Mazda 323 Sport 01a. - 323Sport - müüdud

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 323 Sport 01a. - 323Sport - müüdud

PostitusPostitas Anonymous » 02 Veebr 2005, 21:47

Minu igapäeva / projektiauto.....

Pilte (ja tiba juttu) saab näha siit > http://www.hot.ee/sport323

ja siit > http://www.uno.ee/autoline/car/717/?o=1

ja siit > http://www.msprotege.com/forum/showthread.php?t=19296


nädalavahetusel võtan aega ja proovin siia midagi pikemat kribada...... seniks aga happy-happy, et selline foorum püsti pandi..... mine tea äkki on tast kunagi abi :o
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 02 Veebr 2005, 22:00

seda masinat ennegi uurinud netist... kuri pill :twisted: hääl on mõnus :D
Anonymous
 


PostitusPostitas IvarR » 02 Veebr 2005, 22:01

Ma siin vaatasin su ilusat autot ja leidsin yhe asja mille kallal norida.
Kus on www.mazdaklubi.com kleeps :lol: ?

Okei tegeleme selle teemaga

IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 03 Veebr 2005, 09:20

Endal kah mazda323f sport 2001. Kui soundiga yhelepoole saan siis hakkan kah kunagi v2liselt tegema.

sound.ostusoov.ee[/url]
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 06 Veebr 2005, 20:44

Nagu lubatud, lisan siia ka natuke juttu oma tegemistest.

Alustaks siis auto välimusest. Kõik sai alguse sellest “kurikuulsast” kleepsu ringist, mis autot katab (selle olemus on iseenesest lihtne, EsmaAutoga on teatud kokkulepe, mis rahuldab mõlemaid pooli!!). Kuna aga mingisugune pisik lõi sisse, siis oli vaja kõike, mis vähegi taskukohane, kohe modima hakata.
Üks esimesi asju mis tegin (mis nüüdseks minevik, nagu ka paljude teiste asjadega!) oli see, et stange sees olevad õhuvõtuavad katsin alu võrguga. Tuledele sai valmistatud klaasplastist kulmud (sõbrad abiks). Peale seda lisandusid esistange nurkadesse ja tagumiste rataste ette splitterid. Ja kuna see esimene ots tundus mulle ikkagi kuidagi liiga stock siis sai ette võetud üks päris riskantne üritus. Nimelt kruvisin maha esituled ning lammutasin need laiali (kuumaõhupüstolit kasutades!), ja värvisin tumedaks tule sees olnud raami… tulemus sai üsnagi sünge!
Sellest kõigest väga vaimustusse sattudes sai lisatud ka ksenoontuled (ikka need õiged mitte mingisugused sinised pirnid), EVO6 stiilis kapott ja “suitsused” küljesuunad (siinkohal tänud heale sõbrale!!).
Kuskil vahepeal sai värvitud ka piduri suportid.
Kuna kapott oli juba muudetud otsustasin muuta ka iluvõre, näidiseks sai võetud AUTOEXE samas stiilis toode, ja sealt pealt sai ta maha-viksitud (klaasplastist siis). AUTOEXE stiilis esistange lisa tuli natuke hiljem (millele panin hiljem, peale esimest puruks-sõitmist ka needsamad splitterid külge!).
Viimaste muutustena lisandusid õhuvõtuscoop(katusel), Altezza stiilis tagatuled, Civic TypeR’I (Enkei) 17’veljed (vähe muudetud kujul tõsi)ja M3 stiilis peeglid….
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 06 Veebr 2005, 20:44

Mootori ja performance poole pealt pole muutused nii suured olnud. Alustatud sai Eibach’i madaldus vedrudega (-35mm) ja KN paneel-filtriga. Kuna filtrist polnud suurt kasu peale selle, et muutus natuke mootori hääl siis sai ka seda poolt natuke edasi arendatud. Tublid inimesed Carmus tuningust meisterdasid autole alla tagumise otseläbi summutipüti... Hääl oli vägagi meeldiv, ja tagumik nagu tunnetas ka „mingisugust“ muutust..... Ligi aastakese oli selles kategoorias suur vaikus (muutsin rohkem auto välisilmet!). Muutused mootoriruumis jätkusid mootori patjade vahetamisega (AWR polüuretaan, tänud Rainile), tunnetus selle üle mis kapoti all toimub muutus kardinaalselt. Järgmisena sai vahetatud malmist ja katalüsaatoriga kollektori jurakas kena Forza 4-1 torukollektori vastu, tagumik tundis juba mingisugust progressi! Järgnesid KartBoy short shifter koos bushingutega (asi millest ise olen kõige rohkem rõõmu tundnud!!!) ja Reztoni õhuvõtu süsteem koos KN koonusfiltriga..... Kuna aga üks teine samasugune auto liikus ikkagi märgatavalt kiiremini kui minu oma (ja loomulikult ei ole ma nõus tunnistama seda, et vahe tuleneb sellest tihendist mis rooli ja istme vahel pesitseb, siis tuli midagi veel ette võtta), sai võetud ette veel üks muutus. Auto väljalaskesüsteem sai ühe tubli „sumpsimehe“ poolt korralikult ümberehitatud (tänud nii tegijale kui Andresele), tulemus oli tuntav juba esimesest vajutusest (kahjuks on olukord aga „ühe teise asjaga“ ikka endine). Ja auto hääl muutus „meeldivamaks“. Selles osakonnas on veel plaane, aga nuuh elame näeme..
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 06 Veebr 2005, 20:45

Auto helisüsteemi arendamisel on väga suurt abi (nii otsest kui kaudset) osutanud Audioworldi inimesed. Kogu süsteemi juhib Pioneer Deh-P77MP, millele on siis lisatud: 6ne cd-box (tänud Indrekule) ja võimendid (SPL Dynamics, Pro3004 ja Dig1450). Heli eest hoolisevad 4*SPLDyn. Ext 6.2 (ustes) ja 2* SPLDyn.V12S (woofrid pagasiruumis). Kogu süsteemi ilustab veel 7 tolline monitor koos tv-ressiiveriga ja custom klaasplastist subwoofri kast (oma kätetöö). Plaanis on veel mingisugune pildimängija ning seda HU ja TFT’ga ühendav seadeldis.
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 06 Veebr 2005, 21:17

323Sport kirjutas:..... Kuna aga üks teine samasugune auto liikus ikkagi märgatavalt kiiremini kui minu oma (ja loomulikult ei ole ma nõus tunnistama seda, et vahe tuleneb sellest tihendist mis rooli ja istme vahel pesitseb, siis tuli midagi veel ette võtta), sai võetud ette veel üks muutus. Auto väljalaskesüsteem sai ühe tubli „sumpsimehe“ poolt korralikult ümberehitatud (tänud nii tegijale kui Andresele), tulemus oli tuntav juba esimesest vajutusest (kahjuks on olukord aga „ühe teise asjaga“ ikka endine). Ja auto hääl muutus „meeldivamaks“. Selles osakonnas on veel plaane, aga nuuh elame näeme..

Hõõrume siis väheke nina alla kah seda asja :D
Aga välimuselt ikkagi veel parim 323 Sport siin Eestis, karta on et see nii peagi ei muutu :)
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 07 Veebr 2005, 10:59

:oops: nuuh ütleme nii, et ma pole veel lootust kaotanud......... :)
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 10 Veebr 2005, 21:58

nägin täna sind merimetsa selveri juures :(:(:(:(... sügav kaastunde avaldus. terve päev oli kass peal! loodan et sina ei olnud süüdlane! kes veel aru ei saanud, siis see sigakena mazda on "katki" nina täitsa puruks... sai ka üks pilt moblaga tehtud... kui mahti panen üles!
Anonymous
 


PostitusPostitas ragz » 11 Veebr 2005, 01:00

OT: aga sellel samal põhjusel ei liigu ma fiatiga talvel - puruks sõitmise võimalus on kordi suurem kui kuival ajal.
ragz
 


PostitusPostitas Filler » 07 Mär 2005, 15:13

eile tegid mu kõrval Olümpia ees kolmanda rea :D
mazda6 sport gt
Pilt
Kasutaja avatar
Filler
 
Postitusi: 90
Liitunud: 11 Veebr 2005, 13:23

PostitusPostitas Anonymous » 15 Mär 2005, 16:41

OT aga kas seal ei olegi mitte 3 rida????

Filler kirjutas:eile tegid mu kõrval Olümpia ees kolmanda rea :D
Anonymous
 


PostitusPostitas Margo » 15 Mär 2005, 21:50

noh... uus ja rahulik esiots küljes :)
Kasutaja avatar
Margo
 
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Veebr 2005, 16:54
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 16 Mär 2005, 00:32

Igati 5+ auto
Hea on lugeda ameeriklaste ja muude meeste kommentaare...ja siis vaadata nende arutlust teemal kus on eesti :lol:
A sinu auto on tõesti seda kiitust väärt.
Anonymous
 


PostitusPostitas kennu » 16 Mär 2005, 00:43

323Sport kirjutas:OT aga kas seal ei olegi mitte 3 rida????

Filler kirjutas:eile tegid mu kõrval Olümpia ees kolmanda rea :D


kolm rida ongi.. mis läheb valgusfoorist kaheks. :D kui pärnu maante poole minna. üldiselt on seal autod pargitud nagu segased :P
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Anonymous » 16 Mär 2005, 01:25

Alkomeez kirjutas:Igati 5+ auto
Hea on lugeda ameeriklaste ja muude meeste kommentaare...ja siis vaadata nende arutlust teemal kus on eesti :lol:
A sinu auto on tõesti seda kiitust väärt.


Sorry, et väike OT, aga minule tundub see alati väga kummalisena, et miks välismaistes foorumites päritakse pidevalt kus asub Eesti või mõni muu väikeriik. Kas on siis tõesti nii raske võtta kaart lahti või otsida otsingumootoritest rohkem informatsiooni, et ennast harida, aga mitte oma "lollust" kohe kõigile kuulutada.
Ega ma muidu selline kritiseerija ei ole, aga selline asi tundub kummalisena.

Auto kohapealt tõsine respect!
Väga ilus nii välimuselt kui ka sisemuselt ja arvan, et jalgu ka eriti kellegile ei jää. Loodan, et uus esiosa sarnane eelmisega (või siis vähemalt tuleb), kuna minu arust sobis autole väga hästi ja andis sellise kurja ilme.
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 16 Mär 2005, 10:49

Sten kirjutas:Sorry, et väike OT, aga minule tundub see alati väga kummalisena, et miks välismaistes foorumites päritakse pidevalt kus asub Eesti või mõni muu väikeriik. Kas on siis tõesti nii raske võtta kaart lahti või otsida otsingumootoritest rohkem informatsiooni, et ennast harida, aga mitte oma "lollust" kohe kõigile kuulutada.
Ega ma muidu selline kritiseerija ei ole, aga selline asi tundub kummalisena.

Ameeriklased on juba kord sellised. Paljud neist ei teagi , et on olemas maailma peale Ameerika, Kanada, Mehhiko , Venemaa ja siis terroristide riikide. Ahjaa, jaapanit teavat kah. Muu on nende jaoks täiesti tundmatu ning enamus ei tahagi teada.

... ja arvan, et jalgu ka eriti kellegile ei jää.

Jääb jääb :twisted:
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 16:20

Heh, sain lõpuks ka oma 17" veljed kätte (Y). Tänud siinkohal Rainile vedrude eest - lõpptulemus peaks jääma mõnus. Priit - millal sa oma auto norm madalaks lased? :D just kiddin` 8)

Kevad juba käega katsuda, varsti saavad kõik pannid endale veljed alla ja kere ilusti särama - peaks isegi oma Mazda Klubi inimesed kokku ajama ja mingi ürituse korraldama.
Anonymous
 


PostitusPostitas Rain » 17 Mär 2005, 16:26

Oi oi, tervist. Vedrud sobisid ilusti? Et mitte offtopicut teha, siis pead kah enda auto siia üles panema :)

sashabelõi kirjutas:Heh, sain lõpuks ka oma 17" veljed kätte (Y). Tänud siinkohal Rainile vedrude eest - lõpptulemus peaks jääma mõnus. Priit - millal sa oma auto norm madalaks lased? :D just kiddin` 8)

Kevad juba käega katsuda, varsti saavad kõik pannid endale veljed alla ja kere ilusti särama - peaks isegi oma Mazda Klubi inimesed kokku ajama ja mingi ürituse korraldama.
Nelivedu ja turbo x 2 :D
Kasutaja avatar
Rain
 
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Veebr 2005, 17:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 17 Mär 2005, 16:30

vedrud sobisid paremini kui ma oleks osanud arvata 8) Aga enne las tuleb kevadepoiss välja, siis peseb auto puhtaks, veljed alla, veel mõned nipet-näpet asjad ja siis tulevad pildid ka siia!
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 29 Mär 2005, 10:42

Loodame, et see ei jääsinna kauaks.... :roll:

margo kirjutas:noh... uus ja rahulik esiots küljes :)
Anonymous
 


PostitusPostitas kennu » 18 Apr 2005, 23:07

täna andsin sulle teed :D
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Anonymous » 20 Apr 2005, 11:14

kennu kirjutas:täna andsin sulle teed :D



tänud...... :D
Anonymous
 


PostitusPostitas kennu » 09 Mai 2005, 20:46

kas sinu masin läheb Performance Showle??
http://www.ecctuning.com Tuuning näitused, rajapäevad, showd ja pereüritused! Omad tuunitud või erilist autot? Astu läbi!
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist