Mazda 323 LX 1.6 87a. - berg

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 323 LX 1.6 87a. - berg

PostitusPostitas Anonymous » 02 Veebr 2005, 20:54

Kuna six igapäeva sõidukina siibrisse viskas, sai endale hangitud selline putukas! Täitsa tragi masin... seest ei ole üldse nii väike kui väljast arvata võib... suurem kui rullikas! taga on küll kitsavõitu aga saab hakkama, ruudulised istmekatted jne asjad nagu ikka pensionärisuunitlusega riisipirukatel! ostes oli esiotsa laksuga, kui (ilgelt)Tigeda Kala abiga sai esiots siiski vahetatud ning face lift variandi vastu! Intsallitud sai keskonsool, tahhokaga näidikuplokk, toonklaas, veidi muusikat, sportrool ja nipet näpet veel et oleks omal mugavam olla ja ilusam vaadata! Nüüd siin olen üritanud stangesid muuta, et oleks veidi rullnokalikum, siis modin ise "lexus style" tulesid, mis siiani on täitsa normaalsed olnud! Ostsin ka Opel Kadett GSI istmed, aga need oleks enne installi vaja riietada (kui keegi teab hea hinna ja kvaliteedi suhtega tegijat ootaks kontakte!) Pena eriti ei võta linnas vajutades max 10, keskm 8, maanteel 5 l kanti! Varuosad on suhteliselt seinast seina hinnaga... mõni detail on odavam kui sakslastel jne autodel, mõni aga võtab jalad värisema! Kevadel plaanis siis üle värvida, kuid kes teab ehk jõuab varemgi!

pildid august 2004:
Pilt


Uuemaid pilte hetkel lisada ei ole... sai ka uus esistange soetatud, mis on uuema mazda 323 oma... vist 99 aasta! Vahetatud said veel tagumised amordid ja läbilöögipuksid, sarniirid jne... enne suve loodan üle värvida...

plaan esiotsast (VT loomulikult :lol: ):

Pilt

valuveljed tulevad kevadel sellised alla: ATS Exclusive line designT 16:
hetkel siiski vt:

Pilt
Viimati muutis Anonymous, 15 Juun 2005, 21:44, muudetud 2 korda kokku.
Anonymous
 


PostitusPostitas IvarR » 02 Veebr 2005, 20:59

Hm ei lugenud välja et mis mootoriga ta sul on?? :)
1.6 8v?
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 02 Veebr 2005, 21:04

1,6 8v jah! kuna auto on täiesti igapäeva sõiduk, siis ökopill, ja motovahetust hetkel plaanis ei ole!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 04 Veebr 2005, 23:15

täna läks spido tross pooleks... on kellegil kogemusi? kas vahetamiseks tuleb armatuur täiesti lahti võtta või piisab kellade ploki eemaldusest??? :?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 11 Veebr 2005, 23:42

taas siis rõõmsalt lagunemishoos... nimelt kadus hommikul paugust 3 ja/või 4 silinder tagant ära... niisiis sai töökotta pukseeritud ja hakatud odavatest asjadest pihta! avastasin et küünlajuhtmed rabedad ja pragunenud... vahetasin ära... midagi ei muutunud... siis sai vahetatud kaan ja rootor, kuna needki olid väga nutused... ikkagi sama seis... mõõtsin kompressiooni ära, et äkki nookur pooleks või peas klapil tükk väljas...kompressioon oli küll 3 silindris kehvem kui mujal... aga ei midagi hirmuäratavat... sai veel vahetatud küünlad, sama värk... uuritud vaakumvoolikuid ja õhulugejat... ei midagi... niisiis oli juba suht kindel värk, et ju siis ikka kompressioon liiga madal ja segu ei sütti, kuna säde oli ok! õnneks tulin enne, kui luksepp kaant maha hakkas vormistama, mõttele et kontrollida pihusteid... sai siis pritsung kollektori küljest lahti võetud, pihusti latt lahti ja starterit... NONII... 1,2 pritsivad´, kuid 3,4 vait kui haud... sai siis hakatud pihusteid vahetama omavahel... jõudsime järeldusele, viga elektroonikas... natuke uuritud... aju pees... võtsime aju lahti kolm jubinat jalad põlend... ruttu tevalosse... tinutasin uued jupid külge... midagi ei muutunud... sai siis lõpuks tehtud ajutiselt nii, et sildasime 1,2 pihusti pistiku voolu ka 3,4 pihusti pistikutele, ning kokku ta läkski ja praegu sõidab... mootor vähe jõulisem ja ühtlasem tänu juhtmetele, kaanele ja rootorile, kuid kaua see aju nüüd topeltkoormusega vastu peab ei oska öelda! vaatame mis saab... esialgu uut ei osta...
Siit siis väike käitumisõpetus, kui kellegil peaks midagi taolist juhtuma :) üldiselt masendav päev, 1000 raha läinud ja nagu suurt midagi totaalselt korda ei saanud vea poole pealt! loodame et peab! kui kellegil miskit tarka nõu anda siis palun:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Veebr 2005, 20:42

eile sai parajaks lõigatud siis uuema 323 stange ette! ajutiselt kruvidega kinni! loodan järgm nädalavahetus ära liimida ja pahteldada! väike pilt kah! (värvisin photoshopis enamvähem ära): mulle meeldib:
Pilt
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 15 Veebr 2005, 20:02

sai siis natuke remonditud jälle :) Vahetatud pidurikettad ja klotsid! kelgud sai ilusti käima pandud... olid täiesti kinni! kettad ei olnud ka kiita! roolitosad ka vahetatud ning minu üllatuseks kadusid kolinad eest ära :) auto kohe mõnus vaikne!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 19 Veebr 2005, 22:23

Spido trossi oled korda saanud? Ma enda omal vahetasin kunagi ja siis piisas vaid spidoka kellade eemale tõmbamisest,kitsas oli a vahele mahtus niipalju,et vahetatud sai.
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 19 Veebr 2005, 22:47

ei ole veel vahetanud... eks jah... trossi kelladeploki külge saamine on ikka üks peavalu... krt käed mitte ei mahu vahele:P
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 20 Veebr 2005, 00:11

Sepakäed :lol: A räägi palju sul kw on sellel :?: Ja on sul 4x ketas või mitte? Ja mitu raha sul see pukside vahetus maksma läks? Oleks väga tore kui sa oskaks mind hirmutada mitme rahaga mul tegu võib tulla :lol:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 20 Veebr 2005, 02:05

pukside??? pead vist silmas läbilöögipukse... need käivad amordi varda külge, et sügavasse auku sõites amorte nö "läbi" ei lööks! need maksid mingi 300 eeku koos kaitsekummidega... üldiselt kui vahetad amordid, siis garantiid ilma uute kaitsekummide ja läbilöögipuksideta ei anta! tööraha ei läinud, kuna vahetasin ise... üldiselt on mul ainult ees ketaspidurid... rahadega on jah nagu on mõned jupid on normid, mõned on jube kallid... eks sa ise varsti koged seda :) :lol:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 01 Apr 2005, 19:06

stanged siis liimitud ja eeltöö värvile käimas.. tagumine hakkab juba looma... paar pilti... pildilt näha ka uued tagatuled valgete suundadega!
Pilt

Pilt
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 02 Apr 2005, 10:22

loe ja imesta, kustkohast see aeg võetaks... :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 02 Apr 2005, 19:09

homme karbilaiendid ka külge... originaalid GT või siis 4wd Turbo omad!
8) 8) 8) tänu mazdaabile ka ventika andur õige jälle!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 03 Apr 2005, 19:38

niisiis karbilaiendid...
Pilt
Pilt
Pilt
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 03 Apr 2005, 23:16

Njah,ple miskit öelda kui vaid respect! Sul on ikka tõesti tahtmist ja aega.
Edu ja ootame siis värvkattega tulemust :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas kennu » 03 Apr 2005, 23:42

icc.. nagu pagaripoiss :D kes teeb sitast saia :)
hea näha...
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Anonymous » 04 Apr 2005, 09:12

värvkattega on nii, et värvin jupi haaval... esiteks stanged ja tagaluuk, siis ülejäänud... kuna ei ole lihtsalt raha paugust välja käia, kuna õpilane siiski:P irw... loodan 16.aprilliks (haapsalu üritus) stanged värvitud saada!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 04 Apr 2005, 16:52

niisiis... sai täna tagumise stange pritspahtli alla (toonisin roosakaks, et oleks punase värviga hiljem lihtsam katta)
Pilt
prits tõi aga veel mitu viga välja, nii et pahteldus jätkub :(
Pilt
Pilt
Anonymous
 


PostitusPostitas brnn » 05 Apr 2005, 12:01

mul omal kah selline aga ega sul ju 323 originaal taga pamper seal all pole ja mootori kohta kah küsimus mul passi järgi kah 77kw aga on 8 klappi ei tea edasi nagu lähex küll.
brnn
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 18:40

stange on jah uuema oma (2002) vana külge liimitud ja pahteldatud... mootor mul 63 kw ja ka mingil määral liigub... kuid siiski 77kw peaks olema 16 klapi mootor...


ps... stange hetkel kambris kuivab... :D
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 20:50

nonii... stange nagu võõrkeha!
Pilt
Pilt
Pilt
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 20:59

:o ... njaaa kui see värviga kõik yle ära käia siis on väga bling bling masin... respect :!:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 21:02

jupi haaval kahjuks... kuna ei saa masinat seisma panna :( aga suveks ikka valmis... üritan 16-ndas esimese ka valmis saada!!!


PS! Mis klubikaaslased arvavad, kas eemaldada küljelt liistud või ei?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 05 Apr 2005, 21:17

Arvan, et sobiks paremini kui need eemaldada, kuid samas on siis jälle pahteldada ja värvida vaja. Kuid arvan, et tulemus jääks siis mitu korda parem. 8)

Samas tahtsin veel küsida kuidas uus värvitud stange vana pleekinud punasega kokku läheb. Nimelt oleks vaja ka endal iluvõre ja stange värvida, aga ei tea millisesse värvitöökotta viia, kuna ei tea kes oskaks uut värvi nii hästi vana tooniga kokku viia. :cry:
Anonymous
 


Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist