929 3,0?

929 3,0?

PostitusPostitas Anonymous » 09 Apr 2005, 19:56

Küsimus siis selline et kas 3,0 mootor istub 626 `86a. omale peale ja kui istub siis kas sellega mingit ümberehitust ei kaasne?
Tean et 2,0 mootor küll 929 istub, aga vastupidi?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 10 Apr 2005, 20:49

et siis ainuke võimalus....ehitada 626 tagaveoliseks :P :twisted: ?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 10 Apr 2005, 21:10

ma arvan et andres peab silmas käigukasti ülekannet eelkõige?
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 10 Apr 2005, 21:19

no kapoti all ruumipuudust kindlasti ei teki kuid jah see käigukasti küsimus veel jääb...et ju esiveolise 626-e käigukasti ei monteeri ju tagaveolise 929 mootorile?või äkki on võimalus(pole eriti kogenenud selles vallas... :oops: )?
Anonymous
 


PostitusPostitas Kooma » 11 Apr 2005, 09:34

Pole veel kuulnud esi või tagaveolisest mootorist. Mootor on mootor, esi või tagaveoliseks teeb selle ikka käigukast. Kõige parem oleks kui saaksid uurida mõlemaid mootoreid korraga kuskil romulas. Kõvemad ehitajad on teinud ka paksemast alumiiniumplekist vaheplaate, istutades kokku niimoodi täiesti erinevaid mootoreid - käigukaste.
Minul tekib siin aga teine küsimus. Kui võimsa mootoriga on antud kerega Mazdad tehasest välja veerenud. Arvestama peab, et ARKs on küllalt karmid piirangud nii võimsusele (vahe orig 30%) kui ka mahule (ei mäleta täpselt, kuid kas ei olnud 20%). Need kehtivad siis minuteada kõige suuremale mootorimahule ja võimsusele, mis tehasest tuli. Tagaveoliseks ehitamisest ei tasuks unistadagi, sellele tõmbab ARK nagunii kohe kriipsu peale. Seega, enne kui hakkad midagi tegema, on soovitus minna või helistada ARK tehnilisse osakonda ja nendega natuke konsulteerida. Usu mind, see on palju mõistlikum, kui panna hulk EEKe masina ümberehitusse ja siis teada saada, et võid sellega vaid põllurallit teha.
Veel millele tahaksin tähelepanu pöörata on auto ülejäänud veermik. Esiteks on v6 mootor tunduvalt raskem r4 mootorist. Seega on vaja tugevamat esisilda. Teiseks jättes vana käigukasti, hakkab uus suurema võimsuse ja pöördemomendiga mootor neid järjekindlalt teise ilma saatma. Ning viimaks jõuame pidurite juurde. Arvesta, et masina pidurid on projekteeritud praeguse võimsuse ja kaalu tarbeks. Suurenenud mass ja paranenud kiirusomadused aga tähendavad seda, et su pidurid jäävad lootusetult nõrgaks.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Deus » 11 Apr 2005, 18:23

huvitav kui hästi 929 mootor koos käigukastiga mu nn 626 peale istub :twisted: Mul see 1,6'ne suht kohvi juba :cry:
Kas kõik 929'd on siis tagaveoga :?:
Rooste tahab minu masinat :(
MyMazda
Kasutaja avatar
Deus
 
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:58
Asukoht: liikuv

PostitusPostitas Anonymous » 11 Apr 2005, 20:10

ARK pole probleem...sealt saab läbi :roll: aga just see käigukasti osa ikkagist...kas äkki keegi teab neid "Kõvemaid ehitajaid"?igasugune info on teretulnud...
Anonymous
 


PostitusPostitas Kooma » 12 Apr 2005, 09:48

Teoreetiliselt pole seal midagi rasket: otsid kuskilt paksema alumiinium plaadi (tegelikult mistahes plaadi, kuid al on lihtsalt kergem kaalult ja töödeldavuselt). Nüüd valmistad selle plaadi nii ette, et see kinnituks ilusti mootori külge ja oleks igat pidi suurem kui käigukasti . Seejärel paned paika sidurimängud ja muu vajaliku ning sätid käigukasti sinna otsa. Märgid ära käigukasti kinnitused ja väliskuju, lõikad välja ja valmis ta ongi. See oli kõik teoreetiliselt. Praktiliselt aga võivad mõned kinnitusaugud osaliselt kattuda, st pead hakkama vaatama kas uusi kinnituskohti või vanu laiendama. Selleks et asi korralikult töötaks on vaja ideaalselt kokku ajada väntvõlli ja käigukasti peavõlli tsentrid, sest muidu hakkab asi pooma ja laagreid sööma, samuti ei tohi need võllid olla omavahel nurga all. Pead ümber vaatama sidurimängu, kuna Al plaadi tõttu on käigukast mootorist rohkem eemal. Seetõttu pead kuidagi kahvli uuesti sidurikojale lähemale saama. Omaette küsimus on see, kas 3 se mootori siduriketas olemasoleva käigukasti võlliotsa üldse läheb. Kindlasti on veel sada häda. Üldiselt tegu siiski väga erandliku ümberehitusega. Ja enne veel kui hakkad asju kokku ostma, mõõda ära uue mootori hooratas ja oma käigukasti sidurikoda. Võimsamal mootoril on sidurimäng reeglina suurem ja kas ta olemasolevasse korvi ära mahub on eraldi küsimus. Seega soovitan ikka kõigepealt kuskil romulas käia kasti ja mootorit vaatamas. Tähtis on ka mootori kinnituste asukohad. Nende muutmine kere küljes ei meeldi ARK meestele eriti. Samas, võibolla et sobib kõik ilma mingi ümberehituseta.
Kas sa oled ARKs juba siis juttu käinud ajamas, et nendesuhtes nii optimistlik oled?
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 12 Apr 2005, 15:01

to Kooma

ARKi kohapealt olen optimistlik sest mul seal palju tuttavaid...isegi ema :P
aga see selleks...aga kas sa tead mõnda töömeest kes sellise asjaga toime tuleks...kui hind soolaseks kipub siis vist asi jääb tulevikku sest praegu juba ootab eest: 1)kas sidurivahetus või 2)käigukasti vahetus, kuna nõmme mäelt üles sõites kadusid käigud lihtsalt ära(käik tuli küll välja kuid ei tahtnud enam kusagile edasi minna...) :? ja sellepärast uuringi et pole eriti niisama mõtet käigukasti korda teha kui pärast uuesti vahetuseks läheb...
Anonymous
 


PostitusPostitas Kooma » 12 Apr 2005, 15:18

ei tea kahjuks. Sellest teemast tean vaid sellepärast, et kunagi ostis üks vanem meesterahvas oma masinale minukäest mitsu mootori. Sai siis küsitud, kas tema aparaadile üldse see mootor peale läheb ning siis ta seletas mulle, kuidas seda teha. Isiklikult seda tööd ise küll ette ei võtaks. Ainult siis, kui tõesti istuks mootor otse peale. Sulle soovitaksin hoopis Mazda FE 3 mootorit uuemalt GD kerelt. 103 kw peaks täiesti piisav olema ja kui ei siis netist peaks leidma ka turbo ehituse õpetusi.
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 12 Apr 2005, 18:57

Mitmene mootor see on?
Anonymous
 


PostitusPostitas Kooma » 14 Apr 2005, 09:23

Mazda fe3 mootor: 2.0 L kahe ülanukvõlliga 16 klappi täispritse R4 ottomootor. Surveaste 9.2:1 (10:1) Kolvikäik/silindri läbimõõt 86x86.

170bhp@ 6000 rpm 10.0:1 models
160ft/lbs@ 4500rpm 10.0:1 models

148bhp@ 6000 rpm 9.2:1 models
140ft/lbs@ 4500 rpm 9.2:1 models

Tegelikult peaks olema eestis pakutavad standard mootorid 103 kw ehk 140 hobust. ning surveaste katalüüsmuunduri tõttu 9.2 10:1 andmed tõin selleks, et näeksid mida saab asjast teha väikese ploki lihvimisega.

Andmed pärit www.mx6.com
Seal on esimese generatsiooni mx6 all omaette fe3 teema
Kooma
 
Postitusi: 67
Liitunud: 22 Mär 2005, 12:09
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Anonymous » 25 Mai 2005, 15:35

eeh aga kas sellisel juhul ka mitte hooratas ei taha vahetamist!!!
Anonymous
 



Mine 929/Xedos-9

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist

cron