GE/GF 626 kõrvalistmes turvapadja andur

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas leviathan » 02 Jaan 2010, 22:11

Mario kirjutas:Mul vilgutab 49, mida see kood võiks tähendada? :(


seda et pead uuesti üle lugema - sellist koodi pole ei autodatas kui ka workshop manualis
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 02 Jaan 2010, 22:40

4 pikka 9 lühikest, 3 korda juba käinud lugemas.. :wtf:
***
usa foorumis keegi arvas, et ehk seotud ka kaitsmega vms.. sest mul oli ka punane airbagi tulukese pirn läbi põlenud... eks homme saan uurida hommikul. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 03 Jaan 2010, 14:28

Niisiis, sai tehtud üks kontroll, kaitsmed korras, vilgutab kahte koodi - 46 ja 48, vahel sekka ka 49.
Mikimaa mehed teadsid rääkida, et võib aidata ka mingite kontaktide puhastamine, kuna nende Protegè5 on põmst võrdne meie GFiga ja SRS aju on sama.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 03 Jaan 2010, 22:29

48 on Kõrvalistuja istmeandur aga mis on 46? :shifty:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas leviathan » 03 Jaan 2010, 23:45

46 --Deactivation warning lamp --- Wiring, open/short circuit, warning lamp, fuses, SRS control module
leviathan
 
Postitusi: 1425
Liitunud: 10 Mär 2005, 16:30

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 04 Jaan 2010, 11:58

leviathan kirjutas:46 --Deactivation warning lamp --- Wiring, open/short circuit, warning lamp, fuses, SRS control module

aitäh. :)
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Haljazme » 26 Juul 2011, 19:24

Ok, kisun vana teema selguse saamiseks üles.
Nimelt pole mu GF'il kunagi kõrvalistuja padja cutoff tuluke põlenud, isegi mitte süüdet sisse keerates.
Täna sai soetatud turvahäll, mis peaks selle tulukese põlema panema ja ikka ei midagi.
Tark raamat ütleb, et GF'e on tulnud viies erinevas turvakonfis k.a. 4 patja ilma kõrvalistuja oma väljalülitusvõimaluseta.
No mis seisukoha ma siis nüüd võtma peaks või kuidas uurida, mis seis sellega on.
Pirn on armatuuris korras, kui istme all juhtmed lahti ühendan, hakkab ainult põhiline SRS'i tuluke mind hoiatama igasugu hädade eest, mis mind ootavad.
Mitme juhtmega teil need istmealused pistikud on ? Mul aint 2 juhet, kas sealt peaks mõikama külgpadi ja istmeandur korraga ?
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Vanapeer » 26 Juul 2011, 21:23

no manuaalis on kirjas, et margikohane häll lülitab automaatselt ise välja padja. Kuigi on ka peenike kiri kohe järgi, et esiistmele on hälli paigutamine keelatud tegelikult. Ehk siis tolles niiöelda "spets" hällis on ilmselt ka miski andur või kiibikene. Minu istmel on vähemasti 2 juhet. Ja istmesoojendus toimib samuti läbi tolle... ulme.
seda, miks sul teine tuluke end ei ilmuta, ei tea vist keegi... :?
Vanapeer
 


Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Haljazme » 26 Juul 2011, 22:03

Jääb üle uskuda, et 4 padja versioon, millel polegi äkki istmes andurit (nagu ütlesin, need on olemas).
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Vanapeer » 29 Juul 2011, 17:01

GF'il on ikka 6 patja. Võtsin ise istmekatted pesemiseks maha. Mõlemas seljatoes on paunad kahel pool, lisaks siis armatuuris ja roolis. Ja niipalju kui juhtmerägastik lubas aimata, siis jah, kõik suhtlus käib kuidagi läbi selle 2 juhtme. :?
Vanapeer
 


Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Haljazme » 29 Juul 2011, 17:15

sisekülgedel pole ju nagu kohtagi, kust padi väljuda saaks.
Vaata, et katted pesus kokku ei tõmba, mudu ei saa pärast enam peale :p
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas pealikk » 04 Aug 2011, 21:18

45 -mis tähendab??
Kasutaja avatar
pealikk
 
Postitusi: 44
Liitunud: 14 Apr 2008, 22:31
Asukoht: Tallinn.....

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas lines » 04 Aug 2011, 21:32

pealikk kirjutas:45 -mis tähendab??



45 viitab puudulikule ühendusele või massile airbagi aju ja istme vahelisel alal.

Lines
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1559
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 17 Sept 2011, 12:30

njah, nagu ikka, jäävad tähtsad asjad tahaplaanile..

üks teooria, mis mul kälimehest elektroonikuga tuli, et panna potekas vahele ja hakata vaikselt krudima, et kui tuled ära kustuvad, on asi käes, sest multimeetriga on ilmselt üsna keeruline täpselt välja peilida, milline see takistus 12V pealt olema peaks, või siis annab SRS moodul üldse ainult 5V.. :?

pole keegi siis ikka miskit sama kompaktset asja leiutanud, mis Valentin Venemaalt?
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Haljazme » 17 Sept 2011, 17:55

No kuhu sa selle poteka pistad ? Või mis osa siis seal istme sees ära üldse kooleb ?
Enivei pole ma ka aru saanud, mida see venelase jubin siis teeb ? Ütleb ajule alati, et keegi istub kõrvalistmel ja padi käib igal juhul lahti ? Muidu poleks sel ju erilist mõtet.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 17 Sept 2011, 18:06

nii ta on.

no potekas tuleb ühendada anduriringi ja voolu vahele. Massi ilmselt annab plokk ise, seega vaja välja peilida toitepingeahel ja millised 2 juhet peaks edasi andma takistuse infot.. Eks näis, hetkel hoiaks see mõnikümmend € veel endale, et ise jagu saada probleemist...
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas tomkulibin » 18 Sept 2011, 09:32

Mario kirjutas:...üks teooria, mis mul kälimehest elektroonikuga tuli, et panna potekas vahele ja hakata vaikselt krudima...

Eeldan et tegemist on siiski infi , mitte pinge edastamisega. Selle poteka vahele sättimisega, oletan, et võib vaimu esile kutsuda/tossu seadmest välja meelitada. Selguse saavutamiseks oleks hea omada elektri skemi, korras aju, andurit ja korralikku mõõteseadmete laborit.
Siin, näe on lihtsamadki probleemid (kaugtulede kadumine) pea ületamatu problemm :roll:
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 18 Sept 2011, 11:00

ületamatut pole midagi, kui oleks rahakott koguaeg rublasid täis...
paraku keegi ei anna mõistliku hinnaga uut kangi ja minu katsetamised sinnapaika jäänud ongi.. oli lihtsam teha uus skeem lisalülitiga, et pole nii mugav, et kangist kõike teha...

poteka pärast ka juba oleks tarvis jah neid takistusi, kuid see on info, mida netis ei ole ja esindus välja ei anna.. pinni neid palju tahad :angel:
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas timsik » 11 Veebr 2012, 18:44

kui kellelgi veel probleem anduritega siis mul on olemas 2töötavat külje airbagidega istet millel on väga väsind katted. minul toimisid ilusti kuni vahetasin sisu välja
timsik
 
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Veebr 2011, 21:41
Asukoht: Keila

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 13 Veebr 2012, 00:04

ma sain ka vahepeal nii palju targemaks, et kes viitsib ja tahab, siis poteka variant on igaljuhul välistatud.

Kui iste eemaldada autost, tuleb üles otsida juhtmeotsad, mis on seotud patjadega ja juhtmed, mis on seotud istmesoojendusega (juhul kui on). Ja on täitsa takistus mõõdetav ja võib südamerahuga vastava takistusega takisti panna.
Seda ei tohi ainult teha siis, kui pistik küljes on.
Samuti ei ole tarvis maha võtta akuklemmi, pistikute kokkupanemisel ei lenda padjad lahti.
Seda infot küsisin meie autoelektrikult ja kui ta natuke aega leiaks, siis võiks ju talle oma auto anda nokitseda. Aga selleks on ikkagi vaja töötavat istmeandurit, et seda mõõta saaks. :)
Timsik, kui osav sa selles vallas oled? :D Võlud meile mõned numbrid?

Oleks finantsi, omastaks ühe padja endale sult.. :|
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Haljazme » 13 Veebr 2012, 13:45

Mario kirjutas:ma sain ka vahepeal nii palju targemaks, et kes viitsib ja tahab, siis poteka variant on igaljuhul välistatud.

Kui iste eemaldada autost, tuleb üles otsida juhtmeotsad, mis on seotud patjadega ja juhtmed, mis on seotud istmesoojendusega (juhul kui on). Ja on täitsa takistus mõõdetav ja võib südamerahuga vastava takistusega takisti panna.
Seda ei tohi ainult teha siis, kui pistik küljes on.
Samuti ei ole tarvis maha võtta akuklemmi, pistikute kokkupanemisel ei lenda padjad lahti.
Seda infot küsisin meie autoelektrikult ja kui ta natuke aega leiaks, siis võiks ju talle oma auto anda nokitseda. Aga selleks on ikkagi vaja töötavat istmeandurit, et seda mõõta saaks. :)
Timsik, kui osav sa selles vallas oled? :D Võlud meile mõned numbrid?

Oleks finantsi, omastaks ühe padja endale sult.. :|


Ma kaldun arvama, et nii lihtne see küll pole. see värk võib toimida ka mahtuvuse pealt ja ilmselt on suhtlus ajuga veel digitaalne.
Kui teil pole midagi tarka teha, siis palun ärge tehke seda siin ! Tel:51717-null-seitse
Kasutaja avatar
Haljazme
 
Postitusi: 627
Liitunud: 09 Sept 2007, 21:09
Asukoht: Aakre - Valgamaa (tööpäeviti - Elva)

2000 Mazda 626

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Mario » 13 Veebr 2012, 20:48

seal sees on pressure sensor, mis maha kärvab niiskuse tõttu. Mõlemal asendil - koormatud ja koormamata - on kindla väärtusega takistus. See ongi vaja välja selgitada. SRS plokk suhtleb ainult nii palju, et auto käivitades kontrollib andurid üle ja vaatab, palju pinget tuleb ringilt tagasi ning edastab selle juhtplokile, mis tulesid vilgutab kellaplokis. Meil oleks vaja teada seda takistust emmal-kummal juhul. Koormatud asendit ilmselt ei saa, kuid koormamata küll ja selleks on vaja multimeetriga natuke mässata, aga iste peab vooluahelast väljas olema.
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6044
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas timsik » 14 Veebr 2012, 20:31

kahjuks ei ole selles vallas kõige osavam. kunagi oli probleem et tuled vilkusid ja põlesid armatuuris. aga pistikuid näppides sai kõik korda ja seda seni kui kogu salongi välja vahetasin. seda seetõttu et eelmine omanik polnud autos suitsetamisega just tagasihoidlik olnud :) aga jah, olen siit lugenud teiste mazdaomanike probleeme ja siis miks mitte pakkuda kaaskannatanuile korras süsteemi :thumbup:
timsik
 
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Veebr 2011, 21:41
Asukoht: Keila

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas tomkulibin » 09 Apr 2012, 15:38

Tarki86 kirjutas:Mul omaomal kah jama aga ostsin romulast coupe istme, pistik oleks vaja, mis põranda seest välja tuleb, ära vahetada ehk siis saab korda .. aga ei tea kas üldse sobib, kuna sellel istmel kõrval kah airbag aga juhi omal pole, sest nagu ei peaks olema riginaalis .. ei tea kas üldse sobib see istme süsteem? :wtf:

Peale ka hammustasid? :crazy:
Su jutust ei saa mõhkugi aru!
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8361
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

Re: 626 kõrvalistmes turvapadja andur

PostitusPostitas Evert » 09 Apr 2012, 18:22

tomkulibin kirjutas:Peale ka hammustasid? :crazy:
Su jutust ei saa mõhkugi aru!

Ma arvan, et ta ostis romulast kupee istme(d) ja plaanib nüüd turvapadja anduri pistiku ilmselt turvavöö luku andurisse pigistada. Aga istme kõrval oleva airbagi kohapeal jooksid ka minu hammasrattad kokku.
Evert
Moderaator
 
Postitusi: 2192
Liitunud: 02 Veebr 2005, 21:49
Asukoht: Tln

EelmineJärgmine

Mine 626/MX-6/Xedos-6/6

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline