Mazda 3 MPS 07a. - Kutt

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

PostitusPostitas Muri » 29 Juun 2007, 18:11

ülimalt hea näeb välja!

tundub, et mind ootab ees sama saatus..GT'lt üleminek MPS'ile:)
aga mõne ajapärast..homme on auto käes olnud täpselt kuu:)
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas HrHunt » 29 Juun 2007, 21:22

Muri kirjutas:tundub, et mind ootab ees sama saatus..GT'lt üleminek MPS'ile:)


Miks siis nii. GTl on palju rohkem ruumi tuunimiseks :) MPSiga pole suurt midagi (mõistlikku) teha peale porilapakate paneku :D

Ok tegelt valetan, ägedad vennad panevad sinna ägeda catbacki mis annab heppa juurde ja mutikesed ajab ka tagajalgadele kui öösel mustamäe vahel kiirendada vms :P
Kasutaja avatar
HrHunt
 
Postitusi: 315
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Muri » 29 Juun 2007, 23:11

HrHunt kirjutas:Miks siis nii. GTl on palju rohkem ruumi tuunimiseks :) MPSiga pole suurt midagi (mõistlikku) teha peale porilapakate paneku :D

Ok tegelt valetan, ägedad vennad panevad sinna ägeda catbacki mis annab heppa juurde ja mutikesed ajab ka tagajalgadele kui öösel mustamäe vahel kiirendada vms :P


mustmiljon võimalust jaah:D
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Muri » 03 Okt 2007, 13:26

jäi ka täna silma siis jälle, kuradima hästi sobib see velg ikka mustaga :wink:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas SilverMx5 » 03 Okt 2007, 19:48

Velg tõesti supper
SilverMx5
 


PostitusPostitas Kutt » 17 Juun 2008, 17:59

Nii sai siis käidud heitgaase kontrollimas. Plaan oli lihtsalt läbi sõita ja uurida, et kas nad teevad siukest asja, kuid võtsid kohe ette ja seeõttu ei jõudnud teist MPSi võrdluseks kõrvale kutsuda...

Ühesõnaga, point siis selles et olen sõitnud selle kurikuulsa EFI MPG-Caps lisandiga niikaua, et terve leht on otsas - 10 kapslit. Ja kuna persega ei oska tunnetada, kas kiirendus on parem ning kütuse kokkuhoid on ka pigem marginaalne kui üldse eksisteerib, siis otsustasin minna ja mõõta heitgaaside konsistentsi, mis oleks siis ainuke reaalselt võrraldav ja mõõdetav suurus kogu selle müügijutu juures, mis toodet ümbritseb. Väidetavalt peaks see igasugu "ühendeid" vähendama kuni 90%, niiet vahe peaks olema nn "silmaga nähtav".

Nüüd aga probleem. Mul on teada vaid tehaseandmed CO2 sisalduse kohta, ehk siis 231 g/km. Aga seal slipi peal on loomulikult need hoopis mahuprotsentides :) Kas keegi tehnokratt suudab mul aidata need numbrid nüüd kõigile arusaadavasse keelde ümber panna?

Tühikäigul (pole vist oluline, aga referentsiks):
°C 50, 720p/min
% vol CO - 0.005
% vol CO2 - 15.34
% vol O2 - 0.05
ppm vol HC - 4
Lambda - 1.002
X vol COvrai - 0.005

Kõrgel tühipöördel (ilma koormuseta):
°C 64, 2460 p/min
% vol CO - 0.005
% vol CO2 - 15.44
% vol O2 - 0.00
ppm vol HC - 6
Lambda - 1.000
% vol COvrai - 0.005

Help! :D
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas tomkulibin » 17 Juun 2008, 18:45

Tähelepanek, et mõõtmise ajal oli mootori temp. töötempist tunduvalt madalam, seega tehase andmed ei pruugi kattuda viimati mõõdetud andmetega. samas kuhu oli topitud mõõtmise ajal temp. andur, ilmselt kuhugi lihtsalt sooja keskkonda, seega mitte reaalne näit.
Ümber arvutamisega paraku ei saa hakkama.
Kasutaja avatar
tomkulibin
 
Postitusi: 8365
Liitunud: 28 Okt 2005, 20:42
Asukoht: Tallinn tel:53435757

PostitusPostitas Kutt » 17 Juun 2008, 20:50

Mootor oli täiesti normis armatuurlaua näidikute järgi - osuti oli ilusti skaala keskel kuhu ta alati jääb optimaalse temperatuuri saavutamisel. Andur paigutati õlivarda "pesasse", varda asemele.
Tegemist tehnoülevaatuspunktiga, niiet kõik need asjad olid piagas nagu vaja.
Ma ise ka imestasin seda temperatuuri-värki lugedes. Sõitnud olin viimased tund aega ning järjekorras ootasin ka mingi 10minutit. Ma arvan, et see temperatuur peabki selline olema siis sellel autol, automaatika ju juhib seda, millal ta ventikale vänta annab :?:

Muidugi oli tegu ka märja ja jaheda ilmaga täna, mootor sai altpoolt vb kõvasti jahutust lompide jms näol. Ei tea öelda.
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas Muri » 30 Sept 2008, 20:13

Pilt

Palju MPS logo eemaldamine maksma läks?
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 30 Sept 2008, 20:57

Kui kalliks sa oma aega hindad? :)
See on teibiga, ettevaatlikult saab selle lihtsasti eemaldatud. Mazda on tüüblitega ja 3 on ka teibiga. Niiet Mazda ja suure M-märgi eemaldamine eeldab värvitöid. Teised saab värvi kahjustamata maha.

PS. Kui keegi soovib, siis mul on üks tutikas kasutamata kleebispoolega MPS-logo üle :D Saab oma 1.6sele taha kleepida...
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas Muri » 30 Sept 2008, 21:40

ehh, ma mõtlesin, et see ka tüübliga kinni :)
Ega eriti aru ei saanudki, et MPS'iga tegu, sumps oli ainuke asi, mis reetis :P

ohutulede vilgutamine oli mulle mõeldud? :lol:
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Kutt » 30 Sept 2008, 21:56

Just ;)
Stange panid talveks hoiule?
Kasutaja avatar
Kutt
 
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2007, 11:02
Asukoht: Tallinn

2007 Mazda MPS3

PostitusPostitas Muri » 30 Sept 2008, 22:19

Kutt kirjutas:Just ;)
Stange panid talveks hoiule?


Pisike ilukuur :)
Parem must minevik, kui lilla tulevik.
Muri
 
Postitusi: 1705
Liitunud: 03 Juun 2007, 03:29
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Mario » 01 Okt 2008, 00:53

kuskil Youtube'is ja ka siin foorumis on video (herr hunt vist postitas), kus tüübid tjuunisid MPSi - 5 minute tuning - rebisid lissalt küljeliistud ära :lol:

auto on ilus :)
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6051
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist