Peale õli vahetust tuhat kilti ja õli jälle must..

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Peale õli vahetust tuhat kilti ja õli jälle must..

PostitusPostitas Anonymous » 07 Jaan 2007, 18:55

Nagu pealkirjast aru võib saada siis tegu imeliku asjaga minu jaoks ennem oli kõik ok tegin õlivahtuse nii nagu tarvis olen ennemini ka mootori sisepesu teinud... milles probleem õli kasutan motul sae 10w-40 poolsünt... kõik õlivahetused täpslt õige aegselt... kas hakkab mingi jama mootoris tulema või mis??? krt selle autoga on ainult üks jama...
Anonymous
 


PostitusPostitas martin » 07 Jaan 2007, 20:19

No ju siis see mustus on nüüd lahti ligunenud
Ambitious, but Rubbish
Kasutaja avatar
martin
 
Postitusi: 432
Liitunud: 15 Juul 2005, 11:40
Asukoht: Tartu

1996 Mazda 626

PostitusPostitas tomkulibin » 07 Jaan 2007, 20:31

Õli üks funktsioonidest on ka mootori pesu, mitte ainult määrimine. Määrdumine tekkib tahma sattumisest kolvirõngastest allapoole. Miski siin ilmas pole igavene. Kõik, mis liigub, see kulub. Normaalne ekspluatatsiooniline protsess(seni sumpast tossu ei tule?). Ja krdi kahju oleks puhast õli (peale soovitusliku kilometraazi läbimist) vahetama hakata. :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 07 Jaan 2007, 21:31

Sumpsist tuleb tossu küll kuid mitte sinist ma tõstatasin vist kunagi selle teema või lugesin ei mäleta enam täpselt sumpast tuleb tavaliselt hommikuti valget imeliku lõhnaga vist kondents kui ma ei eksi mulle öeldi et kuna sisselaske tihendi vahelt omeb õhku siis sellest ka liigne kondents... njah ei tahaks eriti õli vahetama hakata sest se kallis õli ma ikka üritan moto eest ka hoolitseda;) tänud...
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 08 Jaan 2007, 07:18

Selle mitte vahetamisega saab ka see hoolitsus otsa :idea: Kui ikke õli must ja motost hoolid siis tuleb ka õli ära vahetada :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 08 Jaan 2007, 13:13

kuid ma olen ilusti kõigist aegadest kinni pidanud...kas on võimalus et midagi hakkab läbi minema või on juba läbi....
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 08 Jaan 2007, 14:25

Noorematelgi masinatel kulumisjäljed. Miks tahad Sa uskuda, et sinu isend on igavene?
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 08 Jaan 2007, 15:41

ei ma ei mõtlegi et igavene kuid mis selle põhjustab oleks hea kui teaks sest siis hakkaks vahetama ja koda tegema....
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 08 Jaan 2007, 21:59

Kui palju maksab remont ja kui suured on kulututsed remonti tegemata edasi ekspluateerida(lisa õli, suurenenud kütuse kulu, mis iganes). Kaldun arvama, et asjata paanika sul.
Ilmselt tahad ideaalkorras masinat, see on krdi kallis lõbu.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Anonymous » 08 Jaan 2007, 22:54

kahjuks jah ma olen selline inimene kes soovib et kõik oleks korras lisa peavalu ei tahaks eriti kuid kui nii on nagu ütlete siis tänud jälle, mõni mure vähem:) tänud kulibinile ja teistele :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 13 Jaan 2007, 03:26

Aga mis siis on selle mure peamine põhjus ja mis ma ette peaksin võtma või ei olegi mõtet muretseda ning lihtsalt edasi sõita...
Anonymous
 


PostitusPostitas tomkulibin » 13 Jaan 2007, 11:44

kulibin kirjutas:Õli üks funktsioonidest on ka mootori pesu, mitte ainult määrimine. Määrdumine tekkib tahma sattumisest kolvirõngastest allapoole. Miski siin ilmas pole igavene. Kõik, mis liigub, see kulub. Normaalne ekspluatatsiooniline protsess(seni sumpast tossu ei tule?). Ja krdi kahju oleks puhast õli (peale soovitusliku kilometraazi läbimist) vahetama hakata. :D
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron