Probleem mootoriga

Siia postita see mis teiste teemade alla ei lähe

Probleem mootoriga

PostitusPostitas Marr2000 » 03 Veebr 2007, 21:03

Nagu pealkirjas öeldud,on mootoriga probleeme.Jama tekib just niiskete ilmadega,mootor hakkab ühtlasel maantesõidul jõudu kaotama ja puterdab hirmsasti.Gaasipedali vajutamisel hakkavad tuurid väga aeglaselt tõusma ja tagant tahmab nagu põletaks keegi pütis kumme.
Kui mõni minut seisab,hakkab uuesti normaalselt tööle.Mazda abis vaadati ka üle ja vahetati "liivakell" ehk lisaõhuklapp.Probleem ei kadunud kuskile.Kas selles jamas on süüdi süütepool,mis niiskusega ei viitsi tööd teha või tõesti ei saa vahepeak õhku?
Marr2000
 


PostitusPostitas tomkulibin » 04 Veebr 2007, 11:09

Mina pakuks rootori, jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahetust. Võib olla ka küünlad.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Marr2000 » 04 Veebr 2007, 17:23

Kõrgepinge juhtmed ja küünlad on tutikad aga ma proovin teist rootorit ja jagajakaant.Kas 86.a 626 peaks sama jagaja olema või ma eksin
Marr2000
 


PostitusPostitas Marr2000 » 19 Veebr 2007, 22:15

Jama oli selles,et mul polnud pehmet toru,mille kaudu soe õhk karbussi pääseb külmkäivitamisel.Tundus nagu oleks karpa ära jäätunud.Panin toru vahele ja käib nagu kellavärk ja bensu võtab ka nüüd oluliselt vähem.
Marr2000
 


PostitusPostitas tomkulibin » 20 Veebr 2007, 07:50

Kui oleksid alguses kohe ka ära märkinud mis mootoriga tegemist(karpa/pritse), oleksin ka esimeses sõnavõtus pakkunud karpa külmumise versiooni. Kusjuures on kasp suuteline külmuma ka + kraadide juures, mitte ainult - kraadidega.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8366
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Marr2000 » 20 Veebr 2007, 20:38

Huvitav miks karpa plussi juures külmub?Mootori töötemp on ju piisavalt kõrge?Või ei jõua ta väljast tulevat õhku ära jahutadanii ruttu?
Marr2000
 


PostitusPostitas Jot » 20 Veebr 2007, 20:47

karpa võib jäässe minna paari pluss kraadi juures niiske ilmaga. seda põhjustab kütuse aurustumine. aurustumine teatavasti viib soojuse minema. ja nii ta siis jäässe lähebki kui väljalaske pealt sooja õhu juurde ei saa
Jot
 
Postitusi: 59
Liitunud: 23 Nov 2006, 13:34
Asukoht: Paide


Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline