Mazda 626 GE 1,8 66kw 1996a. luukpära - Maria

Andke ka teistele mazdaklubi foorumi kasutajatele teada mis autoga sõidate.

Mazda 626 GE 1,8 66kw 1996a. luukpära - Maria

PostitusPostitas jann » 17 Veebr 2007, 13:03

2007 talv
Pilt
2008 kevad
Pilt
Tänud 2008 pildi eest Ardole!

Meie pere Mazda 626. Aasta 1996, ls ~135 700 km/ostes ~133 000 km(väideti, et on õige... aga noh, ilmselt on siiski vähemalt 100 000km tagasi keritud). Ostetud novembris Tartu raadi autoturult. Eestis meie poolt arvele võetud ja nii vana auto kohta väga hästi säilinud isend. Peale rutiinse hoolduse, ülevaatuse ja signa paigaldamise pole midagi pidanud tegema, kui seda mitte arvestada, et juhiistme soojendus oli juba ennem meid mitte töötav ja see sai korda tehtud.
Iseenesest väikeseid iluvigasid on, aga need vist juba käivad kaasas 10a vanuste autodega.

Mingid asjad mida lisatakse tavaliselt müügikuulutustesse :)

konditsioneer
tagaspoiler(seda ei saa ise lisada, ega ära võtta :D)
roolivõimendi
kesklukustus(signa puldiga)
Gemini signalisatsioon
ABS pidurid
turvavööde eelpingutid esiistmetel
2x turvapadi
4x elektrilised akende tõstukid
2x istmesoojendused
Sony cd stereo
6x kõlarid(ees armatuurlauas mingid väiksed junnid ja ees ja taga tehase omad ilmselt)
elektrilised välispeeglid(soojendusega)
tagaklaasi soojendus
lisapidurituli
reguleeritav roolisammas
pagasikate
tulede korrektor
peatoed esiistmetel, peatoed tagaistmetel
TUME tekstiilpolster
käetugi ees (laekaga), käetugi taga
jalamatid (tekstiilist) + kummist
tagaistme seljatugi allaklapitav
udutuled (esimesed, tagumised)
topsihoidjad ees, esiistmetel tagataskud
peegel päikesesirmis
tagaklaasi puhasti :D huvitav, kas mõnel luukpäral pole seda?
valgustuspakett(tuled ustes/laes, valgustus süütelukul ja juhi ukselukul)
suverehvid, talverehvid(naast), ilukilbid


Ise pole veel jõudnud midagi autoga teha. Plaanis suvel heliisolatsiooniga tegeleda ja ehk ka parem muusika autosse installida. Kaalume ka akendele toonkile panemist. Aga esialgu vaatab kõik kuidas masin meie oludele vastu peab ja siis vaatab edasi.
Hiljem lisan ka pilte juurde.
Viimati muutis jann, 22 Sept 2008, 20:21, muudetud 6 korda kokku.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Anonymous » 17 Veebr 2007, 14:20

Piltide järgi vaadates oleme suht naabrid kui ikke aiman õieti et pildid Heina tänaval tehtud :roll:

Samas ei teadnudki et ka 1.8 mootori puhul nii rikkalik liasavarustus oli :oops:
Anonymous
 


PostitusPostitas Mario » 17 Veebr 2007, 20:34

ilus asi 8)
plaan ka endale selline soetada.. aga paistab et Jumal tahab mind Fordimeheks jätta, sest kõik masinad müüakse nina alt ära :(

ma arvan et raudselt on keritud.. isegi mu Mondeol on 230 000 täis ja aasta on 95.. :roll:

aga et siis hoia teda sirgena ;)
ja rahvas nõuab pilte juurde :P :D
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas jann » 18 Veebr 2007, 18:08

MazdaGTI kirjutas:Piltide järgi vaadates oleme suht naabrid kui ikke aiman õieti et pildid Heina tänaval tehtud :roll:

Samas ei teadnudki et ka 1.8 mootori puhul nii rikkalik liasavarustus oli :oops:


Seal mu töökoht ;) No mis seal ikka nii rikkalikku on? :D Enamus siia toodavatest masinatest on sellise varustusega, vähemalt siis kui otsisime, jäid kõik sarnase varustusega autod ette. Lisapidurituli sai ainult eestis külge keevitatud.

Mario kirjutas:ja rahvas nõuab pilte juurde :P :D


Mõni pilt siis juurde
Viimati muutis jann, 05 Juul 2007, 15:47, muudetud 1 kord kokku.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 18 Veebr 2007, 18:28

jann kirjutas:
Mario kirjutas:ja rahvas nõuab pilte juurde :P :D


Mõni pilt siis juurde


jess :lol:
ja elektriaknad.. :P
ma olen nii ära harjund selle el. lisadega kaasneva mugavusega :D

vääääga ilus auto on!!!!
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas lines » 19 Veebr 2007, 11:13

Kena auto. Endal samasugune auto (sedaan) Ise arvan ka et luukpära veidi kenam kui sedaan selle auto puhul. vaadates sinu auto rooli siis isegi usutav et 130 000 ehk sõidetud. Minu masin on vuranud pea 300 000 km ja rool ikka sile (roolikate abiks) :)
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas jann » 05 Juul 2007, 15:53

Nii, ega erilisi uudiseid polegi kui alates aprillist on väheke õli sööma hakanud :( Täna sai siis juba järjekordne laks õli juurde valatud. Kokku siis 1L + 1L sisse läinud. Eks sügisel alustab klapisääre tihendide vahetusega, näis kas kasu ka on ja ilmselt järgmiseks õliks läheb poolsünt. Piduritule pirn sai ka vahetatud hiljuti.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Mario » 05 Juul 2007, 18:12

klapisääre tihendi vahetus on kasulik ;) mis õli sa siis ennem kasutasid, et nüüd poolsünt? mina aind poolsünti kasutangi, sest auto pole piisavalt uus täissünti jaoks ja mineraal ei sobi nii uuele autole..
If you can't fix it with a hammer... Then you've got an electrical problem!!
Kasutaja avatar
Mario
 
Postitusi: 6054
Liitunud: 29 Mär 2006, 17:37
Asukoht: Tartu-Jõgeva /55 608 255

PostitusPostitas jann » 06 Juul 2007, 01:33

Mario kirjutas:klapisääre tihendi vahetus on kasulik ;) mis õli sa siis ennem kasutasid, et nüüd poolsünt? mina aind poolsünti kasutangi, sest auto pole piisavalt uus täissünti jaoks ja mineraal ei sobi nii uuele autole..


Praegu on täissünt! Sügisel saab poolsünt pandud.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas lines » 06 Juul 2007, 09:35

Mina siiski soovitaks järgmiseks õlivahetuseks poolsünti. Pane poolsünt sisse ja vaata kas õlikulu väheneb. Poolsünt ju paksem õli ja seda peaks mootor paremini hoidma. Ehk pole veel vaja klapisääretihendeid vahetada ja saad veidi raha säästa kuna minul Kokku läks maksma 2000.- seal sees klapikambrikaane tihend ja 16 klapisääretihendit. Töökojas kulus aega 5 tundi. Kas käivitades viskab Sinist suitsu ka?

Minu õlikulu seiklused leiad siit

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewto ... is%E4%E4re

nüüd olen saanud lahti õlikulust ja sinisest suitsust aga selleks on ka kogu krempel remonditud ja kahjuks ei piisanud vaid klapisääre tihenditest.
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas jann » 06 Juul 2007, 12:33

lines kirjutas:Mina siiski soovitaks järgmiseks õlivahetuseks poolsünti. Pane poolsünt sisse ja vaata kas õlikulu väheneb. Poolsünt ju paksem õli ja seda peaks mootor paremini hoidma. Ehk pole veel vaja klapisääretihendeid vahetada ja saad veidi raha säästa kuna minul Kokku läks maksma 2000.- seal sees klapikambrikaane tihend ja 16 klapisääretihendit. Töökojas kulus aega 5 tundi. Kas käivitades viskab Sinist suitsu ka?

Minu õlikulu seiklused leiad siit

http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewto ... is%E4%E4re

nüüd olen saanud lahti õlikulust ja sinisest suitsust aga selleks on ka kogu krempel remonditud ja kahjuks ei piisanud vaid klapisääre tihenditest.


Olen lugenud su auto teemat ja seepärast mõtlesingi samamoodi toimida. Suitsu viskab(mis värvi see täpselt on, ei oskagi hinanta, vist selline hallikas/sinakas) ja seda tuleb kuidas kunagi. Poolsünt ongi järgmine.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas lines » 06 Juul 2007, 12:39

kui palju km sõidetud õlivahetusest et pidid õli juurde valama ja kui palju valasid et normi said?
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas jann » 06 Juul 2007, 12:47

lines kirjutas:kui palju km sõidetud õlivahetusest et pidid õli juurde valama ja kui palju valasid et normi said?


Õlivahetus ~133 600km
Esimene lisamine ~137-138 000km 1 liiter juurde
Teine lisamine ~140 000km 1 liiter juurde
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 19 Aug 2007, 13:27

Ei tea kas sai liiga palju talda antud, aga vasakpoolne veovõlli ots hakkas häält tegema. Vahetus mazddaabis tehtud ja nüüd jälle nagu uus! :)
Septembris tuleb suurem hooldus, eks siis kirjutan jälle!
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 10 Sept 2007, 23:59

Niimoodi, september käes. Õlid, filtrid vahetatud. Lisaks esimesed piduriklotsid/kettad. Ja natuke kaunimaks kah tehtud :) Leidke erinevus ise :D

Pilt

Pilt

Sorry, pildid on telefoniga tehtud!
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas commer » 11 Sept 2007, 00:05

kust valged suunad said?
Kasutaja avatar
commer
 
Postitusi: 370
Liitunud: 25 Apr 2006, 00:32
Asukoht: Tõrvandi - Tartu

1997 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 11 Sept 2007, 00:09

commer kirjutas:kust valged suunad said?


Ikka Ivarilt, ehk siis Pirita-Kose Mazdaabist. Krdi kena näeb ikka uute suundadega välja :P
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas IvarR » 11 Sept 2007, 12:05

jann kirjutas:
commer kirjutas:kust valged suunad said?


Ikka Ivarilt, ehk siis Pirita-Kose Mazdaabist. Krdi kena näeb ikka uute suundadega välja :P

Muideks Ivaril db-hp-st on ka neid suundasid pakkuda. Siniseid, halle, smoke ja kollaseid ja rohekaid kui vaja on :D
IvarR
Megasquirt ajude müük/paigaldus
Custom turboprojektid
Eesti kiireima Mazda ehitaja: Rx7 493whp/650nm
Kasutaja avatar
IvarR
Administraator
 
Postitusi: 1930
Liitunud: 01 Veebr 2005, 12:25
Asukoht: Keila-Tallinn

PostitusPostitas lines » 11 Sept 2007, 12:25

:D aga punakaid kah on vä? Tegelt peaks isegi ää vahetama valgete vastu.
Kasutaja avatar
lines
 
Postitusi: 1560
Liitunud: 07 Veebr 2005, 11:36
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas jann » 03 Nov 2007, 01:10

Vahepeal siis sai installitud mazdaklubi numbrialused ja talve rehvid. Numbrialustega oli nats pusimist, kuna olemasolevad kinnitused päris täpselt ei sobinud ja pidi aluseid väheke lõikama.
+ üks parktule pirn sai vahetatud. Mõni värskem pilt ka. Tulevikuks on mõned plaanid, eks näis... mis järgmisel aastal saama hakkab :P

Pilt

Pilt

Pilt
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 29 Nov 2007, 01:44

Paari päeva jooksul sai totaalne remont jne ettevõetud. Uuendustest lähiajal!

Edit:

Kõigepealt sai vahetatud esiklaas. Asemele Plinkintoni toonribaga klaas + uued ilma raamita kojamehed. Vähemalt ei saja enam sisse :D
Siis läks auto Choise kätte, kes vahetas lugematul hulgal juppe. Alustades mootori remondiga, kus vahetusse läksid järgnevad osad: klapisääretihendid, kolvirõngaste kmpl, plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend, kepsusaaled, õlifilter, poolsünt õli(Gulf 10w40).
Järgmisena võeti ette esisild ja seal läksid vahetusse järgmised osad: gaasiamordid (Kyb ExxelG), õõtsad, kondid, sarniirid.
Peale sillaremonti käisin ka sillastendis, kus kruviti jooksud paika.
Lisaks sai veel jahutusvedelik vahetatud, värskem juhiukse tihend pandud ja taha porilapatsid. Siinkohal tänud Uvele Mazdaabist. Tänud ka Linesele, kes viitsis mulle vajalikud jupid i-virust ära tuua. Kõige suuremad tänud lähevad Choisile, kes tegi ära raskema töö ja aitas erinevate kontaktide loomisel.

Igatahes vaade on super esiaknast ja juhitavus on ka hoopis parem :) Nüüd paartuhat sissesõitu ja rahulikku kulgemist, siis jälle õli vahetama.

Sillastendil:

Pilt
Viimati muutis jann, 29 Nov 2007, 23:46, muudetud 1 kord kokku.
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas Anonymous » 29 Nov 2007, 07:33

Sillastendis käisid Aabes nagu pildilt näha :?: :roll:
Anonymous
 


PostitusPostitas jann » 29 Nov 2007, 23:43

MazdaGTI kirjutas:Sillastendis käisid Aabes nagu pildilt näha :?: :roll:


Nii see oli, kuigi kohapeal olles ei näinud ühtegi vastavasisulist nime ega silti. Ainult tuttav Fulda kleepekas oli garaaži uksel. Imestasin, et nende kodulehel polnud ühtegi märget sillastendi kohta http://www.abv.ee/index.php
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas jann » 08 Dets 2007, 18:47

Tänud Uvele, kes vahetas salongis ühe plastik detaili ära!
http://web.zone.ee/numbero/ - NUMBER Ö - TSEKI BIITI!
Kasutaja avatar
jann
 
Postitusi: 1937
Liitunud: 09 Nov 2006, 22:32
Asukoht: TLN

1998 Mazda 626

PostitusPostitas kennu » 09 Dets 2007, 11:52

autol lausa teine noorus :D
Kasutaja avatar
kennu
 
Postitusi: 1201
Liitunud: 02 Veebr 2005, 12:33

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist