 21:48
Asukoht: tallinn


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist