K : Mazda 323 F BA

Arvamused mazda mudelite kohta postitada siia.

K : Mazda 323 F BA

PostitusPostitas Anonymous » 29 Jaan 2007, 11:58

Mõte soetada selline isend :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/036/auto_php-id=290036-www_auto24_ee.html

Ehk on kellegil kokkupuuteid?
Kiitke ja laitke!

Tänud
Anonymous
 


PostitusPostitas kennu » 29 Jaan 2007, 21:40

no kena aparaat ju.
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1216
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

PostitusPostitas Aivo » 30 Jaan 2007, 11:59

no 2.0 mootori kohta on Priit vast kõige pädevam vastama.

Üldised tüüpvead vist paistavad olema nõrk summuti(vajab keevitamist vahetevahel) kondid ja sarniirid. Oh ja muidugi, kõige hullem viga, mis üldse olla saab - elektriantenn! :D Enamustel seisab see uljalt püsti ka siis, kui makk välja lülitatud.

rohkem infi saad veel vvs'i käest ka. ülejäänud BA poisid vist suht inactivid siin
Aivo
 
Postitusi: 157
Liitunud: 26 Mai 2005, 15:02
Asukoht: Elva

PostitusPostitas Anonymous » 30 Jaan 2007, 20:06

YxPriit on ka sees käinud aga juu siis enne teema algatamist, soovitan oodata tema vastust ning ehk satub 323IFF kah millalgi seda lugema :wink:
Anonymous
 


PostitusPostitas Anonymous » 30 Jaan 2007, 20:41

No summuti ikka vajab vahetamist ja eks samuti ka veermiku detailid.Lihtsalt huvi selles , et ega selline väga kiirelt lagunev sõiduvahend ole?Elektriantenn on tegelikult ilmselt kõikide masinate nõrk külg - seda eriti talvel.Üldjoontes ei häiri see antenn eriti.
Anonymous
 


Re: K : Mazda 323 F BA

PostitusPostitas vvs » 30 Jaan 2007, 23:11

veix kirjutas:Mõte soetada selline isend :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/036/auto_php-id=290036-www_auto24_ee.html

Ehk on kellegil kokkupuuteid?
Kiitke ja laitke!

Tänud

Kokkupuuteid on olnud 1.8 mootoriga ja olen rahul! Mootor on hea liigutab päris erksalt sellist keret! Usun, et 2.0 on suts nobedam aga kui seal mõni kala esineb, siis remont on kindlasti kallim kui 1.5-l või 1.8-l!

Mootoril on vahetatud kõik simmerlingid, klapikambrikaane tihend ja geneka rihm!
Silladetailidest on vahetatud tagumised kondid ja esimesed kondid+sharniirid!
Samuti kogu pidurisüsteem on üle käidud ja sain hakkama 2000.- väljaminekuga!
Mis veel, summutiga oli minul lihtne - keskmine osa sai uus ja usun, et teist korda seda vahetama ei pea! Elektri antennist sain ka külmade ilmadega lahti ja nüüd ajab asja ära siseantenn!

Muud olulist ei tule enam meelde aga kui oled hoolitsev omanik, siis auto kestab sul kaua ja ostu kahetsema ei pea 8)


Profiilis on kirjas, et asud Lõuna-Eestis...eksin vahest Viljandisse ära aga põhiliselt Tartus! Kui lähemalt soovid näha, siis anna teada :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1623
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas informer » 31 Jaan 2007, 10:16

Ise noolisin teiseks autoks seda isendit:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Piltidelt küll jube kena, kuid helistades selgus, et auto pole siiski Saksast vaid hoopis Leedust, väga hea seisukord aga tähendas, et kolvirõngad on läbi, tagurdusandur ei tööta ja kurat teab veel mida :lol: Müüja ise ka leedukas, aa ja maki eest tuli 4500.- ekstra maksta :lol:
Et siis lihtsalt infoks :wink:

edit: tagurdusanduri all mõtlesin siiski tagumist parkimisandurit :lol:
Viimati muutis informer, 31 Jaan 2007, 21:38, muudetud 1 kord kokku.
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 338
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas vvs » 31 Jaan 2007, 10:48

informer kirjutas:...tagurdusandur ei tööta

Selle anduriga on asi lihtne - tõenäoliselt on andur ise terve, kuid ühenduspistik on deformeerunud!
Käigukasti all on väike pistik, kakud selle ära - puhastad ning paned tagasi! Mul hakkas peale seda toimingut kenasti asi tööle :!:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1623
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas informer » 31 Jaan 2007, 11:02

vvs kirjutas:
informer kirjutas:...tagurdusandur ei tööta

Selle anduriga on asi lihtne - tõenäoliselt on andur ise terve, kuid ühenduspistik on deformeerunud!
Käigukasti all on väike pistik, kakud selle ära - puhastad ning paned tagasi! Mul hakkas peale seda toimingut kenasti asi tööle :!:


Et see siis tehaselisa ? :shock:
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 338
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas vvs » 31 Jaan 2007, 11:12

informer kirjutas:Et see siis tehaselisa ? :shock:

Kas just tehaselisa aga loll koht on andurile valitud! Asukoht on selline, et niiskus tahes-tahtmata tuleb sisse (mootori soe ja õue külm saavad kokku) ning kui korra lahti võtta ja kokku panna siis rohkem muret ei tohiks olla :!:
Millegipärast pole tehasest niiskuskindlat ühendust sinna ette nähtud :roll:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Moderaator
 
Postitusi: 1623
Liitunud: 30 Jaan 2006, 09:21
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas informer » 31 Jaan 2007, 11:20

Vabandused ebatäpse väljenduse eest, tegelikult imestasin, kas sellele mudelile on tehasest tagurdusandur ette nähtud, kuid vastuse sain juba kätte, tähh :)
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 338
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Anonymous » 31 Jaan 2007, 19:19

Tegu peaks olema siis tagurdustule anduriga :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas informer » 27 Veebr 2007, 10:21

tagurdusanduri all mõtlesin siiski tagumist parkimisandurit :lol:
W204
Kasutaja avatar
informer
 
Postitusi: 338
Liitunud: 04 Apr 2005, 14:48
Asukoht: Pärnu


Mine Mazda mudelid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist