taas siis rõõmsalt lagunemishoos... nimelt kadus hommikul paugust 3 ja/või 4 silinder tagant ära... niisiis sai töökotta pukseeritud ja hakatud odavatest asjadest pihta! avastasin et küünlajuhtmed rabedad ja pragunenud... vahetasin ära... midagi ei muutunud... siis sai vahetatud kaan ja rootor, kuna needki olid väga nutused... ikkagi sama seis... mõõtsin kompressiooni ära, et äkki nookur pooleks või peas klapil tükk väljas...kompressioon oli küll 3 silindris kehvem kui mujal... aga ei midagi hirmuäratavat... sai veel vahetatud küünlad, sama värk... uuritud vaakumvoolikuid ja õhulugejat... ei midagi... niisiis oli juba suht kindel värk, et ju siis ikka kompressioon liiga madal ja segu ei sütti, kuna säde oli ok! õnneks tulin enne, kui luksepp kaant maha hakkas vormistama, mõttele et kontrollida pihusteid... sai siis pritsung kollektori küljest lahti võetud, pihusti latt lahti ja starterit... NONII... 1,2 pritsivad´, kuid 3,4 vait kui haud... sai siis hakatud pihusteid vahetama omavahel... jõudsime järeldusele, viga elektroonikas... natuke uuritud... aju pees... võtsime aju lahti kolm jubinat jalad põlend... ruttu tevalosse... tinutasin uued jupid külge... midagi ei muutunud... sai siis lõpuks tehtud ajutiselt nii, et sildasime 1,2 pihusti pistiku voolu ka 3,4 pihusti pistikutele, ning kokku ta läkski ja praegu sõidab... mootor vähe jõulisem ja ühtlasem tänu juhtmetele, kaanele ja rootorile, kuid kaua see aju nüüd topeltkoormusega vastu peab ei oska öelda! vaatame mis saab... esialgu uut ei osta...
Siit siis väike käitumisõpetus, kui kellegil peaks midagi taolist juhtuma
üldiselt masendav päev, 1000 raha läinud ja nagu suurt midagi totaalselt korda ei saanud vea poole pealt! loodame et peab! kui kellegil miskit tarka nõu anda siis palun: